رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست خبری پس از مجمع هیئت فوتبال البرز تاکید کرد که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این گزارش نشانه های نامتعارفی خواهیم گفت که می توانند از هوش بالای شما حکایت داشته باشند.
سرویس ملی بهداشت (NHS) در انگلستان، روزانه ۲۵۰۰ کالری برای مردان و ۲۰۰۰ کالری برای زنان جهت رسیدن به وزن مناسب توصیه را می‌کند. این مقدار بر اساس توصیه سازمان بهداشت آمریکا، ۲۷۰۰ کالری برای مردان و ۲۲۰۰ کالری برای زنان توصیه شده است.
نکته عجیب در مورد کبدی با سیلی این است که علیرغم محبوبیت آن در پاکستان، به نظر می‌رسد که هیچ‌کس تمام قوانین آن را درک نمی‌کند. تنها چیزی که ثابت شده این است که مردان درگیر باید به همدیگر سیلی بزنند تا زمانی که پیروز مشخص شود.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
همزمان با گسترش بحران مواد مخدر در آمریکا، این کشور چینی‌ها را  متهم به تامین یکی از مواد مخدر صنعتی مورد مصرف جوانان آمریکایی کرد.
همزمان با گسترش بحران مواد مخدر در آمریکا، این کشور چینی‌ها را  متهم به تامین یکی از مواد مخدر صنعتی مورد مصرف جوانان آمریکایی کرد.
ابوترابی فرد: امروز دیپلماسی اقتصادی از مهم‌ترین اصول مورد تاکید است
نخستین مدرک سرطان مربوط به یکی از خویشاوندان اولیه انسان است که حدود ۱.۷ میلیون سال پیش می‌زیسته است. این فرد از گونه‌ی Paranthropus robustus یا Homo ergaster، در استخوان انگشت پای چپ خود یک تومور بدخیم داشته است.
طبق نتایج یک تحلیل جدید، مشاغلی که به طور منظم فرد را در معرض مواد شیمیایی خاص قرار می‌دهند، به نظر می‌رسد به طور پیوسته خطر ابتلا به سرطان پانکراس (لوزالمعده) را افزایش می‌دهند.
تمرینات متعددی برای رفع یا کاهش درد گردن ارائه شده که هر کدام از این حرکات برای فرد مورد نظر بر اساس سن، جنس، جثه و شدت درد، طبق نظر متخصص حرکات اصلاحی تجویز می‌شود.
لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی اس جی، که با توصیه کیلیان امباپه این پست را در باشگاه پاریسی بر عهده گرفت، فصل بعد نیز حفظ خواهد شد.
نتایج مطالعه‌ای که روز دوشنبه ۲۰ فوریه در یک نشریه معتبر علمی منتشر شد بهبود کامل بیماری ایدز در یک فرد آلمانی پس از دریافت پیوند مغز استخوان به تایید رسیده است.
سرهنگ صباحی گفت: این فرد با سلاحی که به‌دست داشت در حین دستگیری یک تیر هوایی هم شلیک کرد. فرد مورد نظر دچار جراحات سطحی شده که توسط عوامل پلیس بعد از دستگیری به مراکز درمانی منتقل شده است.
بر اساس دستورالعمل‌های غذایی ۲۰۲۰-۲۰۲۵، میزان کالری توصیه شده برای زنان بالغ از ۱۶۰۰ کالری در روز تا ۲۴۰۰ کالری در روز متغیر است. برای مردان، مقدار کمی بالاتر است و از ۲۲۰۰ تا ۳۲۰۰ کالری در روز متغیر است.
رژیم‌های کاهش وزن به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ در رژیم‌های بسیار کم کالری که در مواردی نادر، بیمار تحت نظر و حتی در حالت بستری به ناچار تحت این رژیم قرار می‌گیرد، میزان کالری دریافتی فرد بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ کیلو کالری است. این گونه رژیم‌ها معمولا خطر ایجاد سنگ کیسه صفرا، ریزش مو و مشکلات پوستی و گوارشی، افسردگی، عصبانیت و کمبود مواد مغذی و ریزمغذی‌ها را به همراه دارد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان خبر داد و گفت: هویت این سارق برملا و فرد مورد نظر دستگیر شد.
با وجود گذشت ۴۰ روز از استعفای حمید سوریان از نایب رییسی فدراسیون کشتی، هنوز فرد مورد نظر علیرضا دبیر برای این سمت معرفی نشده است.
مهدی زارع خورمیزی، متخصص حیات وحش و تنوع زیستی گفت: از نظر من بهترین تصمیم برای موالید جانوران وحشی، فراهم نمودن شرایط طبیعی‌تر برای زیستن آن‌هاست و انتقال پیروز به محیطی طبیعی‌تر در پارک ملی توران در صورت پایداری شرایط خود فرد، فراهم نمودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز و همچنین ایجاد محیط طبیعی، وسیع می‌تواند بهترین اقدام باشد.
فرد، بازیکن برزیلی منچستریونایتد، فاش ساخت که از ماه‌ها پیش کاسمیرو در فکر پیوستن به جمع شیاطین سرخ بود.
اتحادیه اروپا بسته تحریمی را علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی به بهانه اغتشاشات پراکنده در ایران را مورد موافقت قرار داده و قرار است در هفته آنیده آن را رسمآ اعلام کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در مورد بازداشت یکی از منصوبان یکی از وزرای دولت گفت: متاسفانه برای فرد مورد نظر به اتهام ارتشاء به همراه فرد دیگری قرار بازداشت موقت صادر شده است و در زندان هستند و مجموعا ۳ نفر در این پرونده بازداشت شده‌اند.
با توجه به انتشار علنی گزارش فساد فولادمبارکه طی هفته‌های اخیر و دستور رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه برای برخورد با کلیه افرادی که نام شان در این گزارش تفحص، به عنوان متخلف آمده ، به نظر می‌رسد فرد موردنظر به راحتی برای مردم قابل شناسایی باشد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده میلاد حاتمی گفت: فرد مورد نظر به اتهام افساد فی الارض، پولشویی و اخلال در نظام ارزی در بازداشت به سر می‌برد.
وزیر کشور ضمن استقبال از اقدامات هوشمندانه همراه اول در حوزه راهکارهای سازمانی، از نزدیک با سرویس‌های کیف پول همراه و شبکه هوشمند توزیع کالاهای اساسی کشور آشنا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ