دبیرکل سازمان ملل متحد بر لزوم درخواست از متخصصان و دانشمندان جهان برای برداشتن گام‌های عملی به منظور مقابله با تهدیدات ناشی از هوش مصنوعی تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان ملل امروز از روسیه خواست تا دوباره توافق غلات را ازسربگیرد.
دبیر کل سازمان ملل بر ضرورت ادامه تلاش‌ها برای مقابله با بحران جهانی غذایی تاکید کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در واکنش به حادثه دیروز در ام‌درمان، در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مقیاس وسیع خشونت در سودان متحیر شدم.
وزیر خارجه ایتالیا نسبت به خطر گسترش ناآرامی در فرانسه به سایر کشورها هشدار داد.
دیمی‌ترها معتقدند که استفاده روزانه از آسپیرین نه تنها واجب است بلکه بی خطر هم است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف طولانی مدت آسپرین، مشکلات دستگاه گوارش و احتمال خونریزی داخلی را افزایش می دهد.
دبیرکل سازمان ملل متحد در اقدامی عجیب، از ذکر نام رژیم صهیونیستی در فهرست ننگ، خودداری کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد به جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا، واکنش نشان داد.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه درگیری نظامی در سودان هشدار داد.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز از ارائه کمک‌های این نهاد به‌ آسیب‌دیدگان ناشی از حمله به‌نیروگاه برق آبی«کاخوفکا» خبر داد.
از دست رفتن طبقه متوسط که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند، زنگ خطر بزرگی برای یک کشور محسوب می‌شود که متاسفانه جامعه ما با چنین معضلی مواجه شده است.
چت جی پی تی یک ابزار قدرتمند است و مزایای بالقوه هوش مصنوعی هنوز به طور کامل شناخته نشده است. با این وجود، این خطر اساسی وجود دارد که میراث چنین فناوری‌ای نه بیکاری بیش‌تر بلکه گسترش مزخرفات باشد.
مشهد ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فقر خشونت اجتماعی را گسترش می‌دهد و قدرت اعتدال عقلی را می‌گیرد و دین و ایمان را به خطر می‌اندازد.
مدافع داماش برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی و خطر افرادی که در این ساختمان حضور داشتند، تلاش خود را برای اطفای آن شروع می‌کند که متاسفانه به شدت از ناحیه دست و پا دچار آسیب و سوختگی شده است.
به گفته متخصصان، داشتن یک رژیم غذایی سالم می تواند به بهبود روند هضم مواد غذایی کمک کند. از سوی دیگر غذاهایی که سرشار از چربی اشباع‌شده هستند به پوشش روده آسیب می‌رسانند و سلامت کلی فرد را در خطر قرار می‌دهند.
به گفته متخصصان، داشتن یک رژیم غذایی سالم می‌تواند به بهبود روند هضم مواد غذایی کمک کند. از سوی دیگر غذا‌هایی که سرشار از چربی اشباع‌شده هستند به پوشش روده آسیب می‌رسانند و سلامت کلی فرد را در خطر قرار می‌دهند.
دبیرکل سازمان ملل گفت: مخالفت با راهکار دو کشوری می‌تواند تا ابد امکان تحقق صلح در خاورمیانه را از میان ببرد، هیچ طرح دوم و جایگزینی برای راهکار دو کشوری وجود ندارد.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در انگور ترکیبات سودمندی برای مقابله با رادیکال‌های ازاد هستند. رادیکال‌های آزاد ترکیب‌های ناپایداری هستند که می‌توانند باعث آسیب سلولی شوند و به استرس اکسیداتیو و افزایش خطر بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و سرطان بینجامند.
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در بیانیه‌ای توضیح داد که مطابق تخمین پیشین این نهاد بین‌المللی در مجموع صد میلیون دختر در دهه جاری در معرض خطر کودک‌همسری قرار داشتند که در مقایسه با ۱۰ سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته بود؛ اما شیوع ویروس کرونا با دامن‌زدن به گسترش فقر و آموزش از راه دور که در عمل موجب انزوای کودکان و کاهش دسترسی آن‌ها به شبکه نهاد‌های پشتیبان شده، ۱۰ میلیون دختر دیگر را برای تن‌دادن به ازدواج در سن کودکی تحت فشار قرار خواهد داد.
براساس مطالعه انجام‌شده، سطوح بالای NR (نیکوتین آمید ریبوزید) که اغلب به‌عنوان مکمل ضد پیری شناخته می‌شود، می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را در افراد بالا ببرد. این موضوع نه تنها احتمال افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد، بلکه براساس نتایج مطالعه و نظر محققان، حتی می‌تواند باعث گسترش سرطان تا مغز نیز شود.
سرفه بدون خلط یا با خلط، تب، کم‌اشتهایی، کاهش وزن، خستگی، تعریق شبانه، تنگی‌نفس و گرفتگی صدا، خلط خونی و درد ستون فقرات از علائم اصلی ابتلا به بیماری سل است. اغلب این علائم برای چندین ماه خفیف است بنابراین منجر به تأخیر در مراقبت و درمان بیماری و افزایش خطر گسترش عفونت به دیگران می‌شود.
در اندلس سابق، مردم مسلمان بوده و حکمای بزرگ همچون ابن رشد و ابن حزم بودند، آنقدر اسلام در آنجا گسترش داشت که تعداد ستون های مسجد جامع قرطبه را نمی توانستند بشمارند، اما طولی نکشید که آن مسجد تبدیل به کلیسا و کلیسا نیز تبدیل به موزه شد و هیچ اثری از اسلام در آنجا باقی نماند و این خطر همیشه و در همه عصر و مکان ها وجود دارد!
گوترش گفت: ما نیاز داریم تا همه کشور‌ها بار دیگر به یک جهان عاری از تسلیحات هسته‌ای متعهد شوند و از هیچ تلاشی برای آمدن به پای میز مذاکره به منظور کاهش تنش‌ها و پایان دادن به رقابت هسته‌ای، یکبار و برای همیشه، دریغ نکنند.
دبیر کل سازمان ملل تأکید کرد خطر اتمی در بالاترین سطح خود در دهه‌های اخیر قرار دارد و کشورهای دارای سلاح اتمی باید متعهد به کاهش تنش‌ها از طریق مذاکره و گفت‌وگو باشند.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران درباره حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین که بزرگترین نیروگاه برق اتمی در اروپا به شمار می‌رود، گفت: هرگونه حمله به یک نیروگاه اتمی یک «خودکشی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ