در این بازی تعویض دیرهنگام آلوارز مهاجم ۱۸ ساله اروگوئه‌ای توسط آنچلوتی، باعث شد این پدیده ۱۸ساله دوبار طی یک دقیقه پاس گل بدهد که دومی توسط داور هم تایید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادريد لالیگا را با برد خارج‌خانه شروع کرد
ژاوی بعداز بردن رئال: الکلاسیکوی دوستانه نداریم
مراسم معارفه ایلکای گوندوگان در بارسلونا برگزار شد و او در نشست خبری پس از مراسم در مورد مسائل مختلف از جمله ال‌کلاسیکو و احتمال انتقال امباپه به رئال حرف زد.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود چند بار با سوال درباره آینده کریم بنزما روبرو شد، اما در جواب تاکید کرد، ستاره رئال هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.
برد مهم رئال مقابل سویا با دبل برزیلی شماره ۲
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در تلاش برای فریب رئال مادرید و پیش بردن مذاکرات برای جذب جود بلینگام است.
برد دیرهنگام رئال مادرید با توفان ۴دقیقه‌ای
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که رئال مادرید از این که با تعداد گل بیشتری برابر چلسی پیروز نشده پشیمان خواهد شد.
روزنامه‌های اسپانیایی به پیروزی رئال مادرید برابر چلسی در رقابت‌‎های لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند.
و رئال مادرید توانست در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بر صفر چلسی را شکست داد تا نصف راه صعود را طی کرده باشد
آنتونیو رودیگر به تدریج در حال کشف رئال و راز ترسناک بودن این تیم در لیگ قهرمانان است. او می گوید ترس را در چهره تک تک رقبای رئال می بیند.
رئال مادرید شب گذشته از روش‌های متفاوتی برای باز کردن دروازه بارسلونا استفاده کرد که هیچ کدام جواب ندادند.
مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، دیشب در جریان دیدار این تیم مقابل لیورپول نمی‌توانست شادی خود را از بازگشت و پیروزی بزرگ تیم سابقش پنهان کند.
بسیاری از روزنامه‎‌های اروپایی تیتر اول امروزشان را به پیروزی رئال مادرید برابر لیورپول اختصاص دادند.
رئال مادرید بار دیگر توانست در لیگ قهرمانان بازگشتی شکوهمند به بازی داشته باشد و نشان داد که شایسته لقب پادشاه اروپاست.
ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید کامبک مقابل لیورپول را نشانگر ذهنیت و شخصیت بالای این تیم دانست.
قهرمان و نایب قهرمان اروپا، در فاصله کمتر از ۴۰ روز تا دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بحران به سر می برند.
هواداران قدیمی رئال مادرید بازی فینال لیگ قهرمانان 1981 برابر لیورپول را از یاد نمی برند. آنها معتقدند در آن روز به پیراهن مقدس باشگاه‌شان هتک حرمت شد.
رئال مادرید در هفته ششم لیگ قهرمانان موفق شد در یک بازی خانگی سلتیک را 5-1 شکست دهد.
رئیس مجله‌ای که از سال ۱۹۵۶ این جایزه را اعطا می‌کند می‌گوید که کمپین‌ها "تو را برنده نمی‌کنند، اما می‌توانند وقتی پیام بد یا ژست بدی وجود داشته باشد، شکست بخورید".
برد تمام برزیلی رئال مادرید مقابل مهمان بدون باخت
برد حساس رئال مادرید با دبل دیرهنگام بنزما
در معاملات امروز دوم خرداد، شاخص کل بورس با ریزش ۲۵ هزار و ۱۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۱۳ واحد رسید. سقوط ۲۵ هزار واحدی بیشترین ریزش شاخص در ۲۶ روز کاری اخیر است. امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۶۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد تومان افزایش یافت. ارزش معاملات خرد سهام نیز افزایش ۳۳ درصدی نسبت به روز کاری قبل داشت. کارشناسان فردا را چگونه پیش بینی می‌کنند؟ بازار سرمایه آیا رشد می‌کند؟
دومین برد رئال بعداز بازگشت بنزما؛ اینبار یوونتوس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ