رئیس کمیسیون امور داخلی در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه همه مسئولان آن است که به مطالبات مردم رسیدگی کنند و جلوی تورم ویرانگر و گرانی را بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلر اتریشی فولاد در صورت حل شدن مشکل قراردادش، در دربی خوزستان فیکس خواهد بود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
علی موسوی مهاجم سابق استقلال گفت: آقای خطیر آمد تا به استقلال کمک کند اما دیگر خبری از او نیست! خطیر نمی‌تواند کاری کند. مشکل استقلال بودجه است مگر خطیر میلیاردر است که بتواند بودجه تزریق کند. استقلال به پول نیاز دارد تا بتواند بازیکن بخرد و مشکلاتش را حل کند اما هیچ یک از مسئولان برای این تیم کاری نمی‌کنند.
مسئولان ورزشگاه آزادی از صبح روز پنجشنبه عملیات ترمیم و بازسازی این مجموعه را با سرعت بیشتر جلو می‌برند.
فدراسیون فوتبال با مسئولان حفظ امنیت ورزشگاه‌ها درباره ورود لیزراندازان رایزنی کرده است.
مسئولان استقلال هنوز از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناامید نیستند و اقدامات خود را جلو می‌برند.
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بار‌ها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند!
این وکیل اشاره می‌کند: مسئولین کشور به‌جای پرداختن به حاشیه به فکر یک کارنامه مثبت و رضایت مردم باشند، هنوز در بخش‌هایی از کشور استاندارد لازم برای برخورداری مردم از خدمات سلامت را نداریم. آقای وزیر باید مسائلی مثل این را حل کنند که مردم شهر‌هایی برای درمان باید کیلومتر‌ها طی کنند و، چون جای خواب ندارند، مجبور می‌شود جلوی بیمارستان چادر بزنند. پس به دنبال محرومیت‌زدایی بهداشتی و ارتقای علم دانشگاه‌ها باشند و به متن بپردازند.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادره در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادر شده در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
کیست که نداند آموزش در این موارد پیچیدگی‌هایی دارد و می‌بایست ملاحظات مختلفی را شامل شود؛ کاری که ظاهرا از دید برخی مسئولان نشدنی جلوه کرده و مجابشان نموده که از اساس همه چیز را کنار بگذارند و مانع از هر گونه آموزشی در این باره شوند تا مبادا برخی ملاحظات رعایت نشود و مورد بازخواست قرار گیرند.
مدیران باشگاه استقلال فعلا قصد دارند با نامه نگاری جلوی اقدام قانونی مسئولان سانتاکلارا را بگیرند.
مدیران باشگاه استقلال فعلا قصد دارند با نامه نگاری جلوی اقدام قانونی مسئولان سانتاکلارا را بگیرند.
مسئولین فکر می کنند نفوذی های داخل سیستم که گاها ضربات حاصل از همکاری آنها با دشمن را تجربه کرده ایم چه کسانی هستند و چگونه همکار دشمن می شوند؟باید تاکید کرد که اصراری بر جلو گیری از تحصیل فرزندان و زندگی خانواده آنها در خارج نیست ولی باید اصراری هم بر دادن پست مدیریتی به این قبیل افراد نباشد.
معاون اقتصادی رییس جمهور از مسئولان قضایی خواست افراد جنایتکار به خصوص عوامل تروریستی اخیر ایذه را در اسرع وقت در این شهرستان و در جلوی چشم مردم مجازات کند.
معاون اقتصادی رییس جمهور از مسئولان قضایی خواست افراد جنایتکار به خصوص عوامل تروریستی اخیر ایذه را در اسرع وقت در این شهرستان و در جلوی چشم مردم مجازات کند.
بهادری جهرمی در واکنش به تداوم سردادن شعارهایی علیه وی و مسئولان دولت، تصریح کرد: من از هر حرف و پرسشی که مطرح شود استقبال می‌کنم و کاملا آمادگی پاسخگویی دارم اما رعایت شأن دانشجویی را از یاد نبرید. این امر مهمی است. ما باید در مسیر گفت‌وگو و پاسخگویی جلو رویم و در این جلسه یک فرصت برای گفت‌وگو شکل گرفته است.
سردار ابوالفضل شکارچی با بیان اینکه برخی مسئولان پا روی رگ شهدا می‌گذارند و فراموش می‌کنند که برای این انقلاب چه زحماتی کشیده شده است ، گفت : شهدا در روز قیامت جلوی این نوع مسئولان را خواهند گرفت.
در اندلس سابق، مردم مسلمان بوده و حکمای بزرگ همچون ابن رشد و ابن حزم بودند، آنقدر اسلام در آنجا گسترش داشت که تعداد ستون های مسجد جامع قرطبه را نمی توانستند بشمارند، اما طولی نکشید که آن مسجد تبدیل به کلیسا و کلیسا نیز تبدیل به موزه شد و هیچ اثری از اسلام در آنجا باقی نماند و این خطر همیشه و در همه عصر و مکان ها وجود دارد!
آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: صرف اینکه کسی آدم خوبی باشد به معنای این نیست که مسئول خوبی هم می تواند باشد، عقل و تدبیر لازمه مدیریت است که در این صورت مسئولین نه بیراهه می روند و نه راه کسی را می بندند.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه پلیس در اجرایی کردن شبکه ملی ارتباطات کمک خواهد کرد، گفت: باید جلوی افترا زدن به مسئولان در فضای مجازی گرفته شود.
در میان همه توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در دیدار‌های مختلف با مسئولان نظام کرده است، آن که شاید بیش از همه اهمیت داشته و در دیدار دیروز هم جلوی چشم حضار قرار داشت، «نگاه به مسئولیت به عنوان یک امانت» است.
آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.
البته مسئولان سینمایی در چند دهه اخیر نشان داده‌اند، می‌توانند جلوی کار بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر عوامل سینما را بگیرند، اما این اقدام چه در گذشته و چه در حال، مبنای قانونی نداشته و ندارد و به همین دلیل، هیچ گاه این اقدام مکتوب رخ نداده و همواره جنبه شفاهی داشته است، چون مسئولان می‌دانستند در حال انجام عملی غیرقانونی هستند و نباید ردی گذاشت که بتوان در محاکم قضایی اثباتش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ