وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سازمان ملل برای از سرگیری روند صادرات محصولات کشاورزی روسیه سه ماه زمان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان ملل از ارسال نامه «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان برای رئیس‌جمهور روسیه به منظور حفظ توافق غلات خبر داد.
معاون سفیر روسیه در سازمان‌ملل از درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در روز سه‌شنبه به‌منظور بررسی انفجارهای نورد استریم خبر داد.
نکته دیگری که در این نشست مطرح شده و تاکنون رسانه‌ای نشده بود، تنظیم قوانین تازه برای ساخت و نمایش فیلم است که پیش از این همواره توسط مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران تصویب می‌شد و حالا ظاهراً بحث آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح است. در این نشست از دبیر شورا درخواست می‌شود، رویه مشابهی درباره قانون پروانه فیلمسازی و پروانه نمایش طی نشود که به گفته موسوی، خسروپناه پذیرفته است.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در ششم تیر ماه در ارتباط با خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از ایجاد کانال رسمی این سازمان در تلگرام خبر داد و در اولین پُست از مردم روسیه خواست تا علیه دولت و کشور خود جاسوسی کنند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
تیم ملی وزنه‌برداری روسیه برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا 2023 درخواست داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در ارتباط با موضوعات افشا شده اخیر پیرامون خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به درخواست اوکراین برای اخراج مسکو از شورای امنیت سازمان ملل متحد واکنش تندی نشان داد.
وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کشورش قصد دارد امروز دوشنبه خواستار لغو عضویت دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد شود.
فدراسیون شنای روسیه منتظر پاسخ کنفدراسیون آسیا برای حضور ورزشکارانش در رقابت‌های این قاره است.
بر اساس اعلام هیئت روسیه در سازمان ملل، نشست اضطراری شورای امنیت به درخواست اوکراین تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود.
در پانصد و نوزدهمین جلسه شورای رقابت در ۱۷ آبان ماه، شورای رقابت پیرو وصول شکایات در خصوص اجرا نشدن مفاد مصوبه ۵۰۹ شورای رقابت با موضوع درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین، رأی به محکومیت شرکت مخابرات در ارتکاب رویه ضد رقابتی داده و برای توقف اجرای این تصمیم غیرقانونی، از قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور درخواست رسیدگی کرده است.
روسیه از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواست تا به بازرسی‌های مربوط به «بمب کثیف» ادامه دهد.
فدراسیون فوتبال اوکراین با درخواستی رسمی خواستار اخراج روسیه از فیفا و یوفا شد.
«الکساندر وندیکتوف» با بیان اینکه درخواست اوکراین برای عضویت سریع در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واقع یک تبلیغ سیاسی است، گفت: به طور یقین کی‌یف می‌داند که این امر (عضویت اوکراین در ناتو) به جنگ جهانی سوم می‌انجامد.
وزارت خارجه روسیه در حال بررسی درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی اقدامات تحریک آمیز در خصوص خط لوله «نورد استریم» است.
نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع افغانستان دوشنبه هفته جاری به درخواست روسیه برگزار خواهد شد.
دبیرکل سازمان ملل با درخواست از روسیه و اوکراین برای حمله نکردن به هیچ بخشی از این تأسیسات یا مناطق اطراف آن، تاکید کرد: «این تأسیسات نباید به عنوان بخشی از هیچ عملیات نظامی مورد استفاده قرار گیرد. بلکه توافق فوری در سطح فنی در مورد محیط امن غیرنظامی برای تضمین امنیت منطقه مورد نیاز است».
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
یک منبع در نمایندگی روسیه در سازمان ملل گفت: با توجه به حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپروژیا و پیامد‌های فاجعه‌بار احتمالی آن، روسیه درخواست تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در ۱۱ اوت را مطرح کرده است.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ