تونی کروس و اورلین شوامنی، دو ستاره رئال مادرید، نمی‌توانند این تیم را در دیدار برابر لیورپول همراهی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امشب رئال مادرید و بارسلونا در دیداری دوستانه در داالاس به مصاف هم خواهند رفت ک یک رویارویی دیگر بین ژاوی و کارلو آنچلوتی خواهد بود. کفه ترازو به سود مربی بارسلوناست.
کارلو آنچلوتی برای چندمین بار در هفته های اخیر تاکید کرد که رئال مادرید تیم کاملی است و به تقویت بیشتر به خصوص بازیکن مغرور نیاز ندارد.
ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول آن‌ها برای انتخاب جانشین تیته است.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید از ملاقات احتمالی خود با کارلو آنچلوتی برای جذب یک بازیکن برزیلی خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول هدایت سلسائو است. در حالی که کارلتو بارها تاکید کرده که فصل بعد نیز در رئال خواهد ماند.
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که قصد داشت تیمش را در بازی برابر والنسیا از میدان خارج کند اما داور مانع شد.
امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، تایید کرد که کارلتو فصل بعد نیز روی نیمکت رئال خواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل تایید کرد کارلو آنچلوتی گزینه اول سرمربی‌گری تیم ملی این کشور است.
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که ریکاوری لوکا مودریچ سریع‌تر از تصورات بوده و او احتمالا برابر اوساسونا در فینال کوپا دل ری بازی بازی خواهد کرد اما این اتفاق چگونه رخ داد؟
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در نشست خبری بازی با سوسیداد تایید کرد که لوکا مودریچ مشکلی برای حضور در فینال کوپا دل ری ندارد.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر تاکید که دوست دارد تا پایان قراردادش در رئال بماند.
ژاوی در واکنش به گل جنجالی بارسا تاکید کرد که با وجود VAR خیالش از هر بابت راحت است.
آلوارو رودیگز با تایید کارلو آنچلوتی در ادامه فصل برای تیم اول رئال بازی خواهد کرد و از فصل بعد نیز بازیکن تیم اول باشگاه خواهد بود.
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که لیورپول کیفیت خود را به عنوان فینالیست دوره قبل چمپیونزلیگ حفظ کرده است.
در این بازی تعویض دیرهنگام آلوارز مهاجم ۱۸ ساله اروگوئه‌ای توسط آنچلوتی، باعث شد این پدیده ۱۸ساله دوبار طی یک دقیقه پاس گل بدهد که دومی توسط داور هم تایید شد.
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که هنوز زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که تیمش در پیروزی 3-1 مقابل اتلتیکو، دو نیمه کاملا متفاوت داشت که خودش هم دلیل آن را نمی‌داند.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال از این وضعیت بحرانی خارج خواهد شد و تاکید کرد که باید هر طور شده این یک ماه سخت و دشوار را به سلامت تمام کنند.
کارلو آنچلوتی ادعای رسانه های اسپانیایی در مورد ماندنی شدن تا سال 2024 را تایید کرد و گفت فعلا تمایلی با مربیگری در عرصه ملی ندارد. او از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نیز گفت.
کارلو آنچلوتی تاکید کرد که غیبت کریم بنزما در بازی های اخیر رئال ارتباطی به جام جهانی نداشته و او مصدومیتی دارد که مانع حضورش در میادین می شود.
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که کریم بنزما تا شروع جام جهانی و برای به دور ماندن از خطر مصدومیت برای رئال بازی نخواهد کرد. او احتمال خرید بازیکن در زمستان را هم رد کرد.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر تاکید کرد که رئال حتی با جدایی احتمالی مارکو آسنسیو و ماریانو هم خرید جدیدی نخواهد داشت.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید جدایی کاسمیرو را تایید کرده و مدعی شد این بازیکن به دنبال تجربه چالش جدیدی بوده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در نشست خبری امروز خود تایید کرد که پس از پایان کارش با رئال بازنشسته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ