به گزارش خبرگزاری مهر لحظاتی پیش آژیر خطر در چندین منطقه جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد و به گفته مقامات اسرائیلی این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل یک پسر جوان خبر داد.
مقامات اعلام کردند، یک پهپاد طبقات بالایی یک ساختمان مسکونی در جنوب غرب مسکو را هدف قرار گرفت و پهپاد دیگری با یک آپارتمان ۲۴ طبقه در جنوب غربی مسکو برخورد کرد. سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو دستور تخلیه ساکنان این دو آپارتمان را صادر کرد و به گفته او این حادثه هیچ تلفاتی نداشته، اما دو نفر در این رویداد زخمی شدند.
ری- سرپرست فرماندهی انتظامی ری از درگیری دو جوان در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از جوان ها بر اثر سلاح سرد کشته شد.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در جنوب تهران خبر داد و گفت: با حضور به موقع پلیس، متهمان موفق به آدم‌ربایی نشدند.
به گزارش خبرگزاری مهر ب لحظاتی پیش آژیر خطر در چندین منطقه جنوب جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد و به گفته مقامات اسرائیلی این منطقه هدف حملات موشکی قرار گرفت.
زن جوان گفت: «وقتی به خانه برگشتم، نمی‌دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای ۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد. او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.»
رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک جوان ۲۱ ساله در نزدیکی شهر الخلیل با ضرب گلوله نیروهای اشغالگر صهیونیستی خبر دادند.
نظامیان اشغالگر اسرائیلی شامگاه جمعه به سمت جوانی فلسطینی در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس تیراندازی کردند.
منابع محلی در الخلیل در جنوب کرانه باختری از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر می دهند.
یک جوان فلسطینی در جنوب جنین به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در جنوب الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
مرد جوان در جریان یک درگیری در جنوب تهران با ضربات بی‌امان چاقو به قتل رسید.
یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب جنین واقع در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.
در عملیات نیروهای فلسطینی در جنوب نابلس، یک صهیونیست بر اثر تیراندازی زخمی شد.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.
واضح است که از زمانی که افسران سابق اس اس، کهنه سربازان دولت ویشی (به حکومت فرانسه در فاصله سال‌های ۱۹۴۰ (شکست فرانسه از آلمان نازی) تا ۱۹۴۴ (آزادسازی فرانسه توسط متفقین و نیرو‌های مقاومت) به رهبری "مارشال پتن" گفته می‌شود که بر بخش جنوبی اشغال نشده و مناطقی از مستعمرات فرانسه تسلط داشت. این دولت تحت حمایت آلمان نازی بود؛ م.) و دیگر شخصیت‌های مشکوک پیشگامان احزاب راست افراطی امروزی را تاسیس کردند چیز‌های زیادی در آسمان پسا فاشیستی اروپا تغییر کرده است. نه تنها زنان بله مردان جوان راست افراطی نیز که معمولا هوشمندانه با کت و شلوار ظاهر می‌شوند اکنون لحن احزاب شان را تعیین می‌کنند.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «الفارعه» در جنوب شهر طوباس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
در پایان مراسم شبیه‌خوانی که جمعیت در حال ترک محل بودند فردی شیطنت کرده و ته مانده سیگار خود را بر روی قسمت شکم اسب خاموش می‌کند. اسب از شدت سوزش ته مانده سیگار، افسار خود را از دست مالک رها کرده و به سرعت شروع به تاختن می‌کند.
در روستا‌های حاصبیا و العرقوب صدای ناشی از انفجار‌هایی در مزارع اشغالی شبعا لبنان شنیده شد که به دلیل تمرین‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بود تا حدی که در بلندی‌های جولان هم شنیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ