شهردار تهران گفت:همه وجوه زندگی ما نیازمند پیشرفت است؛ اما مشکلات شهروندان امروز ریشه در فرهنگ دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران به همراه تعدادی از معاونین خود، ضمن حضور در مسجد جامع نارمک مسائل و مشکلات شهروندان را استماع و دستوراتی را در راستای حل مسائل مطروحه از سوی شهروندان صادر کرد.
یزد- رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد یکی از اقدامات مؤثر برای شناخت مشکلات محلات را برگزاری نشست‌های محله محور اعلام کرد و گفت: این نشست‌ها با رضایت شهروندان همراه شده است.
صبح امروز و با هدف گره گشایی از امورات مراجعین دستگاه قضایی ۱۸۰ نفر از شهروندان با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران ملاقات کردند.
دادستان تهران در دیدار مردمی با ۱۴۳ نفر از شهروندان، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستورات لازم جهت رفع مشکلات انتظامی شهروندان را به رؤسای پلیس‌های تخصصی ابلاغ نمود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستورات لازم جهت رفع مشکلات انتظامی شهروندان را به رؤسای پلیس‌های تخصصی ابلاغ نمود.
عضو شورای شهر تهران گفت:عدم نظارت تاکسیرانی در اعمال و اجرای نرخ کرایه‌ها از مشکلات شهروندان است.
نرجس سلیمانی تصریح کرد: بابت اختلال پیش‌آمده در متر از شهروندان عزیز عذرخواهی می‌کنم و خواستار تعیین تکلیف مشکلات در سامانه بلیت هستم.
شهردار پایتخت سحرگاه امروز با حضور در مناطق مختلف شهر، از نزدیک روند خدمات رسانی و مشکلات احتمالی را بررسی و دستورات لازم به منظور به بهبود خدمات دهی به شهروندان را صادر کرد.
تراکم بالا و بلندمرتبه سازی‌های خارج از چارچوب و بی‌اندازه، کلان‌شهرهای کشور را با مشکلات زیادی از جمله آلودگی، ترافیک و ازدحام جمعیت و شهروندان را با مشکلات عدیده اجتماعی روبه‌رو کرده است.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان در پی بارش برف روز گذشته در پایتخت، گفت: از مردم به دلیل مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
شهردار منطقه ۱۲ گفت: از ابتدای هفته، خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه که مشکلاتی به دلیل تجاوز کهنه‌فروشان در معابر رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده، همچنین مشکلات ترافیکی، بهداشتی و اقتصادی که از سوی کهنه‌فروشان به وجود آمده، طرح ساماندهی به صورت روزانه انجام می‌شود.
دادستان تهران در ملاقات مردمی، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۲۷ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.
در این جلسه تصمیمات مهمی نیز در خصوص مسائل مرتبط با حوزه گاز، در راستای کاهش مشکلات مردم و شهروندان اتخاذ شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فقدان مسئولیت پذیری بعضی از پلتفرم های جهانی، زمینه را برای فعالیت‌های مجرمانه فراهم می کند که در نتیجه مانع از حفاظت دولت ها از حقوق شهروندان خود می شود.
چهار سارق که با همدیگر دوست بودند دست به سرقت از منازل شهروندان تهرانی زدند، این سارقان مشکلات مالی از جمله عقب افتادن قسط وام ازدواج را بهانه کارشان قرار دادند.
دادستان کل کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با مراجعه‌کنندگان دیدار و دستورات لازم را جهت تسریع در رسیدگی صادر کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: نبود پیاده راه‌های مناسب برای خانواده‌ها و شهروندان یکی از مشکلات است و پیاده راه‌های تهران مخصوصاً در کوچه‌های مدارس ابتدایی باید تعریض شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از اعزام تانکرهای آبرسانی شهرداری تهران در پی مشکلات کمبود آب در همدان به شهروندان و بیمارستان‌های این شهر خبر داد.
شهردار منطقه ۹ ضمن بازدید از محله دانشگاه هوایی شمالی و جنوبی به صورت کوچه به کوچه و گام به گام گفت: حل و فصل مشکلات شهری قطعاً با حضور و همراهی شهروندان فهیم و صبور انجام می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری برای حل مشکلات شهروندان نیازمند گفتگو است و تالار گفتگو باید در تهران شکل بگیرد.
با تصویب طرح صیانت از باغ های کن مشکلات متعددی برای شهروندان این منطقه ایجاد شده و آنها امیدوارند با تصویب طرح جدید در شورای عالی شهرسازی و معماری، این مشکل بر طرف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ