رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به صدور رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با ۶۷۰ شاکی در ساوجبلاغ گفت: «حسین سامانی پور» متهم اصلی در این پرونده ضمن سوءاستفاده از اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، با ادعای غیرواقعی تهیه و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، وجوهی را از مردم اخذ و با وعده تحویل چند ماهه، با وجوه اخذ شده فعالیت‌های دیگر اقتصادی انجام می‌داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۱۳۰۷ خیابان پهلوی بالا به‌دست «بلدیه تهران» سنگفرش شد و سپس با راهیابی آسفالت به پهنه خیابان‌سازی شهرها، در سال ۱۳۰۹ مجلس شورای ملی قانونی را برای ساخت و گسترش خیابان‌های تهران تصویب کرد و پس از آن گام‌های ساخت «جاده مخصوص پهلوی» آغاز و برای نخستین بار این خیابان قیرریزی شد.
تولید نزدیک به ۸۶ هزار تن میگوی پرورشی در سال ۱۴۰۲ در کشور پیش‌بینی می‌شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
نگاه جمهوری اسلامی ایران به دریا از حدود ۱۴ سال پیش تغییر کرد، محصول این تغییر نگاه و استراتژی را امروز می‌توان در سفر ناوگروه ۸۶ به دورترین آب‌های جهان مشاهده کرد.
گاه جمهوری اسلامی ایران به دریا از حدود ۱۴ سال پیش تغییر کرد، محصول این تغییر نگاه و استراتژی را امروز می‌توان در سفر ناوگروه ۸۶ به دورترین آب‌های جهان مشاهده کرد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که به نام ناوگروه ۳۶۰ نیز شناخته می‌شود، از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده است.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که به نام ناوگروه ۳۶۰ نیز شناخته می‌شود، از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده است.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که به نام ناوگروه ۳۶۰ نیز شناخته می‌شود، از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده است.
کشتی‌گیر دسته ۸۶ کیلوگرم برای سومین بار به عنوان برترین کشتی‌گیر سال آمریکا انتخاب شد.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد از ابتدای امسال تا روز ۱۸ اردیبهشت ماه با تولید بیش از ۵۹ هزار دستگاه خودرو، رشد ۸۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزند.
حاکمیت تلاش نکرده تا به درستی با نسل جوان گفتگو کند./عده‌ای در این کشور هستند که احساس می‌کنند در برابر هر رفتاری مصونیت دارند./نسل جوان ما به خصوص دختران ایرانی احساس تنهایی می‌کنند./قرار دادن مردم مقابل هم در بحث حجاب اشتباه است./یک جریان همواره تلاش کرده موضوعات مهم را به انحراف بکشاند./بررسی‌ها نشان می‌داد که داشتن حجاب در مدارس دخترانه مذهبی و محیط‌هایی مثل مدارس آقای حدادعادل نه تنها الزامی نیست، بلکه گاه برداشتن حجاب در این مدارس الزامی است.
اصفهان- مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری ۸۶ پرواز ورودی و خروجی ویژه ایام نوروز سال ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خبرداد.
در جلسه ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور راهکارهای لازم جهت تامین مالی ۸۶ طرح اضطراری برای تامین آب شهرهای دارای تنش اتخاذ شد.
جنگل حرا قشم وسعتی حدود ۸۶ هزار هکتار دارد که در سال ۱۳۵۱ به نام منطقه حفاظت شده حرا نام گرفت. حرا درختانی با ارتفاع سه الی شش متر است که به صورت آب شورزی می‌باشند.
بنابر اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت‌نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد حج تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه آغاز شود که بنا بر اعلام جدید این سازمان، به‌دلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا "اطلاع ثانوی" امکان ثبت‌نام ودیعه‌گذاران سال ۸۶ وجود ندارد.
کوشکی نامش را از رضا کوشکی گرفت. سال ۸۶ دو شکارچی کوشکی را از پارک ملی توران دزدیدند. چند ماهه بود. رضا کوشکی که فهمید با واسطه پیغام فرستاد برای شکارچیان گویا به مبلغ ۳۰ میلیون تومان او را از شکارچی‌ها خرید.
رئیس اداره هواشناسی فریمان از شکسته شدن رکورد کمترین دمای ثبت شده در این شهر خبر داد و گفت: بامداد امروز پنجشنبه کمترین دمای سال زراعی جاری با ۲۸.۶ درجه زیر صفر به وقوع پیوست.
جلسه کمیته انضباطی در خصوص تخلف پزشکی صورت گرفته در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان، صبح روز سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس گفت: بنده اعلام کردم که باتوجه به اینکه ایشان به خاطر عمل جراحی که سال ۸۶ در بیمارستان میلاد روی مغزشان انجام شده، مصرف دارو داشته‌اند، گفتم که احتمالا دلیل خونریزی مصرف این دارو‌ها بوده است. این نظر خودم بود نه پزشکی قانونی. چراکه من جایی خواندم و از پزشکان هم سوال پرسیدم که گفتند، می‌تواند به این علت باشد. من نه تایید کردم و نه رد کردم.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در حالی از هفته آینده در بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌شود که «حسن یزدانی» در وزن ۸۶ کیلوگرم، ۲۴ شهریور به مصاف رقبا می‌رود.
مجمع ۸۶ نفره فدراسیون فوتبال ماموریتی مهم خواهند داشت؛ انتخاب فردی که به مدت ۲/۵ سال سنگینی ریاست بر فوتبال ایران را بر دوش خود تحمل خواهد کرد.
کبعانیان: قبولی‌های رشته‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی، در سال ۱۳۹۹، ۱۴ درصد از ۷ دهک پایین و ۸۶ درصد از سه دهک بالای درآمدی بودند. این در حالی است که در ۱۰، ۱۵ سال پیش شرایط به اینگونه نبود.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.
طلسم تجمیع نمایش حماسه و جذب مخاطب که قدمتش به چهل سال رسیده و از سال ۱۳۶۰ که فیلم عقاب‌ها با ۸.۶ میلیون تماشاگر، در این زمینه موفق بود، هیچ فیلمی نتوانسته به چنین موفقیت توامانی دست یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ