کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در نشست خبری امروز خود تایید کرد که پس از پایان کارش با رئال بازنشسته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان ملی پوش انگلیسی، تایید کرد که در اورتون می‌ماند.
با رسمی شدن خرید ایلکای گوندوگان، خوان لاپورتا و تیم مدیریتی بارسا گام اول را در راه تقویت تیم برای فصل آینده برداشتند؛ اما آن‌ها همین‌جا متوقف نمی‌شوند.
سردار اسعد بختیاری تا زمانی که به دستور رضاشاه دستگیر شود، در این خانه زندگی می‌کرد. حسین پژمان بختیاری هم مدتی همین‌جا زندگی کرده و بدون اغراق می‌توان گفت خاطرات تلخ او از این خانه بیشتر از خاطرات شیرینش است. شاید آه پژمان یقه سردار اسعد را گرفت که سبب شد این عمارت سال۱۳۰۷ از سوی دولت مصادره شود.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در پایان بازی با اسپتزیا از تصمیم فصل آینده خود رونمایی کرد.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد که در این باشگاه می‌ماند و به شایعات جدایی‌اش پایان داد.
سوپر گوشت ولی فلاحی در محله کیانشهر شمالی و حوالی منطقه ۱۵ تهران یکی از همین‌ها است که از یکی، دو سال گذشته حساب دفتری مغازه را بسته. در ماه‌های گذشته هم که شرایط خرید مردم فرق کرده، بسیاری برایش ماست و پنیر محلی، ترشی یا مربای خانگی آورده‌اند تا از طریق مبادله کالا به کالا برای خوراک امروز و فردای خود یا پذیرایی از مهمان، گوشت و مرغ تهیه کنند.
این مطهری، همان بود که اصلاح‌طلبی مطلوب‌اش را در نیمه‌راه وامی‌نهاد و در جلسات شورای انقلاب پای می‌نهاد. همان‌جا که چپگرایان مذهبی و روحانیون انقلابی گرد می‌آمدند تا برای برهم‌ریختن سازمان و ساختار‌ها راهی بیابند و به جای برطرف کردن «مشکل اساسی»، بستر مشکلاتی اساسی‌تر در آینده را فراهم آورند.
فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.
فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.
برخی جریان‌ها دنبال القای ناامیدی مردم از نظام و حاکمیت هستند؛ والله این دروغ است / انکار نمی‌کنیم که در نظام ما نیز عده‌ای ناراضی هستند، اما اکثریت مردم همین‌ها هستند که در راهپیمایی حاضر شده‌اند / تنها ابراز ارادت به رهبر معظم انقلاب کافی نیست؛ برخی حاضر نیستند کلمه فتنه و بصیرت و نفوذ را بگویند؛ این درست نیست / نباید از هیاهو و جنجال فضای مجازی و رسانه‌ای بیم داشت
در افتادن با علی پروین فقط 48 ساعت طول کشید و همینجا پایان مربیگری احمدرضا رقم خورد.
شریعتمداری نوشت: همین‌جا و به عنوان ختم کلام گفتنی است که چرا باید هزینه زندگی لاکچری کلان سرمایه‌داران و عوامل نشان‌دار دشمن از کیسه مردم داده شود.
ژوسکو گواردیول یکی از پدیده‌های جام جهانی بود و توجه تیم‌های بزرگی را به خود جلب کرد. او دوست دارد در تیمی بازی کند که انکونکو در آن حضور دارد.
کارلو آنچلوتی در واکنش به شایعه علاقه عربستانی ها به جذب لوکا مودریچ و کریم بنزما برای فصل بعد گفت که اسطوره های رئال باید همینجا بازنشسته شوند.
سخنگوی دولت با اشاره به سابقه جنگ‌افروزی آمریکا در یک صدسال اخیر، اظهار کرد: تروریسم همان‌جا در غرب است.
پاکو خمس اعلام کرد که پیشنهادی برای تمدید سه ساله قرارداد خود، از باشگاه تراکتور دریافت نکرده است.
موج جدیدی که علیه دایی شکل گرفته برای خودش چندان تازه نیست. او پیش‌ازاین در چند نوبت فشار‌های مشابهی را تجربه کرده، ولی هر‌بار که بحث مهاجرتش از ایران پیش کشیده شده، این موضوع را تکذیب کرده و گفته ترجیح می‌دهد همین‌جا کنار مردم بماند
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با برخی از بانوان منتخب کشور تاکید کردند: در قضایای اخیر چه کسانی در مقابل فراخوان‌ها ایستادگی کردند؟ همین‌ها که حجاب نیمه کاره دارند زدند توی دهن تبلیغ کننده و فراخوان فرستنده.
تونی کروس بار دیگر تاکید کرد که با پیراهن رئال بازنشسته خواهد شد ولی گفت که هنوز زمان دقیق خداحافظی‌اش از فوتبال را نمی داند.
فارس نوشت : او از اهالی شهرستان قروه در استان کردستان است و بعد از فوت به زادگاهش منتقل و در همان‌جا به خاک سپرده شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به دشمنان بیرونی می‌گوییم که با جوانان فریب‌خورده به سراغ‌تان می‌آییم. این جوانان به دامان ملت برمی‌گردند. با همین‌ها انتقام می‌گیریم، مراقب رفتارتان باشید. هشدار می‌دهیم دست از این رفتار‌ها بردارید. شما ما را قبلا آزموده‌اید، به سراغ‌تان می‌آییم.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ