سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که هنوز زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده جزایر فارو در حالی در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار دارد که تقریبا هیچ یک از بازیکنانش فوتبالیست تمام وقت نیستند.
چرا قهرمان فوتبال ایران از تغییر قوانین متضرر شد؟ جواب ساده است، چون حضور بازیکنان جوان در لیست تنها یک «شو» اجباری است.
رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها باید پیش از ثبت قرارداد بازیکنان به ثبت برسد.
در حالی که هنوز هیچ یک از بازیکنان کلیدی فصل گذشته گل‌گهر از این تیم جدا نشده‌اند، مدیران این باشگاه سیرجانی فعالیت خود را در بازار آغاز کرده اند.
شاید تصور کنید قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم حاصل یک ترکیب ثابت و فیکس بوده، اما سخت در اشتباه هستید، زیرا هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس که در این فصل برای گل‌محمدی به میدان رفته‌اند، در تمام مسابقات حضور نداشته‌اند.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
ریکاردو ساپینتو به بهانه دربی به هیچ یک از بازیکنان برای دیدار با هوادار استراحت نمی‌دهد.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
جلال الدین ماشاریپوف، هافبک النصر، معتقد است که هیچ یک از بازیکنان این تیم از انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان تعجب نکرده است.
سرمربی اتلتیکو مادرید تاکید کرد که هیچ یک از بازیکنان این تیم تا کنون درخواست جدایی نداده اند.
هیچ یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تصور باختی سنگین و شش گله مقابل انگلیس در شروع جام به ذهن‌شان خطور هم نمی‌کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی با اوسر می‌گوید به خاطر جام جهانی به هیچ از یک بازیکنانش استراحت نخواهد داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که به هیچ یک از بازیکنانش به خاطر جام جهانی 2022 استراحت نخواهد داد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل نیوکسل در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است بازیکنانش نباید هیچ حریفی را یک حریف آسان بدانند.
علیرضا بیرانوند می‌گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.
مهاجم تیم ملی فوتبال با بیان این که هیچ دو دستگی بین بازیکنان وجود ندارد و همه برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند نوشت: اگر به خاطر یک پیام باعث آزار هم تیمی‌هایم شدم، عذرخواهی می‌کنم.
هیچ یک از بازیکنانی که در دیدار با اروگوئه برای تیم ملی ایران بازی کردند سهمیه امید محسوب نمی شدند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
در شرایطی که از عصر امروز بحث‌هایی درباره ممنوعیت وحدت مشهد برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید شکل گرفته بود، این تیم نتوانست با نفرات کامل مقابل چوکا حاضر شود و با اعلام ناظر و داور بازی، سه - هیچ بازنده شد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، مدعی شد که این باشگاه دیگر هیچ یک از بازیکنانش را در این تابستان نخواهد فروخت.
وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران
وحید امیری مدافع، هافبک و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نشان داد که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای در سطحی متفاوت از بازیکنان فعلی فوتبال کشور قرار دارد. او در میان اختلاف شدید در داخل تیم ملی به رهبری آزمون و طارمی، به هیچ یک از دو گروه نپیوست و یک استوری با سوژه اتحاد برای ایران منتشر کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ