وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رفتار ماه‌های اخیر اتحادیه اروپا، ادامه سیاست ناکارآمد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکاست که بیش از پیش تداوم استاندارهای دوگانه و غیر واقع بینانه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپه پیات، رییس اتحادیه بازیکنان فرانسه، به ناصر الخلیفی درباره رفتارش با کیلیان امباپه هشدار داد.
جانلوکا روکی، رییس اتحادیه داوران ایتالیا درباره رفتار مورینیو حرف زد و اضافه کرد که با برگزاری نشست خبری برای داورها موافق است.
برخورد کشور‌های غربی با سازمان مجاهدین خلق نشان‌دهنده بهره‌برداری سیاسی آن‌ها از این سازمان در راستای اهداف خود است. درحالی‌که کارنامه اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین کاملاً روشن و بارز است، اما آمریکا و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در رفتار‌های متضاد با نادیده گرفتن اقدامات تروریستی و فرقه‌ای این سازمان به بهره‌برداری از آن روی آورده است. این رفتار فصلی و بدون ثبات فاقد ویژگی‌های یک رفتار حقوقی و مشخصاً حقوق بشری است و به درستی مایه نگرانی ایران است.
اتحادیه فوتبال انگلیس، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را به دلیل صحبتهایی که علیه پل تیرنی، داور دیدار تیمش با تاتنهام داشت، به «رفتار نامناسب» متهم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در آغاز نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه- ۷ در ژاپن گفت: روابط اروپا با پکن را رفتار چین تعیین می‌کند.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به دلیل رفتار بازیکنان‌شان در دیدار اخیر دو تیم محکوم کرد.
باشگاه آرسنال به حکم محکومیت خود توسط اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد اعتراض کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داد.
اتحادیه فوتبال آلمان به دلیل رفتار غیرورزشی هواداران بایرن مونیخ، این باشگاه را جریمه کرد.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
اینکه چشم‌انداز چنین رویکرد و فضایی، ایران و اتحادیه اروپا را در چه مسیری قرار می‌دهد، پرسشی است که پاسخ آن با ابهامات و پیچیدگی‌های زیادی همراه است. با توجه به نقش کلیدی آلمان و فرانسه در اتحادیه اروپا به‌ویژه از لحاظ اقتصادی و سیاسی، الگوی رفتاری در حال ظهور از این دو قدرت می‌تواند تسری بخش به دیگر دولت‌های عضو اتحادیه شود.
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به فوتسالیست روسی باشگاه پرتغالی اجازه بازی در لیگ قهرمانان نداد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه از نظر اروپا اغتشاش خوب و بد داریم،گفت: امیدواریم اتحادیه اروپا رفتار و سیاست معقولی نسبت به ایران داشته باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه از نظر اروپا اغتشاش خوب و بد داریم،گفت: امیدواریم اتحادیه اروپا رفتار و سیاست معقولی نسبت به ایران داشته باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر اتحادیه اروپا بخواهد با رفتاری دوگانه، اقدامی شتابزده و نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام مؤثر و متقابل جمهوری اسلامی ایران باشد.
وزیر امور خارجه گفت: از مواضع و مداخلات برخی مقامات اروپا در وقایع اخیر ناخرسندیم و اگر اتحادیه اروپا بخواهد با رفتاری دوگانه، اقدامی شتابزده و نسنجیده انجام دهد، باید منتظر اقدام موثر و متقابل جنهوری اسلام ایران باشد.
اتحادیه بازیکنان فوتبال پرتغال با انتشار بیانیه‌ای، رفتار گزارشگر پرتغالی نسبت به مهدی طارمی را محکوم و از مهاجم ایرانی پورتو حمایت کرد.
رئیس اتحادیه جهانی در واکنش به این موضوع گفت: ورزش ما را متحد می‌کند، چه در برد و چه در باخت باید بدانیم رفاقتی وجود دارد که از همه چیز متمایز است
رئیس اتحادیه جهانی کشتی حرکت جی دن کاکس و کامران قاسمپور بعد از اتمام رقابت کشتی خود را ستود.
رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای دانمارک با انتقاد از رفتار بارسا با مارتین برایثویت از باشگاه کاتالان خواست از «قلدری کردن» دست برداشته و بازیکن دانمارکی را آزار ندهد.
اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه منچسترسیتی را به ناتوانی در کنترل هوادارانش در دیدار پایانی فصل گذشته متهم کرد. حکم نهایی درباره این پرونده توسط کمیته انضباطی صادر خواهد شد.
نخست وزیر لهستان، در مطلبی که روز چهارشنبه در وب سایت روزنامه آلمانی ولت منتشر شد، نوشت که اتحادیه اروپا در قبال کشورهای کوچکتر متوسل به رفتار امپریالیستی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ