حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بار‌ها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه سازندگی با بازنشر بخشی از نوشته حسین شریعتمداری درباره اخبار رسیده به مدیرمسئول کیهان درباره انتقال مالکیت استارتاپ‌های پر طرفدار به افراد مورد وثوق، این نوشته را تهدید صاحبان این سرمایه‌ها به مصادره اموال شان دانسته است.
حضور یکی از عوامل پشت صحنه در حین پخش زنده اخبار صداوسیما مقابل دوربین، قابی جالب از بخش خبری ساعت ۱۴ را به یادگار گذاشت.
حسین حسینی که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر اخبار و شایعات زیادی درباره آینده او وجود داشت، قراردادش را به مدت 2 سال دیگر با استقلال تمدید کرد.
اخبار رسیده از حول و حوش باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت ادامه همکاری مربی خارجی تیم استقلال حکایت از سست شدن پایه‌های صندلی سرمربیگری ساپینتو می‌دهد، اما...
سرهنگ حسین زلقی خبر گروگانگیری در اهواز را کذب دانست و گفت: کلیپ و اخبار منتشر شده در فضای مجازی مربوط به عملیات دستگیری قاتل مسلح فراری است.
اتفاقات رخ داده بین حسین وفایی و رونی سالیوان همچنان در راس اخبار قرار دارد.
شرزود تمیروف پیش از شروع دیدار با هوادار و در حین گرم کردن، روزه خود را افطار کرد.
حسین قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در جمع‌بندی صحبت‌هایش در فوتبال برتر به فتح‌الله‌زاده اخطاری جدی داد.
یک رسانه بلژیکی که به انتشار اخبار شارلوا می پردازد، از دعوت حسین زاده به تیم ملی خبر داد.
حسین ساکی، مدافع صنعت نفت آبادان در بازی هفته گذشته به اشتباه کارت زرد دریافت کرده و از جدال با پرسپولیس محروم شده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید اخطاری که به این باشگاه رسیده بابت یک قرارداد دلاری است نه سیدحسین حسینی.
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که اخطاری به باشگاه استقلال نداده است.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ روزنامه به حسین شریعتمداری نوشت: هرچند افزایش‌های افسارگسیخته و حیرت‌انگیزی که نرخ دلار در سال گذشته تجربه کرد، اخبار بالا رفتن این ارز‌ها را به یک موضوع پیش پا افتاده و معمولی تبدیل کرده اما در این مدت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
حسین جلالی گفت: امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
حسین کنعانی زادگان از روی نیمکت اولین کارت خود در جام جهانی 2022 قطر را دریافت کرد.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام، اظهار کرد: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند. به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی انجام می‌شود. آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است.
حال حسین رونقی خوب است و هیچ احیای قلبی صورت نگرفته است وی به زودی مرخص خواهد شد.
بنابر اخبار منتشر شده گویا فرزند وزیر پیشین اطلاعات برای انجام امور حقوقی مربوط به حوادث رخ داده در سیستان و بلوچستان عازم این استان بوده‌ که بازداشت می‌شود
سردار حسن زاده گفت: بسیاری از افراد دستگیر شده در جریان اغتشاشات اخیر بیان کردند که با دیدن اخبار فضای مجازی، تصورشان بر این بود که نقاط مختلفی در تهران، به آتش کشیده شده، اما به گفته خودشان وقتی در آن نقاط حضور پیدا می‌کردند، بر خلاف اخبار موجود در فضای مجازی شاهد وضعیت عادی بودند.
سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است در ۲ مهر ماه سال ۹۲ با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر وقت نفت به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد، ولی در ۱۳ مهر ماه همان سال با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مشغول به کار شد.
سید محمد حسینی، معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اخبار دوتابعیتی بودن آقای زاهدی وفا جعلی است.
اخبار جالب توجهی این روزها از بازار سهام به گوش می‌رسد. این اخبار به واسطه ارتباط با سهام عدالت و همچنین صندوق پالایش یکم جنبه عمومی بیشتری نسبت به فضای کلی بورس تهران دارد. با توجه به افت شدید قیمت سهام عدالت و همچنین صندوق پالایشی یکم شاید این اخبار بتواند اثر قابل توجهی بر روند سهام این شرکت‌ها داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ