یک مقام ارشد آمریکایی امروز از حمله سایبری گسترده به فرودگاه‌ های بزرگ این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدی بخش گفت: فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس و شهید بهشتی اصفهان به ترتیب پرترافیک ترین فرودگاه‌ها در عملیات پروازهای حج تمتع بودند.
حبیب الهی گفت: با انجام آخرین پرواز حج از فرودگاه شهدای همدان، عملیات رفت اعزام زائران ایرانی بیت اله الحرام از فرودگاههای کشور به سرزمین وحی پایان یافت.
فرودگاههای امام خمینی (ره) و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ بسته اعلام می‌شود.
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از توقف ۵ ساعته پرواز فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران از جمله فرودگاه مهرآباد در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
این ماهی در کشور ما کمتر شناخته شده است، ولی ماهی‌خور‌ها آن را خوب می‌شناسند. گوشت این ماهی قرمز متمایل به نارنجی است که بعد از پخت هم به همین رنگ می‌ماند. اگربا این ماهی دریخچال فروشگاه‌های بزرگی مثل شهروند مواجه شدید آن را بخرید و به روش اهالی جمهوری چک بپزید.
دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها، فرودگاه‌های اصفهان، مهرآباد و تبریز را به‌عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی کرد.
صدها پرواز در فرودگاه‌های اصلی آلمان به دلیل اعتصاب لغو شدند.
به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، حضرت امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ به وقت محلی (۴ الی ۸ UTC) به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می‌شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی ۳.۵ ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز ۲۹ فروردین ماه خبرداد.
عضو هیئت مدیره و راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت واموراقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در حداقل زمان ممکن باید برنامه جامع و استراتژی سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها آماده شود.
رئیس هیئت‌ مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با انتصاب علی رستمی به عنوان رئیس ستادتسهیلات نوروزی، مصوبات این ستاد را برای اجرا در فرودگاه‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.
علی‌اصغر باریکانی گفت: تشخیص کافی بودن میزان دید و تصمیم‌گیری برای نشست و برخاست هواپیما از طریق سازمان هواپیمایی به عنوان نهاد حاکمیتی به ایرلاین‌ها واگذار شده است، اما در حال حاضر تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی و شرایط جوی، برای انجام پرواز در فرودگاه‌ها مساعد است.
این مسافران در تماس با ایرنای مرکز کرمانشاه اظهار کردند: به مدت سه ساعت مسافران در داخل هواپیما محبوس مانده و در نهایت تعدادی از مسافران مجبور شدند از هواپیما پیاده شده و از راه زمینی به شهر‌های خود بازگردند که در میان آن‌ها مسافرانی از شهر‌های سنندج و ایلام نیز دیده می‌شد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از دستگیری ۶ نفر از قاچاقچیان ارز و کشف و ضبط ۱۱۸ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال ارز توسط کارکنان این پلیس خبر داد.
مقام مسئول شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی اظهار کرد: با وجود بارش مستمر برف در کشور، تمام فرودگاه‌های تحت مدیریت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال حاضر عملیاتی است و هیچ فرودگاهی به دلیل بارش برف بسته نشده است.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کاهش ۴۰ درصدی وقوع سرقت در فرودگاه‌های کشور خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وقتی از فرودگاه‌های همسایه وارد فرودگاه امام می‌شویم، انگار از یک شهر بزرگ وارد روستا شدیم، گفت: اقداماتی از جمله مذاکره برای خرید هواپیما در دستور کار است.
مقامات یمنی خواستار بازگشایی بنادر یمن به روی کشتی‌ها و شرکت‌های بین‌المللی شدند.
در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی ایران برای انجام دادن هزار پرواز در اربعین امسال به شرط پذیرش فرودگاه‌های عراق خبر داد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: از همه ۱۰ فرودگاه بین المللی ایران به سمت عراق پرواز داریم.
تمام فرودگاه‌های کشور سنددار می‌شوند
رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور گفت: صدور سند برای تمامی فرودگاه‌های کشور را در دستور کار قرار می‌دهیم و در تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی این مسئله را قید می‌کنیم.
بازداشت قاتل زن جوان در شیراز

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ