بهادری جهرمی در واکنش به تداوم سردادن شعارهایی علیه وی و مسئولان دولت، تصریح کرد: من از هر حرف و پرسشی که مطرح شود استقبال می‌کنم و کاملا آمادگی پاسخگویی دارم اما رعایت شأن دانشجویی را از یاد نبرید. این امر مهمی است. ما باید در مسیر گفت‌وگو و پاسخگویی جلو رویم و در این جلسه یک فرصت برای گفت‌وگو شکل گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صفویه شاهکار‌های متعددی داشته است یک شاهکار عجیب آن‌ها نقش بسیار استثنایی خانم‌ها در شکل گیری این سلسله است و این افتخار بزرگی برای ایران ماست که صفویه و اردبیل ما هشتصد سال پیش بر نقش زن واقف شده و از ظرفیت عظیم آن‌ها استفاده کرده است زن برای تبرج جاهلی خلق نشده است بلکه خدای متعال آن چنان قدرتی به آن‌ها داده است که می‌توانند به برکت آموزه‌های دینی یک کشور و یک ملت را مدیون خود بکنند شعار زن زندگی آزادی باید در مسیر تکریم زن یعنی شکوفا کردن استعداد‌های بزرگ زن باشد و این شعار با این معنا هشتصد سال پیش در اردبیل محقق شد.
سعید شریعتی گفت: طرفداران جنبش زن، زندگی و آزادی باید در انتخابات نماینده داشته باشند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی گروهی سیاسی نتواند از اندیشه خود دفاع کند، کذب بودن ادعاهایش نمایان شده و مردم او را پس می زنند، اینگونه ترور اتفاق می‌افتد و ترور یعنی پایان منطق و اندیشه.
تداوم و شدت خشونت‌زایی و خشونت‌طلبی در جامعه نگران‌کنده شده اما نکته عجیب سکوت مدعیان روشنفکری است؛ سکوتی که فارغ از بایدها و نبایدها ناجوانمردانه به نظر می‌رسد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از آغاز اجرای بیمه زنان خانه‌دار خبر داد و گفت: طرح نظام واره شغلی برای زنان مورد توجه قرار گرفته است.
نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که آیا این ادعای برخی اصولگرایان که معقدند، سریال مسمومیت‌ها در راستای «زن زندگی آزادی» است، گفت: زن زندگی آزادی یکی از حلقه‌های این زنجیره است که شروع شده بود. اهداف مختلفی داشت که یکی از آن اهداف این بود که ولنگاری در جامعه رایج شود، مقررات رعایت نشود.
نماینده مردم تهران گفت: مسمومیت‌ها پراکنده بوده و وجه مشترکی ندارد و کار‌های صورت گرفته متفرق بوده؛ یعنی دو مدرسه شبیه هم نبوده و پیدا کردن این وجه مشترک و اینکه چگونه این کار صورت گرفته زمان می‌برد؛ به هر حال تا یکی دو هفته آینده سر منشاء این جریان مشخص می‌شود.
مهاجرانی گفت: می‌گفتند زن زندگی آزادی! چرا برای خرابکاری شرافتمندانه! از جنس شرافت خودشان به‌سراغ مدارس دخترانه رفتند و دانش‌آموزان معصوم را در معرض مسمومیت قرار دادند؟ بدون‌تردید همانگونه که ملت ایران در ٢٢ بهمن، توهم انقلاب سوم را به خاک سپرد، موج مسمومیت تمام می‌شود.
نماینده تهران در مجلس گفت: انقلاب اسلامی تئوری جدیدی مبتنی بر ایمان به خدا، صبرو استقامت در برابر سختی ها و دفاع از کل مستضعفان جهان، به دنیا عرضه کرد. آمریکا و همه ابرقدرت‌های جهان در مقابل این تئوری شکست خورده اند و چاره ای جز ایجاد اغتشاش در کشور ندارند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم و جوانان باید تاریخ بخوانند تا بدانند چرا ملت شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و جان خود را فدا کردند، گفت: مقام معظم رهبری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، با عفو خود، نور امیدی به صفحه وحدت در کشور تاباندند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه تساوی زن و مرد به معنای عدالت برای آنها نیست گفت: زن، زندگی آزادی شعار انقلاب اسلامی است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه تساوی زن و مرد به معنای عدالت برای آنها نیست گفت: «زن، زندگی و آزادی» شعار انقلاب اسلامی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی مدعی شعار زن، زندگی، آزادی هستند که بدترین رفتارهای ضدزندگی را داشته‌اند.
جلیلی با بیان این‌که شعار «زن زندگی آزادی» از سوی آمریکا و متحدان او یک دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: اگر این کشور‌ها به شعار زن آزادی اعتقاد داشتند امروز درگیر مشکلات عمیق و جدی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نبودند.
ساپورت از لخت شدن بدتر است/ «مرد، میهن، آبادی» یعنی «مرد، بی ناموسی، شهوت رانی»​/ «زن، زندگی، آزادی» یعنی...
اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم. اصلا شاید دلیل اصلی عدم حضور مردم همین قیمت‌های بالا باشد که دست‌های پنهان باعث و بانی آن است.
حساسیت و آگاه بودن بانوان در فضای مجازی و شناخت داشتن نسبت به وقایع منطقه و جهان بسیار ضروری است باتوجه به فریب‌های رسانه‌ای معاندان نظام، فشار دشمنان و بازی،‌های بین‌المللی که علیه دختران و زنان ایرانی اجرا می‌شود بهترین راه مقابله هوشیاری، آگاهی و حضور موثر دختران در این عرصه است.
در حوزه آزادی تاکنون چند مقوله مانند سلف‌سرویس مشترک، کشف حجاب، بغل‌کردن دیگری و رفتن به آرایشگاه مردانه قابل رؤیت و قضاوت است؛ بنابراین آنچه تاکنون از این شعار فهمیده می‌شود، فراتر از جمهوری اسلامی است و جدالی نافهمیده با هویت ایرانی-اسلامی است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز ۱۷ کیلو شیشه در خودروی لیفان/ کلامی که یک زندگی را سوزاند!/ قصاص زن بدهکار به جرم قتل پیرزن/ قتل مرد بلال‌فروش با چاقوی مشتری در گردنه قوچک/ مرگ دختر نوجوان در واژگونی اتوبوس/ ماجرای شعله های سرکش جنایت سیاه/ برای آزادی دکتر ۴ میلیارد تومان خواستیم
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: غرب در زمینه «زن، زندگی، آزادی» به تمام زنان بدهکار است و با بردگی جنسی نه تنها آزادی؛ بلکه انسانیت را به سخره گرفته، بنابراین در این زمینه شکست خورده است.
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: اگر این دو اصل روشن بشود که چه کسی ما را آفرید؟ و بعد هم به کجا میرویم؟ آیا می پوسیم یا از پوست به در می آییم؟ تمام غائله اخیر می خوابد، مرگ از مهمترین عوامل تربیت است که این غائله را می خواباند.
بهادری جهرمی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت:ما هم عرض کردیم شعارمان همین است «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» ؛ دوستش داریم و می خواهیم به آن برسیم.
تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زمانی که دشمن صراحتاً شعار خود را تغییر می‌دهد و از حوزه سیاسی به حوزه تحولات اجتماعی کوچ می‌کند، چون می‌داند دیگر بازی‌های دوم خرداد فایده ندارد و مردم دیگر فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ