کاخ‌سفید با صدور بیانیه‌ای از دعوت «بایدن» از نخست‌وزیر ایتالیا برای سفر به واشنگتن در ماه آتی میلادی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات کاخ سفید تأیید کردند که رئیس‌جمهور آمریکا از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته است تا بررسی طرح جنجالی موسوم به اصلاحات قضایی را فورا متوقف کند.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی برای سفر به واشنگتن دعوت کرد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست که با مداخله خود از اجرای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو جلوگیری کند.
منابع آگاه از گفتگوی تلفنی نخست‌وزیر اشغالگران قدس با رییس‌جمهور آمریکا پیش از سفر رئیس رژیم صهیونیستی به واشنگتن خبر می‌دهند.
نخست‌وزیر ایتالیا معتقد است که کشورهای عضو ناتو باید به اوکراین تضمین امنیتی ارائه دهند.
کاخ سفید امروز در یانیه‌ای اعلام کرد که «جو بایدن» چهارشنبه هفته جاری با نخست‌وزیر سوئد دیدار و درباره عضویت استکهلم در ناتو و نیز جنگ در اوکراین گفتگو خواهد کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر هند هنگام پخش سرود ملی هند دستش را روی قلبش می‌گذارد و وقتی متوجه اشتباه خود می‌شود دستش را به آرامی از روی سینه پایین می‌آورد.
نخست‌وزیر دانمارک امروز با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند.
به گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی مک‌گورک در تاریخ ۸ مه از مسقط بازدید کرده و همچنین سفری به اسرائیل داشته است تا گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی داشته باشد.
نخست‌وزیر انگلیس، پادشاه اردن و دبیرکل سازمان ملل پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند. جو بایدن هم ضمن تبریک گفت که هنوز با اردوغان صحبت نکرده است.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر، شرط گذاشته است.
اولین تماس تلفنی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پس از بازگشتش به سمت نخست‌وزیری این رژیم، بر آنچه «تهدید هسته‌ای ایران» خوانده شده است، متمرکز بود.
علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل نیز درباره اظهارات ند پرایس به گفت: آمریکایی‌ها در مواجهه با اتفاقات ۶ ماه اخیر ایران جبهه‌گیری کمتر خصمانه‌ای داشته، به دلیل آنکه تمام پنجره‌های مذاکره با ایران بسته نشود. حتی بایدن از نخست‌وزیر انگلستان خواست که سپاه را جزء لیست تحریم‌ها و گروه‌های تروریستی نیاورد.
بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن امروز در تماسی تلفنی در خصوص آزمایش موشکی اخیر کره شمالی رایزنی کردند.
مقام ارشد کاخ سفید گفت: طبق دیدار‌های رییس جمهور بایدن با لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس و رییس جمهور مکرون، معلوم است که تروئیکای اروپا [آلمان، فرانسه و انگلیس]و آمریکا بر سر پیامی روشن اتفاق نظر دارند، یعنی این که توپ در زمین ایران است، توافقی روی میز است و آن‌ها باید آن را بپذیرند.
تایمزاسرائیل امروز طی گزارشی از قول یک مقام اسرائیلی که همراه با یائیر لاپید، نخست‌وزیر این رژیم به برلین سفر کرده، ادعا کرده بود، رابرت مالی، نماینده جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در مذاکرات غیرمستقیم با ایران که مورد انتقادهای شدید و مکرر اسرائیل قرار دارد، کنار گذاشته شده است.
خبرنگار اکسیوس به نقل از منابع اسرائیلی اعلام کرد رئیس‌جمهوری آمریکا با نخست‌وزیر موقت اسرائیل درباره توافق هسته‌ای با ایران گفتگو کرد.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر از رئیس‌جمهور آمریکا خواست تا توافق جدیدی با ایران را جهت احیای برجام امضا نکند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
ایران در سال گذشته بیش از ۲.۴ میلیارد و در یک ماهه اول امسال حدود ۳۰۶ میلیون دلار واردات گندم داشته اما در این لیست، هند که اخیرا اعلام کرده صادرات گندم خود به دنیا را محدود کرده است، دیده نمی شود.
مهاجرانی نوشت: وقتی کشوری اعلام می‌کند که توانایی فنی و علمی تولید سلاح هسته‌ای را داراست؛ این موضع مهم‌ترین درس اخلاقی است که می‌توان به نخست‌وزیر اسراییل و بایدن داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ