شوشتر - رئیس اداره شیلات شوشتر گفت: تعداد ۵۰۰ هزار قطعه انواع بچه ماهیان بومی در تالاب عرب حسن و رودخانه کارون شهرستان شوشتر رهاسازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
شادگان- رئیس گروه بازسازی ذخایر اداره کل شیلات خوزستان گفت: اولین مرحله رهاسازی انواع بچه ماهیان بومی در استان در تالاب شادگان واقع در روستای گردشگری صراخیه اجرایی شد.
همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته محیط زیست، ۱۴ کبک وحشی که پس از کشف و ضبط، از قابلیت بازگشت به طبیعت برخوردار بودند در زیستگاه طبیعی پارک ملی سرخه حصار رهاسازی شدند.
بیله سوار - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: با رهاسازی بیش از ۵۰ رأس آهو در دشت مغان این گونه نادر در حال احیا و بازگشت به دامن طبیعت است.
دزفول - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از شهروندان خواست به منظور حفظ محیط زیست، هشدار رها سازی ماهی قرمز را جدی بگیرند و از رهاسازی آن در روز طبیعت خودداری کنند.
سرپرست سازمان امدادونجات از رهاسازی ۹۷ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در صورت لزوم آب سدهای خوزستان برای مصارف کشاورزی به سمت تالاب شادگان و کانون‌های ریزگرد استان رهاسازی و هدایت می‌شود.
دزفول- رئیس اداره شیلات دزفول از رهاسازی ۴۰۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی گونه کپور و ماهیان بومی در پایین دست سد تنظیمی علی کله دزفول خبر داد.
مدیرعامل سازمان رفاه اجتماعی شهر تهران با تشریح علت رهاسازی معتادان متجاهر پس از جمع‌آوری توسط غربالگری گفت: پنج مرکز به بهزیستی برای انجام کار غربالگری داده‌ایم.
بهبهان- مدیر امور آب منطقه شرق خوزستان گفت: در راستای کنترل سیلاب‌های احتمالی، آب از سد مارون بهبهان رها سازی می‌شود.
بندرترکمن - محیط بانان بندرترکمن پس از تیمار و مداوای یک قطعه پلیکان آن را در پهنه آبی خلیج گرگان در غرب گلستان رهاسازی کردند.
تصاویر منتشر شده از منطقه پل عباسی در استان دهوک عراق و جاری شدن آب از سمت سدهای ترکیه، که گفته می شود پس از بیم دولت اردوغان نسبت به وضعیت سد آتاتورک در حال رهاسازی است.
کارون- مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به رهاسازی ۴۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در تالاب کارون گفت: در سال جاری بالغ‌بر ۹ میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌ها و تالاب‌های استان رهاسازی شده است.
رهاسازی حق‌آبه تالاب‌های «طشک، بختگان و کمیجان»
مشگین‌شهر- رئیس اداره محیط زیست مشگین‌شهر گفت: ۲ بهله عقاب طلایی که توسط دوستداران محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست مشگین شهر تحویل داده شده بود، در منطقه حفاظت شده انزان رهاسازی شد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش محیط زیست از رها سازی دومین گروه گوزن‌های زرد ایرانی تکثیر شده در اسارت خبر داد.
حسن اکبری درباره زمان انتقال «پیروز» - تنها توله‌یوز ایرانی در اسارت - به توران اظهار کرد: نگهداری «پیروز» به‌تنهایی در سایت پردیسان برای سازمان هزینه و زحمت دارد. توران نیز مجموعه سایتی است که «ایران» و «فیروز» - مادر و پدر «پیروز» - به همراه دیگر یوز‌ها آنجا هستند. «پیروز» نیز می‌تواند در آن سایت که به شرایط زیستگاه طبیعی‌اش بسیار نزدیک است، زندگی کند.
دزفول- فاز نخست طرح رهاسازی ۱۷ رأس گوزن زرد ایرانی در مناطق حفاظت شده دز و کرخه با رهاسازی ۵ رأس گوزن در پارک ملی و منطقه حفاظت شده دز آغاز شد.
رودبار- کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان رودبار یک خرس قهوه ای گرفتار در فنس باغی را آزادسازی، تیمار و سپس رهاسازی کردند.
در مورد زندگی حیوانات در شهرها برخی افراد هستند كه از سگ‌ها می‌ترسند و وحشت دارند، برخی به حیوانات حساسیت دارند و برخی دیگر هستند كه به عنوان مخلوق خدا به حیوانات علاقمند هستند كه باید در روش كنترل حیوانات بدون صاحب به این نكات توجه كرد.
پس از بررسی‌های به عمل آمده و مسلم شدن خطای آمریکایی‌ها و اطمینان از عدم هرگونه تهدید نسبت به امنیت و منافع ملی ایران اسلامی، هشدار‌های لازم به نیروی دریایی امریکا مبنی بر عدم تکرار این گونه وضعیت‌ها و رفتار‌های غیرقانونی داده شد و شناور مذکور با تصمیم فرمانده شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه رها گردید.
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای جزئیات توقیف و رهاسازی شناور نیروی دریایی آمریکا توسط رزمندگان غیور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس را اعلام کرد.
یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
وزیر نیرو در تشریح دستاوردهای سفر یک روزه خود به افغانستان گفت: طرف افغانستانی پذیرفت که دیگر جریان آب به سمت شوره‌زار گود زره منحرف نشود و آب در مسیر طبیعی خود به سمت ایران جریان یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ