تیم فوتبال ساحلی ایران در آخرین بازی مقدماتی المپیک ساحلی در برابر امارات با نتیجه 5-2 شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوسلو که به عنوان مهاجم نوک و برای جانشینی کریم بنزما به رئال پیوسته، بامداد امروز یک گل قیچی برگردان تماشایی به منچستریونایتد زد.
ابرستاره پرتغالی در بازی دوستانه با النصر مقابل پاریس یاد دوران رئال را زنده کرد و یک قیچی برگرداندن زیبا زد ولی به گل تبدیل نشد.
انزو مارسکا، سرمربی جدید لسترسیتی، می‌گوید برای پیش بردن پروژه‌ای بلندمدت به این تیم پیوسته و قصد دارد لستر را به تیمی مهم تبدیل کند.
گل استثنایی ایلکای گوندوغان به اورتون جایزه گل فصل لیگ برتر را به دست آورد.
کاسمیرو در دقیقه 9 بازی برابر بورنموث با یک ضربه برگردان تماشایی شیاطین سرخ را پیش انداخت و همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، دیدار فینال را به کشور میزبان واگذار کرد و اولین مدال نقره خود در قاره کهن را برگردن آویخت.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود، دیدار فینال را به کشور میزبان واگذار کرد و اولین مدال نقره خود در قاره کهن را برگردن آویخت.
گل سوم منچسترسیتی به ساوتهمپتون توسط هالند در دقیقه ۶۸ را ببینید.
مدیرعامل باشگاه استقلال باید ۵ میلیارد تومانی که به خاطر طلب هایش از این باشگاه برداشت کرده است را برگرداند!
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری قاطع مقابل ژاپن برای سومین بار قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا شد.
رقابت های داخل سالن در ماه مبارک رمضان، روزگاری حرف اول فوتبال تهران بعد از شب های افطار بود
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید برنامه خاصی برای ارسال پاس گل با ضربه برگردان نداشته است.
مارسین اولکسی جایزه پوشکاش مراسم دِ بِست امسال را به خود اختصاص داد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا بخشی از آن بدعهدی های خودش را جبران کند، از ایران هراسی دست بردارد و بخشی از پول های بلوکه شده به ما برگرداند، قطعا ما ترسی از مذاکره مستقیم با آمریکا نداریم.
تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بوشهر هم چنان ادامه دارند. شاگردان علی نادری با انجام تمرینات سخت در ساحل بوشهر برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند.
حساب کاربری باشگاه پورتو دقایقی پیش به قیچی برگردان مهدی طارمی در بازی مقابل پاکوش‌دی‌فریرا واکنش نشان داد و با انتشار عکسی دیدنی از ستاره ایرانی نوشت: این کار را با استایل خاص خودش انجام دهید.
رافائل لیائو، مهاجم میلان، در تلاش برای زدن یک ضربه برگردان، تیمش را 10 نفره کرد.
کاپیتان سبزپوشان اصفهان می گوید همانند اکثر تیم های لیگ، به دنبال کسب اولین پیروزی خود در دیدار با ملوان هستند.
یک بار دیگر خواهر کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شد و باز هم پای تمسخر لیونل مسی وسط بود.
لیونل فصل جدید رقابت های لیگ 1 فرانسه را با نمایشی درخشان آغاز کرد.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت شاخص ارزی در صرافی های بانکی هستند که در بازار آزاد ارز، نرخ دلار به کانال سی هزار تومانی افزایش یافته است.
متهم: دخترک را کنار دیوار خفه کردم!
ماموریت هیات‌رئیسه فدراسیون کشتی به دبیر: بنا را برگردان
قصه از آنجایی شروع می شود که به یکباره در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کلیپی از یک روحانی منتشر می شود که با عبا و قبا در بین نوجوانان فوتبال بازی می کند و دراصطلاح قیچی برگردون‌های زیبایی هم می زند، تبحر و تخصص این روحانی در بازی فوتبال به تعبیر خودش در حد لالیگا بوده و باعث شعف نوجوانان می شود و به قول خودش، این کلیپ های قیچی برگردونش تا فیفا می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ