دختر رکابزن ایران مشکلات دوچرخه سواری زنان را مطرح و صراحتا عنوان کرد، بدون انگیزه و حمایت این رشته هر سال کوچکتر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ اینکه می‌گویند در تمام کشور و در میان سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی تنها معدل یک دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد امسال ۲۰ شده است؟، اظهار کرد: تقریبا همین است. اطلاعاتی که من به دست آوردم تقریبا خبر از همین موضوع داشت.
مسابقات تنیس ویمبلدون، سومین گرنداسلم سال، با شناسایی شانزده تنیسور برتر دنبال شد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق رم، می‌گوید پائولو دیبالا تنها کسی است که شایستگی پوشیدن پیراهن اسطوره این تیم، فرانچسکو توتی، را دارد.
نصرت گوکچه، آشپز معروف ترکیه‌ای در مورد رفتارهای عجیبش در فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
آنتوان گریزمان، ستاره تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که فقط از گلزنی برای یک نفر لذت می برد.
لژیونر ایرانی شارلروا تنها ملی‌پوش نیمکت‌نشین در تمام بازی‌ها با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی است.
بین بنزین‌فروش‌ها همه قسمی پیدا می‌شود؛ کارگر نانوایی که مزد ماهانه ۳ میلیون تومانی کفاف خرج خانواده‌اش را نمی‌داد، قبولی فوق دیپلم عمران دانشگاه آزاد که یک ترم هم درس خواند ولی سیر کردن شکم ۸ نفر، مهم‌تر از مدرک دانشگاه بود، دستفروشی که کنار سیگار و فندک و شلنگ، بنزین هم می‌فروخت، سوخت‌بر دست شسته از گازوییل‌کشی وقتی از بقایای بدن رفیق جان‌باخته‌اش در آتش سوخت‌کشی، فقط یک کیسه پلاستیکی کوچک باقی ماند..
ستاره باتجربه بایرن مونیخ روز گذشته با انتشار یک ویدیو ناکامی دورتموند را پیش‌بینی کرده بود.
دوباره به بهترین شکل خودت را ثابت کردی و این قهرمانی، پوزخندی به غیبت نامت در لیست سرمربیان احتمالی تیم ملی بود.
سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان گفت در بین 16 جوانی که در جام تختی روی تشک رفتند، فقط یکی از آنها در مسابقات انتخابی این رده، قهرمان شده و نفر اول محسوب می‌شد.
رشید مظاهری و محمدرضا اخباری پیش از بازی امروز تراکتور-پیکان خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
مدیرعامل ملوان انتقادات تندی را نسبت به داور دیدار با تراکتور مطرح کرد.
نساجی قائمشهر هفته هاست که نمی برد و دیروز هم در یک بازی خانگی در مصاف با تیم گل گهر با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
از میان 386 مربی و کاپیتانی که در انتخاب بهترین‌های سال فیفا حق رأی داشتند، تنها 10 نفر وینیسیوس را در میان سه بازیکن برتر دنیا قرار دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه فقط ۳ کشور در سوریه امداد رسانی می کنند گفت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و سوریه تاکنون چند نفر را از زیر آوار نجات دادند.
قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، برادرش در مسابقات قهرمان کشوری جوانان تنها یک سوم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته و نفر اول شده است.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد و دلیل این اتفاق را باید سرمربی تیم توضیح دهد گفت: اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند، مدیران باشگاه تغییرات را اعمال کنند
تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، هفت تعویض انجام داد.
روزنامه ایران نوشت: جمعیت دهه ۷۰ و ۸۰ بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون است، اما بخش مهمی از افرادی که در میدان فعال بودند کسانی هستند که زیر ۲۱ سال سن دارند و در این میان درصد دختران در این جنبش بیشتر است.
مهدی خزعلی برادر انسیه خزعلی خبر داد که نه تنها فرزند انیسه، که دو فرزند کبری خزعلی هم مقیم آمریکا هستند! ... تا به جال فقط نام ۳ نفر از ۵۴۰۰ آقازاده خارج از کشور مشخص شده است و البته هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. والدین آنها محکم به مسئولیت خود چسبیده اند، همچنان که بقیه چنین می‌کند اما سوال‌ها در ذهن مردم تمامی ندارد، سوال‌هایی که یکی از آنها همان است که چنارانی در مجلس مطرح کرد: اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
سه فرنگی کار ایرانی در روز دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ