عضو شورای شهر تهران گفت: گویا شهردار منطقه ۱۹ توانایی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارد و نظارت نهادهای نظارتی بر این ساخت و سازها کم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه امتیاز از امتیازهای کسر شده از شمس آذر قزوین به این باشگاه بازگردانده خواهد شد.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
بندر امام- دادستان بندر امام از محکوم شدن شهرداری این شهرستان به پرداخت دیه در خصوص پرونده حمله منجر به صدمه چند سگ بلاصاحب به یک کودک خبر داد.
شهرداری گرگان در سید یک بسکتبال غرب آسیا
اصفهان- مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: این نهاد تاکنون هیچ مجوزی برای تخریب مسجد کازرونی صادر نکرده است.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.
با مجوز کمیسیون ماده ۵، مجوز ساخت ساختمان ۱۰ طبقه در بخشی از ساخت‌وساز‌های تعاونی مسکن مجلس واقع در سوهانک در ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۱ صادر شده است. براساس مستنداتی که به‌تازگی به دست خبرنگار هم‌میهن رسیده است، طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان نوسازی شهرداری تهران به زودی در این تعاونی ساخت و ساز خواهد کرد تا شاهد تخلف دیگری در دوران مدیریت علیرضا زاکانی در شهرداری تهران باشیم.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
طبق اسناد دریافتی، یکی از پرونده‌هایی که در چند روز اخیر توسط بهرام‌پور، معاون شهردار به‌عنوان درخواست جدید به کارگروه کمیسیون ماده ۵ برگشت داده شد، پروژه ۲۷ طبقه‌ای است که می‌تواند امنیت فرود فرودگاه مهرآباد را به خطر بیندازد. شواهد موید این است که طرح مجدد این پرونده در راستای قانونی کردن ساخت ۲۸ طبقه است.
توکلی‌زاده در پایان به فضاسازی رسانه‌ای یک جریان خاص درباره خانه اندیشمندان علوم انسانی اشاره کرد و گفت: این جریان، معمولا سردمدار ایجاد تنش و التهاب فکری در کشور بوده و بررسی نظارتی آن خالی از لطف نیست.
مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به درگذشت محمد عباس‌تبار می‌گوید مراسم یادبود این بازیکن برگزار می‌شود‌.
شهرداری گرگان از نظر میانگین قدی و سنی، میان تیم‌های حاضر در فینال سوپر لیگ غرب آسیا جایگاه نخست را دارد.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به این که شهرداری تهران در ۹ سازمان بین‌المللی عضو است درباره وضعیت سفرهای خارجی شهرداری تهران توضیحاتی داد.
تیم شهرداری گرگان با کسب برتری در دومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
تیم شهرداری گرگان با پرتاب ثانیه پایانی پری پتی جشن قهرمانی خود را در لیگ برتر بسکتبال در شهر آمل برپا کرد.
شهرداری گرگان بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال کشور را در مقابل کاله مازندران با برد پشت سر گذاشت.
شهرداری گرگان بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال را در مقابل کاله مازندران با برد پشت سر گذاشت .
تشکری هاشمی با بیان اینکه در امسال کار ویژه‌ای برای توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در تهران در بودجه ۱۴۰۲ انجام دادیم، توضیح داد: در بودجه امسال مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای مسئله موتورسیکلت در نظر گرفته شد که امیدواریم با همت شهرداری تهران شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
خیبر خرم‌آباد با وجود برد مقابل شهرداری آستارا عملا شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت.
سایپا در دیداری حساس موفق شد شهرداری همدان را شکست دهد.
وزیر کشور درباره توقف ساخت مسکن مهر پرند توسط شهرداری گفت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند.
شهرداری گرگان با برتری در سومین بازی مرحله نیمه نهایی مقابل پالایش نفت آبادان، فینالیست لیگ برتر بسکتبال کشور شد.
زاکانی با کوچکترین اتفاقی غیب می‌شود و مسئولیت هیچ‌چیز را نمی‌پذیرد. ناتوان از خلق حتی یک پروژه بوده است، فاقد ایده مشخصی در اداره شهر یا تبلیغات یا حتی تأمین منابع مالی است، پُرگو و تندگو است و حتی زمان‌هایی که تلاش می‌کند مثل احمدی‌نژاد با شوخی و کنایه از پاسخگویی فرار کند، به‌دلیل فقدان توانایی، کلامش به توهین شباهت پیدا می‌کند.
مجتبی توانگر، نماینده مجلس نوشت: مگر چقدر توانایی دارید که هم می‌توانی شهردار شوید هم وزیر راه هم وزیر صمت هم وزیر رفاه؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ