منابع عبری امروز یکشنبه از حمله جدید سایبری علیه رادیو رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
روسای ستاد کل ارتش کشورهای غرب آفریقا اعلام کردند که در حال آماده‌سازی هزاران نیرو برای حمله نظامی احتمالی به کشور نیجر هستند.
یکی از گویندگان رادیو بی‌بی‌سی در گفتگو با نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد: نظامیان اسرائیلی با کشتن کودکان فلسطینی احساس شادی و خوشحالی می‌کنند!
باشگاه بارسلونا قصد داشت به عنوان یک شاکی خصوصی در پرونده نگریرا عمل کند اما دادگاه آن را رد کرد.
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دور جدید شلیک راکت از غزه را «بی‌سابقه» توصیف کرده و گفته مقاومت فلسطین مناطقی در عسقلان، اشدود و همچنین شهرک‌های اطراف غزه را هدف قرار داده است.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
سایت رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت و از دسترس خارج شد.
با مصدومیت نیمار که باعث شد او فصل را از دست بدهد بحث بر سر آینده او در پی‌اس‌جی داغ است و رسانه‌ها به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند که آیا نیمار فصل آینده هم در پاریس بازی خواهد کرد؟
بر اساس اعلام رادیو رژیم صهیونیستی طی عملیات تصادف عمدی در اطراف نابلس دست کم پنج اسرائیلی زخمی شده‌اند.
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته است تا هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری در یک ایستگاه اتوبوس در غرب شهر قدس اشغالی خبر داد.
مدیر رادیو جام‌جهانی درباره جزئیات این شبکه رادیویی که از دیروز افتتاح شده است توضیحاتی ارائه کرد.
الجزیره گزارش داد که رسانه‌های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش این رژیم با طرح ادعاهایی بی اساس و فرافکنانه اعلام کردند که یک مسئول امنیتی صهیونیست می‌گوید ایران پشت این حمله قرار دارد.
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «حزب ملی دموکراتیک اسرائیل طبق نتایج اولیه به آستانه نزدیک می‌شود که به این ترتیب بلوک نتانیاهو را با از دست دادن اکثریت خود در کنست تهدید می‌کند».
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه آینده با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار خواهد کرد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند پهپاد ارتش این رژیم در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری سقوط کرده است.
سروس جهانی بی بی سی در بیانیه ای اعلام کرد که رادیو بی بی سی فارسی و عربی تعطیل می شوند.
رادیو کاتالونیا امروز جزئیاتی جدید از قرارداد چهار ساله روبرت لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. جزئیاتی از دستمزد، پاداش‌ها و نیز حق فسخ یک‌طرفه بارسلونا که در نوع خود جالب است.
یک رسانه اسپانیایی مدعی است چلسی پیشنهاد خود برای جذب اوبامیانگ را پس گرفته و مذاکرات این باشگاه با بارسلونا برای انتقال ستاره گابنی متوقف شده است.
باشگاه بارسلونا ممکن است به زودی بخشی دیگر از دارایی‌های خود را به فروش برساند.
آیا سویه جدید کرونا خطرناک است؟
طی جلساتی که بنده با خانم دکتر کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش داشتم، این طرح بنا بر ضرورت و نیاز جامعه مطرح و مورد استقبال وزارت ورزش قرار گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ