عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: غلامرضا تختی فرد کوچکی در دنیای کشتی نیست، وقتی به نام این شخصیت مسابقه برگزار می‌کنند باید هر طور که می‌شد حداقل ۶ تا ۷ تیم خارجی هم دعوت می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی ایتالیایی تیم ملی معتقد است بازیکنان شاغل در لیگ برتر از کیفیت لازم برای انتقال به تیم‌های خارجی برخوردار هستند.
رامین رضاییان از کیفیت پخش بازی‌های سپاهان انتقاد کرد و خواستار حضور زنان در ورزشگاه نقش جهان شد.
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به موج انتقادها در آلمان علیه جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت هیچکس نباید به کیفیت هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ شک داشته باشد.
سرمربی گل‌گهر با انتقاد ضمنی از روش بازی آلومینیوم، از هواداران تیمش بابت از دست دادن امتیاز در این بازی عذرخواهی کرد اما کیفیت بازی تیمش ابراز رضایت کرد.
ژاوی معتقد است انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه ها و بازی در ساعات نامناسب روز کاملا طبیعی و منصفانه هستند و او علی‌رغم همه تمسخرها ساکت نخواهد شد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
رییس مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تاکید بر تولید رقابتی توسط خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان باید با تولید با کیفیت و قیمت رقابتی، در جهت جذب مشتریان به سمت تولیدات داخلی در برابر خودروهای وارداتی باشند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل تورینو و حذف از جام حذفی ایتالیا از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال، پس از برتری 0-1 تیمش در زمین کاسرنیو، به شدت از کیفیت زمین بازی انتقاد کرد و در ادامه مربی کاسرنیو پاسخ او را داد.
سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، با انتقاد از ماتئو لاهوز داور دیدار امشب این تیم مقابل اسپانیول گفت او با کارتهای متعدد باعث کاهش کیفت بازی شده است.
برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران در فاصله کوتاهی پس از پایان بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی باعث سرخوردگی هواداران از کیفیت فنی تیم ها و انتقاد آنها از بازیکنان شده است.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، از کیلیان امباپه به دلیل صحبت‌هایش در مورد کیفیت فوتبال آمریکای جنوبی انتقاد کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل از کیفیت پایین زمین بازی این تیم برابر سوئیس انتقاد کردند.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل پاراگوئه، از کیفیت زمین مسابقات انتقاد کرد.
این روز‌ها انتقاد جدیدی هم از بازیکنان پرسپولیس، به ویژه بازیکنان ملی‌پوش این تیم شده است؛ عنوان شده که با توجه به نزدیکی به جام جهانی، بازیکنان ملی‌پوش این تیم با تمام وجود برای تیم بازی نمی‌کنند و همین مورد باعث افت کیفیت کلی این تیم شده است. اما آیا چنین ادعایی صحیح است؟
پایان رافت معتقد است غیبت هواداران در استادیوم تاثیر زیادی بر روی افت کیفیت تیم‌ها داشته است.
محمد ربیعی اعتقاد دارد مس رفسنجان با وجود کیفیت بالایی که در سه هفته ابتدایی داشته، به امتیازات لازم دست نیافته است.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات بی رویه زیتون و روغن زیتون بی کیفیت، خواستار ساماندهی بازار زیتون شد.
نماینده مردم بندرعباس گفت: اگر مردم به اجبار بایستی از خودرو‌های بی کیفیت که منجر به مرگ و قطع عضو آنان می‌شود استفاده می‌کنند چه کسی مقصر است؟ وزیر صمت چه پاسخی دارد؟ این‌ها همه زمینه‌های فساد اقتصادی در کشور شده است که منجر به این نابسامانی‌ها می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز سه‌شنبه احتمال شکل‌گیری توده گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور وجود دارد و انتظار می‌رود که برای روز‌های پایانی هفته در غرب و جنوب‌غرب کشور شاهد کاهش کیفیت هوا باشیم.
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ضمن انتقاد از قیمت گذاری دستوری، گفت: برخی از واحدهای تولیدی اجبارا از قطعات کم‌کیفیت استفاده می کنند که این مساله منجر به کاهش کیفیت تولیدات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ