رئیس جمهور آمریکا به زودی برای شرکت در اجلاس آب و هوایی سازمان ملل به مصر سفر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه در نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در مصر اعلام کرد که برای دستیابی به آرمان فلسطین باید به تفرقه‌ها پایان داده و با وحدت با اشغالگری مبارزه کرد.
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: قطع مصرف نان و برنج در مبتلایان به دیابت اقدام نادرستی است و حتی این امکان وجود دارد که با قطع این مواد غذایی اختلالات و عوارض ناشی از دیابت تشدید شود.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
روغن خواص آبرسانی بسیار قوی دارد که در مصر باستان از آن برای جوان نگه داشتن پوست و جلوگیری از چروک استفاده می‌کردند؛ حتی اگر پوست چربی هم دارید، باید مرطوب کنندگی پوست را جزو اولویت‌های خود قرار دهید و از روغن‌های طبیعی مثل روغن نارگیل استفاده کنید که باعث آبرسانی به پوست‌های چروک و جلوگیری از پیری زودرس می‌شود.
ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: حضرت یوسف بر یک اصل کلیدی متمرکز بود با آنکه پیامبر الهی بود و برای تحول فرهنگ و فکر جامعه مصر مسئولیت بر عهده داشت و بنا بود از یک کشور مشرک یک جامعه موحد بسازد، اما تمرکز خود را بر رشد اقتصادی گذاشت. باید در مدرسه قرآن زانو زد و از این کتاب وحیانی درس آموخت. حضرت یوسف با اشراف به این حقیقت که اجرای برنامه نیازمند ارتقاء حکمرانی و توانمند سازی نهاد دولت است برنامه هفت ساله کامل و جامعی را تهیه کرد.
«هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در توافقی با دادستان‌های فدرال قبول کرده به اتهامات تخلفات مالیاتی و مالکیت اسلحه در زمان مصرف مواد مخدر اعتراف کند.
روغن خواص آبرسانی بسیار قوی دارد که در مصر باستان از آن برای جوان نگه داشتن پوست و جلوگیری از چروک استفاده می‌کردند؛ حتی اگر پوست چربی هم دارید، باید مرطوب کنندگی پوست را جزو اولویت‌های خود قرار دهید.
به ثمر رسیدن مذاکرات تنش زدایی میان ایران و مصر، نیازمند تصمیمات سیاسی است که رهبران دو کشور باید در مورد مسائل اصلی موردِ مناقشه بگیرند
نایب قهرمان کشتی جهان تأکید کرد، تصمیم کادر فنی تیم ملی درباره جابه‌جایی نام او از فهرست اعزامی به تورنمنت مصر به مسابقات قهرمانی آسیا، تصمیمی صد درصد درست بوده است.
نماینده مردم کازرون در مجلس با اشاره به اینکه لازم نیست ما در گام اول قیمت حامل‌های انرژی را بالا ببریم، گفت: باید جلوی ازدیاد مصرف انرژی را بگیریم.
فیلیپ استاک‌همر، باستان‌شناس در دانشگاه لودویگ ماکسی‌میلیان در دانشگاه مونیخ، می‌گوید: «متخصصان مومیایی مصر باستان دانش وسیعی در زمینه شیمی داشتند و با‌اینکه چیزی از باکتری و میکروارگانیسم‌ها نداشتند، می‌دانستند که چه موادی را باید روی پوست بگذارند تا از آن محافظت کند.» راهنماتو-
این شهر جدید که ساخت آن ده‌ها میلیارد دلار هزینه دارد محور برنامه رئیس جمهور مصر برای مدرنیزاسیون آن کشور است. منطقه دولتی پایتخت جدید با ردیفی از ساختمان‌ها که تداعی‌کننده معماری مصر باستان است به یک فضای تجمع بزرگ به نام میدان ملت، یک مسجد غول پیکر و یک کاخ ریاست جمهوری منتهی می‌شود. سیسی گفته: «این چیزی است که باید رویای شما باشد».
سالاری گفت:زمانی که در تهران ۱۶۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌شود که آلایندگی را به دنبال دارد. همچنین حجم مصرف بنزین نیز در کشور زیاد است که همین موضوع نیز موجب ایجاد آلایندگی درکشور می‌شود.
سازه‌های عظیم باستانی در مناطق دورافتاده مثل قطب جنوب، همیشه محل تئوری‌های مختلف بوده‌اند. اهرام مصر یکی از این سازه‌های کم‌نظیر است، ولی باید به این نکته توجه داشت که هنگام ساخت آن‌ها در بیش از ۴ هزار سال قبل مصر غنی‌ترین تمدن کل کره زمین تلقی می‌شد.
کلسیم در سوخت و ساز مناسب سلولی، خصوصاً سلول‌های عصبی و ماهیچه‌ای سهیم است. این عنصر همچنین در عملکرد کلیه ها، انعقاد خون و فعالیت برخی آنزیم‌ها نقش دارد.
کالین با بیان اینکه صحنه سیاسی در منطقه خلیج فارس کاملا تغییر یافته است و ما از آن استقبال می‌کنیم، گفت: ائتلاف عربستان، امارات و مصر تنها علیه قطر نبود بلکه علیه ترکیه هم بود، متاسفانه در این مرحله فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری را از دست دادیم، اما وضعیت اکنون در حال تغییر است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در کنفرانس تغییرات اقلیمی در شرم‌الشیخ مصر گفت: رویکردهای مشارکتی در کاهش و سازگاری با تغییرات آب و هوایی باید فراگیر و برای همه مفید باشد.
الهامی الملیجی کارشناس مصری تاکید کرد: پشت پرده نشست آب و هوایی شرم الشیخ مصر (COP27) موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به صورت چراغ خاموش دنبال می شد که این مساله قطعا باید محکوم شود.
پیشکسوت تیراندازی گفت: رکورد تیراندازان ایرانی در قهرمانی جهان مصر نسبت به دوره قبل پیشرفت کرده اما باید دانست که سطح رکوردها در رشته تفنگ در دنیا خیلی پیشرفت کرده است.
تیرانداز جوان تیم ملی کشورمان گفت: کسب مدال در مسابقات جهانی کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است.
مصرف گاز خانگی بهمن سال گذشته از مرز ۶۸۰ میلیون متر مکعب گذشت که پیش بینی ها حکایت از افزایش مصرف گاز در زمستان امسال دارد.
مصرف گاز خانگی بهمن سال گذشته از مرز ۶۸۰ میلیون متر مکعب گذشت ک پیش بینی ها حکایت از افزایش مصرف گاز در زمستان امسال دارد.
هشام یوسف دیپلمات مصری و دستیار دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در امور بشردوستانه در مطلبی با عنوان «پنج پیام سفر به خاورمیانه برای بایدن» به بررسی ابعاد مختلف این سفر پرداخته است.
به نظر می‌رسد تلاش‌های ناموفق اسرائیل برای میانجی‌گری مصر برای جلوگیری از ورود حماس به این درگیری شکست خورد و حال باید آماده رویارویی با «نیروی یکپارچه مقاومت» در سراسر فلسطین اشغالی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ