عده‌ای هم معتقدند هشدار نهادهای نظارتی به بهاروند موجب این تغییر نظر شده است و او نسبت به تأیید صلاحیت خود مطمئن نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهاروند احمدی خاطرنشان کرد: آبگرفتگی موقت و اختالل تردد در سطح معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، آسیب به سازه‌های موقت و سست، شکسته شدن درختان در سطح شهراز مخاطرات این سامانه بارشی است.
رییس‌کل اسبق بلنک مرکزی نوشت: کاهش شدید تورم، باروند کنونی متغیر‌های پولی، غیرممکن است.
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
محسن بهاروند گفت: انگلیس یا هر کشور دیگری که بخواهد حضور طبیعی و نرمالی در غرب آسیا داشته باشد قطعا به ایران نیاز خواهد داشت. بنابراین نه انگلیس در دیپلماسی ایران قابل حذف است و نه ایران در دیپلماسی انگلیس.
رئیس سابق سازمان لیگ به برد ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
دکتر حسین بهاروند، عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان در لیست دو درصد برتر پژوهشگران پر استناد جهان قرار گرفت.
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، به همراه مدیران ارشد بانک از شعبه جزیره ی کیش بازدید کردند.
طالقانی اعتراف کرده و مدعی بود که در ریاست عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال نقش داشته است و او در کنار همراهانش شهاب را به ریاست رساندند! او از هواداران تاج و دنباله‌روی حیدر بهاروند بود
رفیق تاج و فامیل بهاروند از مجمع فوتبال برکنار شد
کیفیت هوای تهران در شبانه روز گذشته
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۳۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۳۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار و دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۷۳ تن از ایشان وخیم است.
التهاب در تامین تست قند خون، به بهانه صرفه جویی ارزی
خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا طی ۵ روز آینده
قصاص عامل قتل افسر ارشد پلیس آگاهی
ایذه - رئیس پلیس راه ایذه از مسدود بودن محور ایذه به دزپارت به دلیل بارش سنگین باران تا اطلاع ثانوی خبرداد.
سازمان لیگ و شائبه دخالت در انتخابات ۸شهریور! آیا هرکس بهاروند بخواهد رئیس فوتبال می‌شود؟
بهاروند برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد
در حالی که ساعت از نیمه‌شب گذشته بود، سرپرست فدراسیون فوتبال و دبیرکل پیشین این فدراسیون با انتشار خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال  اعلام کردند که حاضر به پذیرش نایب رئیسی حیدر بهاروند نشدند!
بهاروند و باندش از ریاست سازمان لیگ هم کنار می‌روند
این اتفاق در آستانه انتخابات ۸ شهریور فدراسیون فوتبال حائز اهمیت است و به نظر می‌رسد  که آرای نزدیک به حیدر بهاروند به سبد مهدی تاج منتقل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ