تیم فوتبال النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو در پرتغال آماده فصل جدید می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و آمادگی کامل پلیس و صدا و سیما برای به تصویر کشاندن پلیس حرفه ای و اجتماعی و آگاه سازی مردم از خدمات مجاهدانه پلیس در سطح جامعه خبر داد.
مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد ماه در ارومیه برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان که برای آمادگی بیشتر در ارومیه اردو برگزار کرده است تمرینات خود را برای آماده سازی در سالن ۶هزار نفره برگزار می‌کند.
تیم فوتبال بایرلورکوزن با حضور سردار آزمون دوران آماده‌سازی پیش‌فصل را پشت سر می‌گذارد.
مارک زاکربرگ، رئیس کمپانی متا، پس از تمرین با ستارگان UFC آمادگی بدنی بالای خودش را نشان داد.
تمرین تیم ملی بسکتبال زنان صبح چهارشنبه (۱۷ خرداد ۱۴۰۲) با حضور «النی کاپوجیانی» سرمربی یونانی؛ بمنظور آمادگی برای مسابقات سطح دوم کاپ آسیا در سالن فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
تصاویر آخرین تمرین پرفشار شاگردان مورایس پیش از سفر به مسجدسلیمان حکایت از آمادگی بدنی ویژه طلایی‌پوشان دارد.
امیرعبداللهیان گفت: این آمادگی را داریم در چارچوب مذاکراتی که تا کنون در وین انجام شده و پیام‌هایی که بین ما و طرف آمریکایی از طریق واسطه به صورت "نان پیپر" (none paper سند غیر رسمی) تبادل شده که متضمن رعایت منافع همه طرف‌ها و البته خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران هست نسبت به جمع بندی توافق و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان ذیل برجام عمل کنیم. تصور می‌کنم اگر طرف آمریکایی در چارچوب پیامی که ارسال کرده واقع بینانه برخورد کند و اظهارات رسانه‌ای ریاکارانه قبلی را تکرار نکند ما فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از تصویب دستورالعمل‌ها به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون خبر داد و گفت: با تصویب این دستورالعمل‌ها، می توانیم روند برگزاری انتخابات را پیش ببریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این آمادگی را داریم که برای نظارت بر شبکه پخش خانگی ضوابط شفافی در شورای هنر به تصویب برسانیم، مشکل اساسی آن است که ضوابط اجرایی شفاف در این باره وجود ندارد.
سردار آزمون با انجام تمرینات فشرده، خود را برای آغاز دوباره بوندس لیگا آماده می کند.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار تصویری از خودش در کنار لیونل مسی و رودریگو دی‌پل از آمادگی کامل آلبی‌سلسته برای فینال فردا خبر داد.
سپری کردن دوران محکومیت در زندان صرفا شامل دربند بودن نیست. ندامتگاه زنان استان تهران واقع در قرچک ورامین مانند تمام زندان‌های دیگر در کشور دیوار‌های بلند با سیم خاردار و برجک‌های مراقبت برای کنترل زندان دارد. تفاوت این ندامتگاه با ندامتگاه‌های دیگر در حضور مامورین خانم است که لباسهایشان درجه نظامی دارد. در این زندان زندانیان مهارت‌های جدیدی را در دوران محکومیتشان آموزش می‌بینند که نه تنها کمکی است برای بازپروری و آمادگی مجدد آن‌ها برای بازگشتن به جامعه، بلکه مکانی است که مددجویان میتوانند درآمدی هم در زندان داشته باشند و از این مهارت‌ها پس از سپری کردن دوران محکومیت نیز بهره‌مند شوند.
انتشار آگهی‌هایی با مضمون معاوضه کالا با برنج و روغن در سایت‌های درج رایگان آگهی، در واقع اعلام آمادگی برای یک خرید و فروش عادی نیست.
عکاس اختصاصی ورزش سه در دوحه با حضور در جلسه تمرینی انگلیس اخرین مراحل آمادگی سه‌شیرها برای رویارویی با ایران را منعکس کرد.
تصاویر منتشر شده از آمادگی جسمانی روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
در یکی از تصاویر منتشر شده از تمرین امروز استقلال یامگا در حال ضربه زدن با پشت پا به شکل جالبی دیده می‌شود که مشخصاً آمادگی بدنی بالای این بازیکن برای بازی روز جمعه مقابل ذوب آهن را نشان میدهد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ