رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: از سال ۱۴۰۰ دستمزد کارگرها گران شده است اما قیمت نان زیاد نشده است؛۹۰ درصد هزینه‌های نانوایی از بازار آزاد تامین می‌شود.
محسن برهانی حقوقدان در روزنامه شرق نوشت:درباره موضوع حجاب و عفاف پیش‌نویس‌های پنج‌گانه‌ای از سوی نهاد‌های مختلف نگاشته و تحویل قوه قضائیه شد. درنهایت قوه قضائیه لایحه‌ای را در ۹ ماده تهیه و به دولت ارسال و دولت نیز آن را برای مجلس ارسال کرد.
منابع عبری از چراغ سبز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم در راستای تشدید حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری خبر دادند.
ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با باشگاه بارسلونا به توافق شخصی رسیده است.
یک مقام ارشد صهیونیستی گفته است که حمایت تل آویو از خواسته عربستان برای غنی سازی اورانیوم دور از ذهن نیست.
اینتر با یان زومر به توافق رسیده و حال منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ است تا این دروازه‌بان به ایتالیا برود.
با اعلام فابریزیو رومانو، فقط چراغ سبز باشگاه پاریس برای انتقال مارکو وراتی به الهلال باقی مانده است.
منابع ترکیه ای از روند رو به رشد روابط بازرگانی و تجاری میان این کشور و عربستان خبر دادند و اینکه ۱۸ شرکت ترکیه مجوز صادرات به عربستان را دریافت کرده اند.
پارلمان چک با افزایش حضور نظامیان آمریکا در این کشور موافقت کرد.
مهاجر عراقی که چندی پیش به قرآن در سوئد هتاکی کرد، مجددا چراغ سبز پلیس سوئد را برای سوزاندن قرآن و پرچم عراق در مقابل سفارت این کشور در سوئد گرفته است.
تونی کروس با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام، پیامی روشن برای کیلیان امباپه فرستاد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که ناتو باید مسئولیت انفجار نیروگاه برق آبی کوخوفکا را بپذیرد.
چلسی به کای هاورتز، مهاجم آلمانی، هشدار داده که یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین امسال این باشگاه را ترک کند.
اف-۱۶ موسوم به فالکون برای اولین‌بار در سال۱۹۷۶ پرواز کرد که یک جت جنگنده مافوق صوت است که توسط ارتش‌های ۲۵کشور برای نبرد هوا به هوا و حملات هوا به زمین استفاده می‌شود. این هواپیما در درگیری‌های آمریکا در افغانستان، عراق، کوزوو، خلیج‌فارس و در ماموریت‌های دفاعی در حریم هوایی ایالات متحده به‌کار گرفته شده است.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا موافقت خود را با آموزش اوکراینی ها برای کار با جنگنده‌های اف-۱۶ اعلام کرد.
بایرن مونیخ تور پیش فصل خود را در استرالیا برگزار خواهد کرد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
چند روز پس از تکذیب وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر امکان پرداخت پول به ایران، گزارش‌ها حاکی از چراغ سبز دولت بایدن نسبت به پرداخت بخشی از بدهی عراق به ایران است.
دولت آمریکا اعلام کرد که اوکراین خود باید درباره عقب نشینی از منطقه باخموت در جمهوری دونتسک تصمیم گیری نماید.
رئیس جمهور ترکیه از چراغ سبز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره فروش جنگنده های اف ۱۶ به آنکارا پرده برداشت.
دولت انگلیس مجوز برگزاری بازی های این هفته لیگ برتر را صادر کرد و اکنون باید دید تصمیم نهایی مسئولان لیگ چه خواهد بود. همه چیز در جلسه امروز لیگ برتر با باشگاه ها مشخص می شود.
دولت انگلیس مجوز برگزاری بازی های این هفته لیگ برتر را صادر کرد و اکنون باید دید تصمیم نهایی مسئولان لیگ چه خواهد بود. همه چیز در جلسه امروز لیگ برتر با باشگاه ها مشخص می شود.
من در ماه فوریه «بهمن ماه» قراردادم را تا پایان رقابت‌های جام ملتهای آسیا با تیم ملی عمان تمدید کردم اما در قراردادم بندهایی وجود دارد که در صورتی که بخواهم بروم باید جریمه‌هایی پرداخت کنم
وزیر راه و شهرسازی باردیگر با هشدار به شرکت‌های هواپیمایی گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما به هر بهانه‌ای ممنوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ