کارلو آنچلوتی برای چندمین بار در هفته های اخیر تاکید کرد که رئال مادرید تیم کاملی است و به تقویت بیشتر به خصوص بازیکن مغرور نیاز ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو آریباس، بازیکن فصل گذشته رئال مادرید، در بازی امشب دروازه شاگردان کارلو آنچلوتی را به نفع آلمریا باز کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان تاکید دارد که تیمش به یک بازیکن شماره 9 تمام عیار نیاز دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد جود بلینگام در اولین دیدارش با پیراهن این تیم ابراز رضایت کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در یک نشست خبری بار دیگر از صحبت کردن درباره کیلیان امباپه خودداری کرد و گفت او بازیکن تیم دیگری است.
براهیم دیاز و آردا گولر در اولین تمرین پیش فصل رئال کارلو آنچلوتی را شگفت زده کردند.
کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع راست و یک مهاجم گلزن در سطح کریم بنزما است؛ و دو بازیکن را برای این پست‌ها در نظر دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با سویا به جدایی احتمالی سه بازیکن تیمش واکنش نشان داد.
سرمربی بارسلونا بعد از درگیری لفظی با بازیکن رئال مادرید با کارت زرد داور جریمه شد.
آلوارو رودیگز با تایید کارلو آنچلوتی در ادامه فصل برای تیم اول رئال بازی خواهد کرد و از فصل بعد نیز بازیکن تیم اول باشگاه خواهد بود.
کارلو آنچلوتی این شایعه که ژوائو کانسلو خودش را به رئال پیشنهاد کرده بود، را تکذیب کرد.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است کارلو آنچلوتی اعتمادش به برخی بازیکنان را از دست داده و در آکادمی باشگاه هم بازیکن شایسته زیادی برای حضور در تیم اول وجود ندارد.
بازیکن سابق رئال مادرید که سال‌هاست در رسانه‌های اسپانیایی به کارشناسی و تفسیر فوتبال مشغول است، می‌گوید که خرید گرت بیل برای رئال کاملا مفید و موثر بود.
رئال مادرید از دقایقی دیگر در حالی به مصاف ویارئال می‌رود که در فهرست یازده نفره کارلو آنچلوتی برای این بازی نام هیچ بازیکن اسپانیایی دیده نمی‌شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، به تمجید از عملکرد ریچارلیسون پرداخته است.
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که کریم بنزما تا شروع جام جهانی و برای به دور ماندن از خطر مصدومیت برای رئال بازی نخواهد کرد. او احتمال خرید بازیکن در زمستان را هم رد کرد.
کارلو آنچلوتی نگران این نیست که ملی پوشان رئال به خاطر در پیش بودن جام جهانی و ترس از مصدومیت، درخواست کنند به میدان نروند. او گفت که فقط 2 بازیکن در 30 سال گذشته از او چنین تقاضایی کرده‌اند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، مدعی شد کار دشواری در انتخاب ترکیب ثابت تیمش دارد.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
قرارداد چند بازیکن بزرگ رئال مثل کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس در پایان فصل تمام می شود ولی کارلو آنچلوتی نگران این موضوع نیست.
آلوارو اودریوسولا که در برنامه های کارلو آنچلوتی جایی ندارد، به احتمال زیاد به باشگاه سابقش رئال سوسیداد بر می‌گردد.
کارلو آنچلوتی در مورد دلیل نیمکت نشینی ادن هازارد برابر اسپانیول گفت که تصمیماتش برای جلب رضایت بازیکنان نیست.
وینیسیوس پس از پیروزی رئال برابر سلتا از کارلو آنچلوتی تقدیر کرد و گفت که این مربی نقش زیادی در پیشرفت او داشته است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید جدایی کاسمیرو را تایید کرده و مدعی شد این بازیکن به دنبال تجربه چالش جدیدی بوده است.
سایت جهانی گل دات کام ، تیم منتخب خود در پایان فصل فوتبالی ۲۰۲۱.۲۲ را منتشر کرد. سه بازیکن از رئال مادريد، دو بازیکن از منچسترسیتی و سه بازیکن از لیورپول در این تیم قرار دارند. همچنین دو مهره از آث میلان هم در ترکیب دیده می‌شود که جالب است. بایرن مونیخ هم یک نماینده دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ