مربی ساره جوانمردی از آمادگی بالای این تیرانداز برای شرکت در جام جهانی کره جنوبی خبر داد و گفت: در این مسابقات بیشتر به دنبال کسب مجوز ورود به قهرمانی جهان امارات هستیم تا کسب مدال.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها نماینده تنیس ایران در بازی‌های آسیایی با تاکید بر آمادگی بالای خود گفت: امیدوارم در هانگژو نماینده ای برازنده باشم.
مدافع برازجانی سپاهانی‌ها در آستانه سی سالگی امیدوار به کسب دومین قهرمانی در لیگ برتر است.
وزیر جهادکشاورزی گفت:بخش قابل توجهی از کود فسفاته ایران از صربستان تهیه می‌شود و باتوجه به حجم بالای تولید اوره درایران آمادگی داریم ازطریق تهاتر، کود فسفاته را در ازای کود اوره مبادله کنیم.
تیم فوتبال النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو در پرتغال آماده فصل جدید می‌شود.
اسکندری گفت: یروگاه‌های حرارتی با آمادگی بالای 98 درصد و انجام تعمیرات بهینه توسط متخصصان داخلی آمادگی کاملی برای تامین انرژی مورد نیاز مشترکان در این ایام خواهند داشت.
ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور، با اشاره به جایگاه دوازدهم ایران در راندمان تولید برق به تابناک گفت: در حال حاضر آمادگی نیروگاه‌های حرارتی برای تأمین برق تابستان به بالای 98 درصد رسیده است.
پیام نیازمند یکبار دیگر در مصاف برابر مس کرمان که آخرین دیدار فصل بود، آمادگی بالای خود را به رخ کشید.
سرپرست اداره کل اسکان حج و عمره از آمادگی هتل ها برای اسکان حجاج ایرانی خبر داد و گفت: فرهنگ حجاج ایرانی بارها مورد تقدیر مسئولان عربستانی قرار گرفته است.
سرپرست اداره کل اسکان حج و عمره از آمادگی هتل ها برای اسکان حجاج ایرانی خبر داد و گفت: فرهنگ حجاج ایرانی بارها مورد تقدیر مسئولان عربستانی قرار گرفته است.
مایک مانیان و آندره اونانا در نیمه اول دیدار بین اینتر و میلان آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشتند.
ویدئویی از آمادگی بدنی بالای احمدرضا عابدزاده در ۵۶ سالگی را مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی و توان رزمی بالای نیروی زمینی ارتش امروزه زبانزد تمام رسانه‌های دنیا است.
سرمربی تیم فوتبال الهلال از آمادگی بازیکنان تیم فولاد باوجود باخت به نماینده عربستان تمجید کرد.
هافبک تیم فوتبال هوادار از آمادگی بالای این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.
از اردوی آمریکا در قطر خبر می‌رسد که سرمربی این تیم بیش از هر چیزی نگران آمادگی بالای دو ستاره ایرانی است.
بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا از آمادگی بالای خود برای بازی نخست در جام جهانی می گویند.
«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن تظاهرات گسترده در روز ۱۳ آبان را نشانگر آمادگی بالای ملت ایران برای دفاع از نظام خود برشمرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آمادگی بالای تیمش برای کسب بهترین نتیجه در جام بین قاره‌ای خبر داد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
معاون راهبری تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: انجام کامل و به‌موقع تعمیرات نیروگاهی، موجب شد بالای ۹۸ درصد آمادگی نیروگاه‌ها را در زمان پیک تابستان امسال داشته باشیم.
حال باید دید بعد از مسابقات جام ملتها این چهار تیم بالای جدول با چه رویکرد و تغییرات و آمادگی به ادامه مسابقات لیگ برتر برمی گردند.
آمادگی و تجربه بالای پورعلی‌گنجی در تمرینات، گل محمدی را مجاب کرده به ترکیب خط دفاعی تیمش دست بزند تا پورعلی‌گنجی آماده در تمرینات را وارد ترکیب اصلی پرسپولیس کند.
وینگر با تجربه آلومینیوم در سومین سال حضورش در این تیم آمادگی بالای خود را حفظ کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ