رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند رئیس‌جمهور آمریکا در سفری اعلام‌نشده دقایقی پیش وارد پایتخت این کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
کاخ‌سفید با صدور بیانیه‌ای از دعوت «بایدن» از نخست‌وزیر ایتالیا برای سفر به واشنگتن در ماه آتی میلادی خبر داد.
برت مک گورک، مشاور شورای امنیت ملی بایدن 8 می به عمان سفر داشت تا با رهبران مسقط در باب این که رهبران ایران آماده هستند تا در این مسیر گامی بردارند و محدودیت های اعمالی علیه برنامه هسته ای را پذیرا باشند، رایزنی داشته باشد. بعد از آن سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان در سفری دو روزه به ایران با ابراهیم رئیسی و رهبری ایران دیدار داشت.
به گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی مک‌گورک در تاریخ ۸ مه از مسقط بازدید کرده و همچنین سفری به اسرائیل داشته است تا گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی داشته باشد.
سفیر جدید کویت در آمریکا استوارنامه خود را به جو بایدن تحویل داد.
اخبار منتشر شده درباره احتمال سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا تکذیب شد.
وزارت خارجه آمریکا از سفر نماینده ویژه «بایدن» به قطر برای رایزنی درباره زندانیان آمریکایی خبر داد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: تلاش های غرب برای نجات نازی های در اوکراین راه به جایی نمی برد.
سفر بایدن به کی‌یف پیش از سفر برنامه‌ریزی‌شده او به ورشو لهستان انجام شد. وی قرار است روز سه‌شنبه به ورشو برود و پس از آن با رهبران کشور‌های جبهه شرقی پیمان ناتو نیز دیدار کند.
رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه و پس از سفیر غیرمنتظره به اوکراین، وارد لهستان شد.
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا به روسیه سفر امروز «بایدن» به کی یف را اطلاع داده بود.
رئیس‌جمهور آمریکا که امروز در سفری از پیش اعلام نشده و امنیتی وارد کی‌یف شده بود، پس از حدود پنج ساعت حضور در این شهر و دیدار با همتای اوکراینی، پایتخت اوکراین را به مقصد لهستان ترک کرد.
یک رسانه اوکراینی گزارش داد که جو بایدن در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی یف شده است.
پاسخ عجیب رئیس جمهور آمریکا به رسوایی کشف اسناد طبقه‌بندی‌شده از خانه و دفتر کار وی، واکنش تند یک کارشناس حقوقی را در یک رسانه محافظه‌کار به همراه داشت.
ماجرای جدید کشف اسناد سرّی در دفتر و خانه جو بایدن، کاخ سفید را تحت فشار قرار داده است. این اسناد سرّی، قدیمی و مربوط به دوره‌ای است که او به عنوان معاون رییس جمهور در دولت باراک اوباما فعالیت می‌کرد.
کاخ سفید از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان درباره سفر اخیر اولاف شولتز به چین خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا به زودی برای شرکت در اجلاس آب و هوایی سازمان ملل به مصر سفر خواهد کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا می گوید که آنتونی بلینکن قرار است به زودی برای اولین بار برای گفتگو درباره بحران هائیتی و سایر مسائل بین المللی با رهبران کانادا  دیدار کند.
کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا صبح امروز پنجشنبه وارد کره جنوبی شد.
رئیس‌جمهوری آمریکا به شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین گفته بود که نمی‌تواند تعهدی بدهد، چون کنگره آمریکا یک شاخه مستقل از دولت است و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شخصا درباره سفر‌های خارجی خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
بنا به گفته یک مقام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا اخیرا به درخواست همتای چینی خود در خصوص ممانعت از سفر نانسی پلوسی پاسخ منفی داده است.
هشام یوسف دیپلمات مصری و دستیار دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در امور بشردوستانه در مطلبی با عنوان «پنج پیام سفر به خاورمیانه برای بایدن» به بررسی ابعاد مختلف این سفر پرداخته است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه نتیجه سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه است و ایران حامی همیشگی فلسطین است.
بیژن ثابت: «بسیار مفتخر و سپاسگزار هستم که رئیس جمهور بایدن من را به عنوان سفیر ایالات متحده در جمهوری چک معرفی کرده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ