مرتضی شریفی و بردیا سعادت جزو بهترین های سوپرلیگ ترکیه تا پیش از تعلیق مسابقات ورزشی در این کشور به خاطر زلزله بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرینات جلوی بازو تنها راه تقویت عضلات بازو نیستند. یک مطالعۀ تازه می‌گوید انجام حرکاتی که ماهیچه را کش می‌آورند در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانند عضلات را تقویت کنند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
جواد نکونام یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار نخست در فصل جدید لیگ برتر، معرفی کرد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
فرزانه فصیحی با قرار گرفتن در رنک ۴۴ جهان، سهمیه مسابقات بوداپست را کسب کرد.
علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: با وجودی که حاکمان افغانستان از قبول داشتن معاهده رهاسازی آب هریرود حرف می‌زنند، اما در عمل به جای ۸۵۰ میلیون لیتر فقط ۱۵ میلیون لیتر آب رها شده است.
سپاهان تا این لحظه لیست بودجه خود در فصل جدید را به سازمان لیگ تحویل نداده است.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
میراحمدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که «خارج از سامانه سماح به هیچ عنوان روشی قابل قبول نیست» خاطرنشانکرد که مثلا برای دریافت بیمه حتما باید در سامانه سماح ثبت نام شده باشد و افزود: ارز مسافرتی که پیش بینی شده، صرفا به کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشندتعلق میگیرد. دنبال این هستیم که پارکینگ‌هایی که در مرز‌ها هستند متصل به سامانه سماح باشد یعنی خودرو‌هایی می‌توانند در پارکینگ‌ها از خدمات برخوردار بشوند که شماره پلاک آن‌ها در سامانه ثبت شده باشد.
خانواده کیلیان امباپه با پیشنهاد الهلال عربستان موافقت کرده‌اند.
دختر رکابزن ایران مشکلات دوچرخه سواری زنان را مطرح و صراحتا عنوان کرد، بدون انگیزه و حمایت این رشته هر سال کوچکتر می‌شود.
شهرداری سابق تهران گفت: «شهر تهران باید طوری باشد که اگر دو سه روز تعطیلی داشتیم مردم مثل جن زده‌ها به جاده‌های شریان‌های اصلی فرار نکنند، بلکه خود شهر ظرفیت‌هایی داشته باشد که شما برای گذران اوقات فراغت در شهر بمانید. البته این کار فقط به عهده شهرداری نیست، طرح‌های بالا دست را دولت تهیه می‌کند و هرکسی شهردار شود باید در آن چارچوب باشد.»
بر اساس تحقیقات انجام شده، پروژه ۱۰ طبقه TallWood، به معنای واقعی کلمه هم ارتفاع زیادی دارد و هم نکات طراحی سازه‌ها در آن رعایت شده است. به توصیف پی، در هسته این ساختمان نیز از سیستم‌های چوبی انبوه استفاده شده است، به این معنی که لایه‌هایی از چوب به شکل پنل‌های جامد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، که می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه در کنار هم قرار داد. در حالی که این مدل فقط برای میز لرزان ساخته می‌شود، امیدواریم که در صورت موفقیت، بتوانیم این طرح را در دنیای واقعی نیز بسازیم.
در زلزله ترکیه فقط یک دانشجوی ایرانی مشغول به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های قبرس مهمان مناطق زلزله زده در ترکیه بوده است که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.
یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌هایی که به‌واسطه زلزله ترکیه شنیده شد فوت کریستین آتسو ۳۱ ساله ستاره تیم هاتای اسپور ترکیه بود. روز گذشته رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان این بازیکن هم از زیر آوار خارج شده است. این وینگر ۳۱ ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز فقط سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک‌ترین حالت ممکن خاتمه یابد.
هاشمی‌طبا: فقط باید دعا کنیم زلزله نیاید
حردانی، رییس هیات جانبازان معلولین استان خوزستان در مورد این سه فوتبالیست به «اعتماد» می‌گوید: «در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از این افراد نداریم. از روز دوشنبه که زلزله رخ داد تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری از آنان نیست. فقط از طریق یکی از همکاران‌مان با مربی آنها که اهل ترکیه هم هست در ارتباط بودیم البته او هم از وضعیت این سه نفر بی‌اطلاع است ولی می‌گویند هنوز برخی افراد در آن قسمت زنده زیر آوار هستند.»
فیلم‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی ترک‌ها نشان می‌دهد که امدادرسانی هم آسان نیست. این امر دو دلیل دارد: زمستان سخت و از بین رفتن جاده‌ها به‌دلیل زلزله. در مسیر غازیانتپ به آدانا، آن‌چنان آسیبی به جاده رسیده که عملا عبور و مرور در آن سخت شده است. در یکی از فیلم‌ها نشان داده شده که زمین یک خودرو را بلعیده است. شکاف وسیعی در دل جاده پدیدار شده است که همتای آن را فقط می‌توان رد فیلم‌های هالیوودیِ آخرالزمانی مشاهده کرد.
پرسپولیس در دیدار مقابل هوادار با 9 تغییر نسبت به آخرین حضور در استادیوم دستگردی وارد زمین شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تاکید براینکه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حضوری خواهد بود و هیچ تعطیلی نخواهیم داشت، افزود: در شرایط خاص مانند زلزله و سیل فقط آموزش غیرحضوری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ