بنا به گفته یک مقام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا اخیرا به درخواست همتای چینی خود در خصوص ممانعت از سفر نانسی پلوسی پاسخ منفی داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر ۸۹ و ۹۰ که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست. در آن زمان تحت تاثیر تحریم‌ها دلار هم از هزار تومان به چهار تومان هم رسید آن فرد بعد تلاش کرد که مشکل را حل کند که نشد و روحانی هم می‌خواست حل کند، اما با وجود تصویب برجام نتوانست مشکل را حل کند. چون درست است که تحریم‌های بین المللی با برجام حل شده است، اما گستره تحریم‌ها آنقدر زیاد است که با وجود بین المللی نبوده تحریم ها، مشکلات تحریمی ما همچنان وجود دارد.
لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی، پس از پیوستن به پاری سن ژرمن به گرانقیمت‌ترین فروش تاریخ بایرن مونیخ تبدیل شد.
مالیات گیری هوشمند و عادلانه‌ می‌تواند بستری برای توسعه کشورها باشد. شواهد در کشور ما نشان‌ می‌دهد که تا کنون نتوانسته ایم به ایجاد یک نظام کارآمد مالیاتی بپردازیم. به طوری که همه افراد متناسب با درآمدشان مالیات بپردازند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم فصل گذشته به خاطر ورود به بحران و وجود حاشیه نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و جواد نکونام باید مراقب حفظ آرامش تیمش باشد.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است که الیور کان بر خلاف دوران فوتبالش، نتوانست مدیر خوبی برای بایرن باشد و مشاوران بد او فضای باشگاه را خراب کردند.
یان زومر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، شب گذشته نتوانست نمایش خوبی را برابر ماینتس ارائه کند.
بایرن مونیخ پس از شکست سنگین از سیتی امروز در بوندسلیگا هم نتوانست از سد هوفنهایم رده چهاردهمی بگذرد و با تساوی 1-1 متوقف شد. میهمان در تنها شانس گلزنی جدی خود دروازه زومر را باز کرد.
ژاوی، سرمربی بارسا، معتقد است اگرچه تیمش نتوانست مقابل خیرونا به پیروزی برسد اما فاصله 13 امتیازی با رئال در فاصله 10 هفته تا پایان فصل یک برتری قابل توجه است.
توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، می‌گوید با اینکه به کیفیت سادیو مانه شک ندارد، ولی معتقد است او در بایرن مشکلاتی دارد و نتوانسته با تغییر باشگاهش کنار بیاید.
در چهار سال گذشته، استقلال نتوانسته است نخستین بازی خود در سال جدید را با پیروزی پشت سر بگذارد.
سفر بایدن از نظر سیاسی یک پیروزی بزرگ برای اوکراین بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند با حضور رییس جمهور امریکا و تصریح او بر تداوم حمایت ایالات متحده از اوکراین، متحدانی که در ادامه کمک‌های نظامی و اقتصادی به این کشور دچار تردید شده بودند، تردیدشان را کنار خواهند گذاشت. از سوی دیگر روسیه نیز درخواهد یافت که یک سال پس از آغاز حمله نظامی، در حالی که به بسیاری از اهداف اولیه خود دست نیافته، نتوانسته شکافی در جبهه غرب ایجاد کند و غرب همچنان بر سر موضوع حمایت از اوکراین اتفاق نظر دارد.
بایرن مونیخ امشب در خانه مونشن‌گلادباخ به مصاف این تیم رفت و درحالیکه از دقیقه هشتم 10 نفره شده بود در نهایت با نتیجه 3-1 بازی را واگذار کرد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید و کارشناس کادناسر، معتقد است که اورلین شوامنی برای رسیدن به جایگاه کاسمیرو هنوز راه درازی در پیش دارد.
اهواز - بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: داور نتوانست بازی با پرسپولیس را مدیریت کند و باید برای این بازی ها، داوران بزرگ بیاورند.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
دومینیک لیواکوویچ با وجود عملکرد خیره کننده برای کرواسی در جام جهانی نتوانسته نظر مدیران بایرن مونیخ را به خود جلب کند.
روبرت لواندوفسکی در دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن مونیخ نتوانست کار خاصی انجام دهد و بدون اینکه گلی بزند، شاهد شکست تیمش بود.
«دولت با بی اعتنایی نسبت به مصوبات شورای عالی کار در واقع حق کارگران را نادیده گرفته است. دولت همانطور که نتوانست در مورد افزایش مستمری بازنشستگان حرف خود را به کرسی بنشاند، در مورد کارگران نیز دست آخر باید قانون را اجرا کند. بعد از فشاری که بازنشستگان و همینطور مجلس به دولت آوردند، دولت زیر بار رفت. در این مورد تلاش و مطالبه‌گری بازنشستگان از اهمیت بسزایی برخوردار بود.»
روزنامه چاینا دیلی طی گزارشی اعلام کرد که آمریکا باید تحریم‌های نامعقول خود را کنار بگذارد و واشنگتن نتوانسته به نتایج دلخواه خود در اعمال این تحریم‌ها برسد.
نخست وزیر روسیه تاکید کرد که این کشور باید مراقب اقدامات غرب برای خارج کردن روسیه از بازارهای جهانی باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که نتوانست آرای لازم را کسب کند گفت: افرادی که در پرونده ویلموتس با آقای تاج همکار بودند به وی رای دادند!
پرسپولیس بالاخره از مهاجم هلندی خود در لیگ بیست و دوم رونمایی کرد اما این بازیکن نتوانست آنطور که باید انتظارات را در فاز هجومی سرخ‌ها برآورده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ