لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، گل اول تیمش مقابل استراسبورگ را زد تا شاگردان کریستوف گالتیه در یک قدمی فتح لیگ یک فرانسه قرار بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
با خداحافظی پژمان منتظری از دنیای فوتبال، هواداران استقلال پایان رسمی دوران باشکوهی از تاریخ باشگاه شان را لمس کردند.
کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از ۱۴ سال حضور در این تیم از جمع «کهکشانی‌ها» جدا شد.
آرسنال در هفته آخر فصل لیگ برتر در جدال با وولوز در 30 دقیقه اول مسابقه 3 گل وارد دروازه حریف کرد تا وداعی باشکوه به این فصل داشته باشد.
علی‌رغم از دست دادن قهرمانی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن، هواداران دورتموند در پایان بازی با ماینتس تیم‌شان را تشویق کردند.
روبرتو فیرمینو و جیمز میلنر، دو بازیکن لیورپول، در پایان دیدار امشب تیم‌شان مقابل استون‌ویلا در ورزشگاه آنفیلد با هواداران خداحافظی کردند.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود که این بازی با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
سوپر لیگ والیبال سال 1401 ایران با قهرمانی شهداب، همراه با حاشیه‌های جذاب و برگزاری مراسم اختتامیه باشکوه به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
انتظارها سرانجام به پایان رسید و جام جهانی قطر با برگزاری مراسم افتتاحیه در استادیوم البیت رسما آغاز شد. مراسمی که قطری‌ها برای باشکوه برگزار شدنش سنگ تمام گذاشته بودند.
جوردی آلبا در پایان بازی بارسا و آلمریا به خداحافظی باشکوه جرارد پیکه اشاره کرد و آرزو کرد خودش نیز روزی در نوکمپ اینچنین با فوتبال وداع کند.
سرلشکر سلامی گفت: دشمنان نمی‌دانستند اگر همه قدرت‌های جهان هم متحد شوند نمی‌توان این نظام را از جای خود تکان بدهند. امروز مشاهده کردم که مردم در شهر‌های مختلف پس از برگزاری نمازجمعه اجتماعات باشکوهی را برپا کردند و تعداد آن‌ها به قدری زیاد بود که هرچه نگاه می‌کردم پایان آن مشخص نبود.
جلسه هیئت مدیره پرسپولیس با «اعلام حمایت کامل از مدیریت باشکاه» به پایان رسید.
عمارت ظهیرالاسلام متعلق به «زین العابدین امام جمعه» پسر «سید ابوالقاسم امام جمعه» ملقب به ظهیرالاسلام بود. او یکی از دختران ناصر الدین شاه قاجار را به همسری گرفت و داماد او شد. پس از مرگ ظهیر الاسلام، او را در مقبره باشکوهی که در پایین چهارراه مولوی ساخته شده بود و اکنون به سرقبر آقا شهرت دارد، دفن کردند.
چذابه- فرمانده کل سپاه گفت: با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه چذابه شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ