وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چاره ای جز خروج دو بازیکن فعلی تیمش را ندارد.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
ایران شانس آورد ترامپ آمد و با یک تصمیم غیرقابل دفاع از برجام خارج شد. اگر خانم کلینتون به کاخ سفید وارد می‌شد، به احتمال زیاد از برجام بیرون نمی‌رفت، ولی به سوی استفاده از مکانیسم ماشه حرکت می‌کرد؛ کاری که به علت خروج آمریکا از برجام از عهده ترامپ خارج بود.
سرمربی تیم ملی ایران فردا نشست مهمی با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد داشت.
خروج هواداران از سکوهای با احتمال تخریب در دربی در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
احتمال دارد مرتضی شریفی در پایان این فصل از گالاتاسرای جدا شود.
طبق اعلام رسانه اماراتی این احتمال وجود دارد که نوراللهی در زمستان سال جاری در فهرست فروش الاهلی قرار گیرد.
این استاد حقوق بین الملل با اشاره به این که هر فردی برای خروج از مرز‌های ایران باید از قوانین ایران تبعیت کند، گفت: حقوق بین الملل می‌گوید که تابعیت موثر برای هر کشوری ملاک عمل است. احتمالا استدلال جمهوری آذربایجان این بوده است که تابعیت فعال این زن آذربایجانی است و برای همین به این خانم کمک کرده است تا پاسپورت گرفته و از کشور خارج شود.
ایجنت اشکرینیار تایید کرد که "هیچ امکانی" برای ماندن مدافع محبوب اینتر در این تیم وجود ندارد.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
بنا به اعلام یک رسانه فرانسوی، این کشور ممکن است به زودی طرح خروج نظامیان خود از بورکینافاسو را اجرایی کند.
کیادلیری در واکنش به اینکه با این دست‌درازی آیا احتمال خط‌خوردن نام جنگل‌های هیرکانی از فهرست یونسکو وجود دارد، می‌گوید: «این جنگل‌ها الان رفرنسی برای تمام دنیا هستند و برای بشریت مهم. وقتی تخریب ایجاد شود، می‌توانند ما را از فهرست خارج کنند، اما حفاظت از این جنگل‌ها باید مسئولیت اجتماعی خود ما باشد، نه اینکه به بهانه یونسکو از آن‌ها حفاظت کنیم.»
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
مسلم اولادقباد بازیکن تیم ملی فوتسال و باشگاه پالما که برای تمدید مجوز خروج از کشور به ایران بازگشته است، احتمال دارد دو بازی دیگر پالما را در لیگ اسپانیا از دست بدهد.
رسانه انگلیسی از مبلغ انتقال احتمالی ستاره تیم ملی ایران به آرسنال پرده برداشت.
مصدومیت امید ابراهیمی باعث شد تا ترکیب موردنظر ورلد ساکر برای ایران از دایره احتمال خرج شود.
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
وزیر امور اتحادیه اروپا جمهوری چک از احتمال جدایی مجارستان از اتحادیه اروپا به دلیل همراهی نکردن با موضع گیری های ضد روسی  بروکسل گفت.
یک رسانه یونانی مدعی شد که پس از کریم انصاری فرد، حالا احتمال جدایی میلاد محمدی از تیم آ.ا.ک نیز وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ