رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: تاکنون تعدادی از تولیدکنندگان خودرو و موتورسیکلت نسبت به ثبت‌نام و ارائه عوارض اسقاط اقدام نکرده‌اند که شماره گذاری آنها متوقف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیست و دوم با ترکیب از ستاره‌های سرشناس و جوانانی که عطش موفقیت دارند، به دنبال موفقیت در سه جام است.
در مراسم رونمایی از پیراهن طلایی پوشان اصفهانی شماره بازیکنان این تیم نیز در فصل پیش رو مشخص شد.
­رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: همه خودروهای وارداتی برای شماره‌گذاری باید گواهی اسقاط داشته باشند.
همزمان با موسم حج، همراه اول از آغاز پویش ولیمه مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان خبر داد.
طبق مصوبه هیات وزیران عبارت «خودروهای وارداتی صرفاً در بورس کالا عرضه می‌شود» از بند ٢ آیین‌نامه واردات حذف شود؛ همچنین شماره‌گذاری خودرو مناطق آزاد در سرزمین اصلی مجاز شد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر که پیش از این تحویل گرفته بودیم نیز در مرحله شماره‌گذاری هستند و به زودی وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شوند.
کیت غیرمنتظره برای سه گلر و چند تغییر برای ستاره‌ها؛ شماره پیراهن بازیکنان تیم‌ملی در جام جهانی رسماً اعلام شد.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تعهد نوسازی ۹ هزار تاکسی درون‌شهری، از آغاز مجدد فرآیند نوسازی پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری برای محصول سورن پلاس دوگانه سوز خبر داد.
عدم شماره‌گذاری خودروهای تجاری جدیدترین چالش در گره کور اسقاط فرسوده‌ها است. در حال حاضر بیش از ۲۰هزار دستگاه خودروی تجاری به‌دلیل نداشتن گواهی اسقاط در پارکینگ‌ خودروسازان خاک می‌خورند.
محمد رضا درگاهی معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت :تا سازمان ملی استاندارد تاییدیه ندهد شماره گذاری خودرو اتفاق نمی‌افتد.
احصاء شناسه (کد) کالاهای مرتبط با محصولات دانش بنیان مبتنی بر نظام هماهنگ توصیف و شناسه‌گذاری کالاها یکی از ضروریاتی است که در قانون جهش تولید دانش بنیان بر آن تاکید شده است.
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: از زمانی که سازمان استاندارد ساخت خودرو‌های تیبا، سمند و پژو ۴۰۵ را متوقف اعلام کرد، شماره‌گذاری این خودرو‌ها نیز متوقف شد. فقط حدود ۶ هزار خودرو شماره‌گذاری نشده و هر زمانی که اطلاعات به ما ارسال شود و مشخص شود این خودرو‌ها به نام چه کسی شماره گذاری باید شود، این تعداد خودروی باقی مانده نیز انجام خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برطرف شدن مشکل شماره گذاری تیبا خبر داد و گفت: سازمان استاندارد هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
معاون وزیر صمت در نامه‌ای به مشاور وزیر کشور، علت اصلی حذف الزام برگه گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری خودروهای تجاری و موتورسیکلت را کمبود برگه اسقاط و رسوب محصولات تولیدی در انبارها اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ