حال باید دید بعد از مسابقات جام ملتها این چهار تیم بالای جدول با چه رویکرد و تغییرات و آمادگی به ادامه مسابقات لیگ برتر برمی گردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
آنالیز نتایج لیگ و تعداد گل های به ثمر رسیده نشان می دهد که لیگ بیست و دوم، لیگ کم گلی بوده است.
نشست های تخصصی مرکز نظارت بر تیم های ملی با انجمن های راگبی، سافت تنیس، و بازیهای فکری بطور مجزا برگزار شد.
بررسی عملکرد مدیر تیم های پایه پرسپولیس باعث ابقای او از سوی هیات مدیره شد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
تمامی تلاش های ایران برای صعود به المپیک در ادوار مختلف را اینجا مورد بررسی قرار داده ایم.
امتیازی نزدیک سه تیم سپاهان و استقلال و پرسپولیس باعث شده هیجان لیگ در هفته های پایانی به اوج خودش برسد.
نتایج بازی های دوم در گروه B جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا تکلیف تیم های صعود کننده را به روز آخر کشاند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
نشریه معتبر ورلد ساکر به بررسی تیم های حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و از دیدار فولاد و الفیصلی عربستان به عنوان جدالی سخت یاد کرده است.
اعضای تحریریه کیکر آلمان، شرایط ۳۲ تیم جام جهانی را به طور مختصر بررسی کرده‌اند.
در قسمت چهارم پادکست ورزش سه، به بررسی تیم ملی در جام های جهانی 1978 و 1998 میپردازیم.
کارشناس فوتبال دنیا با بررسی شرایط تیم های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تیم ملی ایران پس از انگلیس می تواند رویایش را رنگ واقعیت ببخشد.
در قسمت دوم به بررسی حریفان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی خواهیم پرداخت.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال ضمن بررسی عملکرد تیم های مختلف ملی در شش ماه نخست سالجاری بر پتانسیل بالای این رشته برای بهتر شدن در رویدادهای بین المللی تاکید کردند.
هیات رئیسه فدراسیون والیبال به منظور بررسی عملکرد تیم‌های ملی عصر فردا (دوشنبه ۲۱ شهریور) تشکیل جلسه می‌دهد.
باید دید بعد از مسابقات جام ملت‌ها، چهار تیم بالای جدول با چه رویکرد و تغییراتی به ادامه مسابقات لیگ برتر برمی‌گردند.
بنابر اعلام رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، عملکرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات زیر ۱۸و زیر ۲۱ سال جهان در نشست مشترک با حضور اعضای کمیته فنی و تیم های ملی بررسی خواهد شد.
نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.
نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ