رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در پی وقوع طوفان زمستانی در ایالت کالیفرنیا، برق بیش از نیم میلیون نفر قطع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع طوفان در مناطق شرقی این کشور، دست‌کم ۲ نفر جان باختند.
بنابر اعلام مرکز اورژانس استان تهران، در اثر طوفان و صاعقه شب گذشته در استان تهران، یک نفر فوت شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با شروع طوفان و وزش باد شدید چندین درخت و تیر چراغ برق و داربست در تهران سقوط کردند.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند در پی وقوع طوفان در جنوب این کشور یک نفر کشته و شماری نیز زخمی شدند.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد که شرایط نامساعد جوی و طوفان باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این کشور شد.
هزاران نفر از ساکنان شهر پکن به دلیل نگرانی از پیامدهای طوفان شدید مجبور به تخلیه منازل خود شدند.
شورای ملی مدیریت و کاهش خطر بلایای فیلیپین از افزایش شمار قربانیان طوفان اخیر در این کشور خبر داد.
محبی گفت: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۲۸۶ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۷۵ نفر اکنون بستری هستند.
طبق پیش بینی هواشناسی ۷ استان کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
بارش باران‌های سیل آسا و ,وقوع طوفان و رعد و برق شدید در عراق به تعطیلی سراسری این کشور منجر شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان این که، طوفانی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شب گذشته بیشتر مناطق استان را درگیر کرد، گفت: وزش باد که از عصر روز شنبه از سمت مناطق غرب مازندران شروع شد به تدریج تمامی اوج گرفت و شب گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفت.
منابع محلی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد سهمگین در آمریکا به ۳۲ نفر خبر می دهند.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان ویرانگر در ایالت آرکانزاس به ۵ کشته و ۵۰ مصدوم خبر می دهند.
طوفان قدرتمند در شهر «لیتل راک» مرکز ایالت آرکانزاس خانه‌های زیادی را تخریب کرده است. زیرساخت‌های شهر نیز تخریب شده و حدود ۷۰ هزار نفر بدون برق مانده‌اند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که بر اثر وقوع طوفان و بارش سنگین برف در روزهای اخیر در مناطق شمال‌شرقی این کشور شماری جان باختند و برق هزاران نفر نیز قطع شده است.
طوفان وشرایط نامساعد جوی ناشی از آن موجب قطع برق گسترده در بخش هایی از ایالت کالیفرنیا آمریکا شد.
نیروهای گارد ملی آمریکا خانه به خانه به دنبال قربانیان طوفان زمستانی هستند که ممکن است در بخش‌هایی از منطقه بوفالو که به دلیل قطعی برق طولانی‌مدت آسیب دیده بود، باقی مانده باشند.
طوفان‌های ژئومغناطیسی بزرگ‌تر - مانند G۵ - شناخته شده‌اند که باعث آسیب‌های اضافی مانند از بین بردن شبکه‌های برق یا ایجاد خاموشی رادیو می‌شوند. انتظار می‌رود طوفان خورشیدی پیش‌بینی‌شده روز سه‌شنبه (امروز) نیز باعث تقویت شفق قطبی شود.
رسانه های آمریکایی اعلام کردند: درحالیکه تعداد قربانیان طوفان برف در آمریکا به ۵۰ نفر افزایش یافته است؛ برق ۱۵ هزار نفر از ساکنان نیویورک نیز قطع شده است.
در ادامه پیامدهای طوفان برف در آمریکا، وزارت انرژی این کشور در ایالت تگزاس، اعلام وضعیت اضطراری کرد.
طوفان شدید زمستانی که اوایل این هفته در مناطق مختلف آمریکا آغاز شد، تا به امروز ۹ کشته برجای گذاشته و موجب قطع برق بیش از یک میلیون آمریکایی در ۲۵ ایالت شده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع پدیده طوفان سنگین برف در این کشور، تاکنون دست‌کم 9 نفر کشته و برق بیش از یک میلیون نفر هم قطع شده است.
علیرغم سرکوب وحشیانه اعتراضات سال گذشته از سوی حکومت کوبا تعداد بیش‌تری از کوبایی‌ها اکنون جرات پیدا کرده‌اند تا خشم خود را ابراز کنند. پس از قطع برق در جریان وقوع طوفان ایان صد‌ها نفر برای اعتراض به خیابان‌ها ریختند و بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها کوبیدند و فریاد زدند: «ما نور می‌خواهیم! آزادی» و شعار‌های دیگری علیه سیستم سیاسی کوبا را سر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ