ساکت الهامی که اولین اخراج فصل خود را تجربه می‌کرد در حالی‌که روی سکوها صعود تیمش را جشن می‌گرفت، جملات جالبی به زبان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.
داوران لیگ برتر انگلیس از فصل جدید زمان تلف شده در شادی گل را نیز باید محاسبه کنند.
مردی که با شادی هر چه تمام در حال آزار یک سگ بود که در آخر عاقبت خوشی برایش نداشت.
مربی تیم ملی والیبال گفت: جوان‌های تیم به زمان نیاز دارند، اما برای شادی مردم از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.
مربی تیم ملی والیبال گفت: جوان‌های تیم به زمان نیاز دارند، اما برای شادی مردم از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: دوست نداشتم این چنین به ترکیب اصلی تیم ملی برسم، با این وجود تلاش می کنم برای شادی بزرگی و کلهر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.
نوشته که تمام شد برای یکی دو نفر از رفقایم خواندم. بحث‌مان بالا گرفت. گفتم این شرط رفاقت نیست که ناامیدی را نشر بدهیم و خودمان به خوشی روزگار بگذرانیم. رفیقم گفت این ویژگی آدمیزاد است که یک لحظه غمگین باشد و در لحظه دیگری به دلیلی شادی کند و اتفاقا همین که عده‌ای همه احوال را نشر می‌دهند دلیل بر صافی‌شان است. یکی دیگر گفت می‌دانی نوشته را که خواندی یاد شعر سید علی صالحی افتادم که می‌گفت: حال همه‌ی ما خوب است، اما تو باور نکن!
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
ریکاردو ساپینتو حتی اگر روی سکوها هم باشد، دوربین عکاسان و تلویزیون روی او زوم است چون لحظه ای آرام و قرار ندارد.
در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال ایران دو تیم شهداب یزد و هراز آمل به مصاف هم خواهند رفت.
یکی از مربیان مشهور لیگ برتر در مورد بیرانوند یک جمله جالب دارد: مگه گل می‌خوره این بیرانوند؟!
سرمربی تیم ملی دانمارک در سخت‌ترین حالت ممکن از کنار حلقه شادی و اتحاد استرالیایی‌ها گذشت.
جک گریلیش پس از گلزنی برابر ایران، با هوادار 11 ساله خود تماس گرفت و درباره شادی پس از گلش صحبت کرد.
شادی گل یک مساله شخصی است و تمام تمرکز ما روی این است تا در بازی نخست بهترین عملکرد را داشته باشیم.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
در حضور تمام دوربین‌های رسانه‌های داخلی و خارجی، جام قهرمانی را بالا می‌برند و شادی نمی‌کنند. اما تصاویری با چند دقیقه فاصله در رختکن ضبط شده روایت دیگری دارد.
در استادیوم شهید وطنی اگر تماشاگران حضور داشته باشند و داور در سوت خود به علامت پایان بازی با برد نساجی بدمد شادی برد تمام نمی شود.
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.
دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: فشار تمرینات را برای کسب خوشرنگ مدال رقابتهای جهانی و شادی کردن دل مردم تحمل می‌کنیم.
دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: فشار تمرینات را برای کسب خوشرنگ مدال رقابتهای جهانی و شادی کردن دل مردم تحمل می‌کنیم.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
سرمربیان مطرح دو تیم چلسی و تاتنهام در دربی امروز لندن که دو بر دو مساوی تمام شد، بارها با هم درگیر شدند اما اوج کار توخل و کونته شادی گل مربی آلمانی چلسی و واکنش سرمربی ایتالیایی تاتنهام بود
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ