مهدی زارع خورمیزی، متخصص حیات وحش و تنوع زیستی گفت: از نظر من بهترین تصمیم برای موالید جانوران وحشی، فراهم نمودن شرایط طبیعی‌تر برای زیستن آن‌هاست و انتقال پیروز به محیطی طبیعی‌تر در پارک ملی توران در صورت پایداری شرایط خود فرد، فراهم نمودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز و همچنین ایجاد محیط طبیعی، وسیع می‌تواند بهترین اقدام باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راسموس هویلوند با انتقال به منچستریونایتد در حال تبدیل شدن به رکورد فروش باشگاه آتالانتا است. او یکی دیگر از بازیکنانی است که زیر نظر جان پیرو گاسپرینی شکوفا می‌شوند.
جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در مورد احتمال انتقال راسموس هویلند به منچستریونایتد اظهار نظر کرد.
جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در مورد احتمال انتقال راسموس هویلند به منچستریونایتد اظهار نظر کرد.
شرکت متا پلتفرمز به دلیل عدم پیروی از هشدار دادگاه عالی اتحادیه اروپا درباره انتقال داده های کاربران اروپایی فیس بوک به سرورهای آمریکا با جریمه بی سابقه روبرو است.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از انتقال ذخیره ژنی «پیروز» به مرکز ملی ذخایر ژنتیکی کشور خبر داد و گفت: همچنین نمونه بافت جنسی و سلول‌های کوشکی هم ذخیره شد.
«پیروز» در شامگاه جمعه ۵ اسفندماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شده و در حال حاضر شرایط پیروز هنوز به پایداری نرسیده است.
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست از انجام سونوگرافی و چکاب کامل پیروز در بیمارستان و انتقال آن به پردیسان خبر داد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش با اشاره به خطر آلودگی هوای تهران برای پیروز گفت: در کمیته فنی مربوط به انتقال یوزها موضوع آلودگی هوا بررسی می‌شود.
نبوغ اراک با دو اختلاف امتیاز بازی را به حریف مشهدی خود واگذار کرد.
حسن اکبری درباره زمان انتقال «پیروز» - تنها توله‌یوز ایرانی در اسارت - به توران اظهار کرد: نگهداری «پیروز» به‌تنهایی در سایت پردیسان برای سازمان هزینه و زحمت دارد. توران نیز مجموعه سایتی است که «ایران» و «فیروز» - مادر و پدر «پیروز» - به همراه دیگر یوز‌ها آنجا هستند. «پیروز» نیز می‌تواند در آن سایت که به شرایط زیستگاه طبیعی‌اش بسیار نزدیک است، زندگی کند.
رضا رجبی معتقد است تیم ملی با ادامه این روند می‌تواند پیروز دیدار با آمریکا هم باشد.
بنا به گفته معاون سازمان حفاظت محیط زیست نگهداری پیروز ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. او تاکید دارد که با توجه به مشورت و توصیه کارشناسان، پیروز احتمالا در بهار سال آینده به پارک ملی توران برای نگهداری در فنس انتقال داده می‌شود.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ترجیح انتقال پیروز از تهران به منطقه توران در سمنان گفت: پیروز به لحاظ شادابی و جست و خیز مشکلی ندارد.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ترجیح انتقال پیروز از تهران به منطقه توران در سمنان گفت: پیروز به لحاظ شادابی و جست و خیز مشکلی ندارد.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست در واکنش به اعتقاد برخی کارشناسان و مسئولان جهت لزوم «بازوحشی‌سازی» و «رهاسازی پیروز» گفت: از ابتدا گفته بودیم که حیوانات در شرایط اسارت تقریبا قابل برگرداندن به طبیعت نیستند. ما «پیروز» را حتما به توران انتقال خواهیم داد، اما برنامه‌ای برای رهاسازی او در طبیعت نداریم. ضمن اینکه ما نمی‌خواهیم اعتبار، انرژی و هزینه سازمان را بیش از این برای «پیروز» و حتی شرایط تکثیر صرف کنیم.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر همه چیز به خوبی پیش برود، انتقال پیروز به پارک پردیسان اواخر فرودین ماه سال ۱۴۰۲ اتفاق می‌افتد و امیدواریم که بتوانیم خوی طبیعی و توانایی زندگی در طبیعت را به او برگردانیم.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مردم ما چون همیشه بر همه دشمنان پیروز خواهند گشت و قطعاً دست انتقام نظام اسلامی طومار حیات این جنایتکاران و مزدوران تحجر و استکبار را در هم خواهد پیچید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی امشب تیمش مقابل کپنهاگن، شایعات در مورد وجود بندی در قرارداد ارلینگ هالند برای انتقال به رئال مادرید را رد کرد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی پیروز شد.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
پیروزی ایران با گل طارمی؛ انتقام کی‌روش از اروگوئه
لیز تراس گفته که ممکن است از دونالد ترامپ (رییس جمهوری سابق آمریکا) پیروی کرده و سفارت انگلیس در اسرائیل را به بیت المقدس منتقل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ