حجم تجارت میان رژیم اسرائیل و امارات به ۲.۵۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ رسیده است که نسبت به سال گذشته ۱۲۴% افزایش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
یک مقام صهیونیست در دهن‌کجی آشکار به جامعه بین‌الملل و فلسطینیان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی حتی برای یک ثانیه هم شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف نخواهد کرد.
یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اوکراین نمی‌تواند در نبرد با روسیه به موفقیتی دست یابد.
معاون رئیس اطلاعات ارتش اوکراین امروز باز هم درخواست دریافت تسلیحات بیشتر از سوی کشورش را مطرح کرد.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: بیش از کل سال گذشته، ماهانه به‌ارتش روسیه تسلیحات می‌دهیم.
رئیس کمیته امور اروپایی پارلمان آلمان گفت که اوکراین حق دارد که پل کریمه را به عنوان یک هدف نظامی مورد حمله قرار دهد.
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره ساختمان‌های درگیر در گسل‌های تهران و منطقه یک گفت: براساس مطالعاتی که در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی انجام شده، در کل تهران بیش از ۱۲ هزار پلاک ساختمانی بر روی گسل‌ها ساخته شدند که هر پلاک ممکن است چندین واحد داشته باشد.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که معاون وزیر خارجه این کشور در امور خاورمیانه و آفریقا به امارات سفر می‌کند.
هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان وارد کابل شد و با دین‌محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد دولت موقت طالبان دیدار کرد.
باربارا لیف، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه سه شنبه شب گفت: به احتمال زیاد بحرین بزودی روابط خود با ایران را ازسر خواهد گرفت.
تارنمای دیپلماتیک نوشت که مقامات آمریکایی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار می‌رود مذاکرات آمریکا (غیر مستقیم) با ایران در عمان (یا هر جای دیگر) به زودی برگزار شود، پاسخ مستقیم ندادند.
وزیر خارجه امارات با رئیس جمهور کره جنوبی دیدار کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مقام معظم رهبری، عالمانه و دقیق تغییرات و پیشرفت‌های علمی روز جهان را رصد می‌کنند
معاون حقوقی رئیس جمهور، تعداد متهمان پرونده مفقود شدن فرش‌های مجموعه سعدآباد را ۹ نفر دانست و با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این باره، گفت: یکی از اعضای ارشد دولت قبل و فرزند وی از متهمان اصلی مفقود شدن فرش‌های سعدآباد هستند.
تلویزیون رژیم صهیونیستی از تشکیل باندهای مجرمانه توسط صهیونیست‌های مقیم امارات و به ویژه دبی خبر داد.
تیم فوتبال ساحلی ایران در آخرین بازی مقدماتی المپیک ساحلی در برابر امارات با نتیجه 5-2 شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی رسید.
رسانه‌های غربی به نقل از یک مقام عالی‌رتبه اماراتی اعلام کردند که امارات از تلاش‎های عربستان برای دستیابی به راه‌حلی برای بحران یمن حمایت می کند.
النجمة الزرقاء با کادر ایرانی در لیگ زیر ۱۸ سال امارات، موسوم به دوفا به مقام نخست رسید.
یکی از اعضای دولت یمن وابسته به جنبش انصار الله اعلام کرد که امارات هیات خود را برای آغاز گفتگوی مستقیم با صنعاء به منظور برقراری صلح آماده کرده است.
یک مقام اماراتی در اظهار نظری از روابط گرم میان این کشور و رژیم صهیونیستی خبر داد.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
ممکن است نتانیاهو در سفر رسمی خود به امارات و سپس دیدار با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر،در خط مقدم باشد،اما در واقع این بن گویر است که دستور کار را به نتانیاهو دیکته می کند.
وزیرخارجه امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی با «ایلی کوهن» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی، انتخاب وی در این مقام را به وی تبریک گفت.
پلیس و آژانس مبارزه با بیماری‌ها و پیشگیری اعلام کردند مقام اماراتی که به همراه وزیر بهداشت امارات در کنفرانس جهانی امنیت بهداشت در سئول در ۳۰ سپتامبر (چهارشنبه ۹ آذر) حضور داشت، یک کارمند زن کره جنوبی را مورد تعرض قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ