روسیه کاهش داوطلبانه تولید نفت خود را تا کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان ارتش اوکراین در نبردهای شبانه‌روز گذشته خبر داد.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در جریان نبردهای شبانه‌روز گذشته کشته شدند.
دیپلمات نفتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که روسیه صادرات نفت خود را در ماه اوت، به میزان ۵۰۰ هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد.
بمب انفجاری قوی FAB-۵۰۰ M-۶۲ برای از بین بردن تاسیسات صنعتی نظامی، اتصالات راه آهن، اهداف زرهی سبک، نیروی انسانی و استحکامات میدانی نظامی طراحی شده است.
طبق گزارش وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه، مشاوران اقتصادی در ماه‌های اخیر به شکل محرمانه به حاکمان عربستان سعودی گفته اند اگر این کشور می‌خواهد پروژه‌های بلندپروازانه شامل پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری نئون به سرانجام برسد، به قیمت بالای نفت در پنج سال آینده نیاز دارد.
وزارت دفاع روسیه از ادامه تلفات نظامی اوکراین در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
دیروز یک جنگنده روسی به اشتباه شهر «بلگورود» در شرق روسیه را بمباران کرد، اکنون مقامات این منطقه می‌گویند یک بمب ۵۰۰ کیلوگرمی عمل‌نشده در محل حادثه کشف شده و برای خنثی‌سازی به محل نظامی انتقال داده شده است. منبع: چند ثانیه
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، بیش از ۵۰۰ نیروی ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.
اوکراین کار بازسازی مکان‌های تخریب شده در اثر حملات روسیه از جمله پل ها، جاده‌ها و ساختمان‌های دولتی را آغاز کرده است. این تنها آغاز چیزی است که کی‌یف آن را بزرگترین تلاش بازسازی پس از جنگ جهانی دوم و شاید گران‌ترین در تاریخ با هزینه تخمینی ۵۰۰ میلیارد دلار توصیف کرده است.
دولت اوکراین تصمیم گرفته است این صومعه را تصرف و آن را از گروه طرفدار روسیه بگیرد و به ۵۰۰ راهب آن مهلت داد تا آن جا را ترک کنند، اما آن‌ها به مصمم به ماندن در صومعه هستند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین در درگیری های شبانه روز گذشته خبر داد.
تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی در برابر «کلاهک‌های هسته‌ای راهبردی» قرار می‌گیرند که قدرت انفجاری آن‌ها تقریباً برابر با ۵۰۰ تا ۸۰۰ کیلوتُن دینامیت است و برای تخریب مساحت‌های عظیم طراحی شده‌اند. گرچه کلاهک‌های هسته‌ای تاکتیکی، قدرت تخریبی و کُشندگی بسیار زیادی دارند، گاهی به این تسلیحات، «اتم‌های کوچک» هم گفته می‌شود. این نوع سلاح‌ها برای حملات کوچک و اهداف ویژه و نزدیک مانند مراکز فرماندهی یا برای از بین‌بردن ستونی از تانک‌ها یا ناو گروه‌های جنگی استفاده می‌شود.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
مرد شماره ۷ تنیس جهان از روسیه با شکست قاطع هموطن خود به عنوان قهرمانی رقابت‌های ۵۰۰ امتیازی تنیس دبی دست یافت.
دراکن که در زبان‌های گوناگون به اژد‌ها ترجمه شده است، در حقیقت کایت معنی می‌دهد. اریک برت مهندس مشهور ساب با تیمی متشکل از ۵۰۰ متخصص صنایع هوایی پروژه ساخت ساب ۳۵ دراکن را پیش بردند. جنگنده رهگیری مافوق صوت که برخی از اولین‌ها را ممکن کرد.
مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص حضور روسیه و بلاروس در آسیا و در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین گفت: این موضوع تصمیم شورای المپیک آسیا و IOC است. به ما اعلام کردند که آن‌ها با کاروان ۵۰۰ نفره در این مسابقات شرکت می‌کنند، ولی در جداول و مدال محاسبه نمی‌شوند.
زلنسکی مدعی شد که سازمان‌های اطلاعاتی اوکرین و کشور‌های دیگر می‌گویند که روسیه حدود یکهزار و ۵۰۰ پهپاد تهاجمی ایرانی در اختیار دارد.
این فیلم لحظه باورنکردنی را نشان می‌دهد که نیرو‌های متخصص اوکراینی از تیپ ۳۶ تفنگداران دریایی یک بمب ۱۱۰۰ پوندی (۵۰۰ کیلوگرمی) روسیه را در منطقه خرسون منفجر می‌کنند. طبق اعلام مقامات ارتش اوکراین یک بمب FAB-۵۰۰ روسی در نزدیکی روستایی در منطقه خرسون که در جریان ضد حمله از اشغال خارج شده بود، به طرز ماهرانه‌ای خنثی شد.
وزرات دفاع روسیه از افزایش تلفات ارتش اوکراین در نبردهای یک روز گذشته خبر داد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ۴ ماهه ابتدای سال جاری، موفق به ترانزیت ۲۷ هزار و ۵۰۰ TEU کانتینر از طریق کریدور شمال-جنوب شد.
معاون وزیر دفاع روسیه و معاون مدیرعامل شرکت آلماز- آنتی امروز قرارداد تحویل سامانه‌های «اس-۵۰۰» به نیروهای روسی را امضاء کردند.
یک موشک سایوز روسی صبح امروز ماهواره ایرانی خیام را به مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین برد و براساس اعلام سازمان فضایی ایران دقایقی قبل اولین داده از ماهواره دریافت شد.
یک موشک سایوز روسی صبح امروز ماهواره ایرانی خیام را به مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین برد و براساس اعلام سازمان فضایی ایران دقایقی قبل اولین داده از ماهواره دریافت شد.
یک موشک سایوز روسی صبح امروز ماهواره ایرانی خیام را به مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ