مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مقام معظم رهبری، عالمانه و دقیق تغییرات و پیشرفت‌های علمی روز جهان را رصد می‌کنند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام معظم رهبری بعد از قهرمانی تیم والیبال جوانان در پیامی از این تیم افتخارآفرین تقدیر کردند.
دبیرکل حزب الله لبنان، از مقام معظم رهبری به دلیل ارسال پیام تسلیت در پی درگذشت علامه عفیف النابلسی قدردانی کرد.
محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال ۱۳۶۰ روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت. اینکه چرا یک روز پیش از انفجار حزب جمهوری اسلامی، این اتفاق افتاد مهم است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه حج پیش رو قرار خواهد گرفت و نگاه و آینده‌نگری ایشان باب جدیدی را در «حج» پیش روی همه باز کرد.
دبیر شورای نگهبان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری نسخه‌ شفابخش معضلات کشور است.
معاون قضایی قوه قضاییه جزییات فرمان عفو مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کرد.
معاون قضایی قوه قضاییه جزییات عفو مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کرد.
مقام معظم رهبری در سال جاری چندین بار در فرمایشات‌شان به بخش معدن اشاره داشتند، ما نیز به عنوان یکی از فعالان اصلی بخش معدن و در حوزه مس فرمایش ایشان را نصب‌العین قرار دادیم.
وجود خلاءهای قانونی برای حفظ جنگل‌ها، لزوم فرهنگ‌سازی کاشت درخت و توجه به خاک و فرسایش خاک از جمله محورهایی است که طی سال‌های اخیر در روز درختکاری مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: تا پایان روز پنجشنبه بیستم بهمن همه مشمولان عفو معیاری مقام معظم رهبری از زندان آزاد شدند و یا تقلیل قانونی مدت مجازات در خصوص آنها اعمال شد.
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش را مشاهده می‌کنید.
بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری دردیدارشماری ازکارآفرینان،تولیدکنندگان ودانش‌بنیان‌ها با ایشان،بیش ازهر چیز بر حمایت از بخش خصوصی، بهبود فضای کسب و کار و نیز مدیریت دقیق و عالمانه‌ متمرکزبود.
در این گزارش تصاویر آرشیوی از حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را در ایام مبارزات انقلاب اسلامی می بینید.
حضور مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهیدان
بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی
در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد نوشت: یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: در این دانشگاه به دین‌دار بودن دانشجو نباید اکتفا کنیم. این دانشجویان باید دین‌دان باشند و فهم دین را به دست آورند. البته به این نیز نباید اکتفا کرد.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
آیت علما افزود: اگر امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آمریکا و استکبار جهانی نهیب می زند و پشت آن ها را به لرزه درآورده به برکت بندگی خدای تعالی و عظمت اسلام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ