شهرداری سابق تهران گفت: «شهر تهران باید طوری باشد که اگر دو سه روز تعطیلی داشتیم مردم مثل جن زده‌ها به جاده‌های شریان‌های اصلی فرار نکنند، بلکه خود شهر ظرفیت‌هایی داشته باشد که شما برای گذران اوقات فراغت در شهر بمانید. البته این کار فقط به عهده شهرداری نیست، طرح‌های بالا دست را دولت تهیه می‌کند و هرکسی شهردار شود باید در آن چارچوب باشد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراموش هم نکنیم که همه قتل‌های سریالی در ایران با انگیزه‌های گوناگون اعم از نیات جنسی، سرقت و ... نظیر جنایات بیجه در پاکدشت، قتل‌های مهین قدیری در قزوین، قتل‌های سریالی سعید حنایی در مشهد، اقدامات جنایتکارانه غلامرضا خوشرو در تهران و جنایات زنجیره‌ای دیگر، با یک قتل آغاز شده‌اند.
در شورای شهر پنجم تهران نامگذاری روی معابر پایتخت حواشی زیادی پیدا کرد، به‌خصوص وقتی این شورا تصمیم گرفت نام محمدرضا شجریان و محمد مصدق بر روی خیابان‌های این شهر نامگذاری شوند، با این وجود نامه‌ای محرمانه برای پیروز حناچی، شهردار تهران ارسال شد که فعلاً تصمیم شورای شهر را اجرا نکند،
پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.
کرمان- رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان از ممنوعیت جابه جایی هرگونه پاجوش در راستای مهار و مقابله با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد.
زاکانی، شهردار تهران در واکنش گفته کسی که در دوره شهرداری‌اش ویرانی به بار آورده و جز دوچرخه‌سواری کاری نکرده، حالا می‌خواهد شهردارِ در سایه باشد. ‌
زاکانی نسبت به دوران شهرداری حناچی انتقاداتی وارد کرد و گفت بعضی‌ها احساس می‌کنند که شهردار در سایه هستند. شهردار واقعی که بودند کاری نکردند حالا به‌عنوان شهردار در سایه می‌خواهد کاری بکند؟ من زبانم طوری است که حریف همه‌شان می‌شوم، اما بنا ندارم وقت خودم را تلف کنم برای این حرف‌ها. آن‌موقع که شهردار بودند کاری نکردند به‌جز دوچرخه‌سواری، حالا می‌خواهد شهردار در سایه شود؟ برو در همان سایه بنشین و دوچرخه بزن.
در یکی از کلاس‌های دانشگاه در حوزه ارشد مدیریت شهری، موضوع را به این اختصاص دادم و گفتم مبحثی بهتر از این برایتان پیدا نمی‌کنم. بین فایل‌هایم، فایلی را که به شورا قول داده بودم که چه کار می‌کنم و گزارش نهایی را دارم و این دو قابل مقایسه‌اند که چه شعار‌هایی دادم. گفتم هر دو را به شما می‌دهم و در گزارشتان از آن استفاده کنید.
فائو گام مثبتی را در جهت مهار آفت سرخرطومی حنایی خرما در ایران برداشته است. سرخرطومی حنایی خرما یک آفت فرامرزی بسیار مخرب است که می‌تواند به درختان خرما آسیب جدی وارد و منجر به مرگ آن شود.
رسانه‌های معاند فارسی زبان، امروز عصبانی‌اند و سراسیمه‌تر از قبل دست به کار شده‌اند و با توجه به اینکه نمی‌توانند زنان و دختران داخل کشور را فریب دهند دست به دامان زنان و دختران ایرانی فراری به خارج از کشور شده‌اند و تلاش دارند تا با صحبت و گفتگو با آن‌ها و درواقع موضوع بی‌حجابی را با رونمایی از آن‌ها در داخل ایران ترویج دهند. اما در این قصه هم با شکست روبه‌رو شده‌اند و دیگر حنای شان رنگی ندارد و در واقع در این منجلاب دست و پا می‌زنند.
شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»
مراسم ختم مادر عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست با حضور برخی از چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی، سید عبدالحسین طباطبایی، اسحاق جهانگیری، سید پرویز فتاح، بیژن زنگنه، محمد نهاوندیان، محمد سلامتی، پیروز حناچی، سید محمد غرضی، حسینعلی امیری، محمد عطریانفر، عبدالرضا رحمانی فضلی، سید حسین مرعشی، محسن حاجی‌میرزایی و ... حضور داشتند.
پیروز حناچی، شهردار سابق تهران گفت:معتقدم نباید مسائل کارشناسی را کنار بگذاریم چون تیم قبلی این موضوع را تعقیب می‌کرد. دوستان راضی هستند موتور دوچرخه بنزینی در خطوط دوچرخه حرکت کند اما مسیر دوچرخه را تعقیب نکنند درحالی‌که در دنیا شهرهای معتبر برای توسعه مسیر پیاده و دوچرخه با همدیگر رقابت می‌کنند.
شاهپور علایی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مدیریت بحران برای مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد و گفت: از این میزان ۱۵ میلیارد تومان به جنوب کرمان اختصاص دارد.
پیروز حناچی ۳۳ ماه با آرزو و شعار «تهران شهری برای همه»، کلیددار اداره شهر تهران بود. شاید بعد از سال‌ها او تنها شهرداری بود که تحصیلاتش با صندلی‌ای که بر آن تکیه داده بود، کاملا مطابقت داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ