در استادیوم شهید وطنی اگر تماشاگران حضور داشته باشند و داور در سوت خود به علامت پایان بازی با برد نساجی بدمد شادی برد تمام نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز معتقد است استادیوم آزادی شرایط نامطلوبی ندارد و در حال احیا است.
وحید امیری ستاره تیم پرسپولیس با ترک استادیوم کاظمی به باشگاه مراجعه کرده است.
ناظر داوری دربی حذفی در استادیوم آزادی علی خسروی بود. یکی از اعضای کمیته داوران. داوری که قبلا این بازی را قضاوت کرده بود.
فدراسیون فوتبال با مسئولان حفظ امنیت ورزشگاه‌ها درباره ورود لیزراندازان رایزنی کرده است.
او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید کرد: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در استادیوم آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.
ورزشگاه غدیر اهواز که طی سال‌های اخیر به حال خودش رها شده بود، حالا چند ماهی می‌شود که دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به نگرانی برخی هواداران درباره سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان درباره حضور زنان در استادیوم برای تماشای بازی شهرآورد، گفت: برای تصمیم‌گیری در این زمینه نیازمند مشورت‌های شورای تأمین و فدراسیون فوتبال هستیم.
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
در حالی که دیدار تیمهای جوانان پرسپولیس و آکادمی کیا برای امروز برنامه ریزی شده بود اما بارش شدید برف دوباره این دیدار را لغو کرد.
علیرضا جهانبخش راز عدم ‌خوشحالی بعد از دو‌گلی که مقابل آیندهوون به ثمر رساند را فاش کرد.
ابوالفضل توکلی کارگردان مستند «آبی روشن» که به کارنامه یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال می‌پردازد به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
نساجی، قهرمان فصل گذشته جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی میزبان فجر سپاسی است. مسابقه ای که در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود.
محمد فاضلی، استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی گفت: مطمئنم معترضین اکثریت بسیار زیادی از جامعه هستند اما اینکه چند درصد از معترضین در آن سوی قطب هستند، نمی‌دانم.
دکتر حنیف قلندری و دکتر حسن امینی، دو استادیار پژوهشکده تاریخ علم دانشگاه تهران، در پژوهشی جدید به بررسی آثار نجومی دورۀ اسلامی پرداختند.
پرتماشاگرترین بازی‌های جام جهانی به آلبی سلسته اختصاص دارد که رکورد آنها دوباره تکرار شد.
دانشگاه امام صادق (ع) میزبان دکتر محسن برهانی استادیار و معاون گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و حجت الاسلام جلیل محبی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مناظره «محاربه در فقه و قانون» بود.
یک مدیر وزارت ورزش ادعا کرده است برای اولین بار توانسته در ۵۰ سال گذشته گواهی ایمنی برای استادیوم ۱۰۰ هزارنفری بگیرد. استادیومی که حدود دو ماه قبل مدیر برکنار شده اش گفت سازه اش ترک دارد و می‌تواند به یک متروپل جدید برای ایران شود حالا در کمتر از ۶۰ روز برای اولین بار در تاریخ حیاتش ایمن شده است!
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در دولت روحانی نوشت: باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
حمید ابوطالبی نوشت: این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد؛ و با کلماتی، چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و… نجات یافتنی نیست! باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
وریا غفوری در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با استقلال، صحبت‌های بسیار تندی را علیه مصطفی آجورلو به زبان آورد.
استقلال ملاثانی یک بار دیگر در استادیوم خانگی خود، پذیرای تماشاگران زن بود.
هواداران استقلال با حضور در اطراف هتل محل اقامت آبی ها، به شکل ویژه ای آنها را به سوی استادیوم بدرقه کردند.
ورزشگاه فولاد آره‌نا نیز به مانند سایر استادیوم های کشور، همچنان قادر به پذیرایی از هواداران فوتبال نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ