شرکت امنیتی «امبری اینتلیجنس» که شرکتی دریایی انگلیسی است مدعی شده که سه کشتی در دریای عرب با پهپاد مورد حمله قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه اسکای شرکت کرد.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاس‌های خصوصی شرکت می‌کند.
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: : اگر شرکت نفتی بخواهد نفت ما را از کشتی خارج بکند او را مسئول می‌دانیم؛ ضمن اینکه آمریکا را نیز مسئول می‌دانیم.
شرکت نفت و گاز انگلیسی شل پس از گذشت بیش از یک سال از تعهد به خروج از بازار انرژی روسیه، همچنان به تجارت گاز این کشور مشغول است.
یک شرکت انگلیسی هدف یابی هوشمند برای اسلحه های سربازان پیاده نظام طراحی کرده که پهپادها را شناسایی و روی آن تمرکز می کند تا ابزار را از بین ببرد.
به گفته مقامات انگلیسی و فرانسوی، هکرها شرکت های حقوقی را هدف گرفته اند تا داده هایی را سرقت کنند که ممکن است توازن پرونده های حقوقی را تغییر دهد.
ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین، تخمین می‌زند که روزانه ۲۰ فنجان چای می‌نوشد. او در سال ۲۰۱۶ به دیلی میل گفت: من مطمئن نیستم که چگونه بدون چای صبحانه انگلیسی زنده بمانم. برانسون روز خود را با سالاد میوه و موسلی برای صبحانه آغاز می‌کند.
شرکت انگلیسی رولزرویس اعلام کرد بودجه‌ای را از دولت این کشور برای ساخت راکتورهای هسته‌ای کوچکی که می‌تواند انرژی مورد نیاز فضانوردان را در ماه تأمین کند، دریافت کرده است.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در نامه خود به نخست وزیر این کشور بر ضرورت تسریع پایان دادن به فعالیت یک شرکت انگلیسی تاکید کرد.
یک شرکت انگلیسی اعلام کرد که وزارت خزانه‌داری آمریکا این شرکت را به مدت دو سال دیگر از تحریم‌های ایرانی میدان گازی دریای شمال معاف کرده است.
مادا ۹ فقط یک رندر کامپیوتری نیست که شرکت سازنده قصد تولید آن در آینده را داشته باشد، بلکه یک خودروی واقعی و قابل رانندگی است. همین موضوع آن را از محصولاتی مانند Ares S۱ و SP Automotive Chaos متمایز می‌کند.
یک جنبش عراقی اعلام کرد که اطلاعاتی دارد که نشان می دهد شرکت انگلیسی سیرکو در جنایت فرودگاه بغداد نقش داشته است.
دولت انگلیس به بهانه کمک نظامی ایران به روسیه، تحریم‌هایی را علیه ۱۲ مقام نظامی روس و همچنین سه شخص و یک شرکت سازنده قطعات پهپاد ایرانی اعمال کرد.
یک شرکت انگلیسی حسابی از حذف این تیم از جام جهانی ضرر کرده است.
جمعی از فعالان انگلیسی حامی فلسطین با نوشتن شعارهایی بر روی دیوار شرکت تسلیحاتی البیت (ELBIT) متعلق به رژیم صهیونیستی، خواستار تعطیلی آن شدند.
شرکت انرژی قطر اعلام کرد که شرکت انگلیسی «شل» به عنوان دومین شریک در پروژه توسعه بخش جنوبی میدان گازی «شمال» پس از توتال انرژیز فرانسه انتخاب شد.
شرکت وان وب فرایند تکمیل خوشه اینترنت ماهواره ای خود را از سر گرفته است. در ساعت ۱۲:۰۷ دقیقه بامداد امروز، ۳۶ ماهواره اینترنت وان وب همراه یک موشک GSL Mark III به فضا پرتاب شد.
انگلیس به عنوان نخستین حریف ایران در جام جهانی، چندسالی می‌شود که از برند نایکی استفاده می‌کند. در آخرین بازنگری در قرارداد سه شیر‌ها با این شرکت تولید پوشاک، قراردادی تا سال ۲۰۳۰ بسته شد که بر اساس آن وظیفه تامین پوشاک تمامی رده‌های سنی انگلیس را برعهده دارد و البته تا آن تاریخ ۴۰۰ میلیون پوند هم دریافت می‌کند
تحقیقات اخیر انجمن تولیدکنندگان انگلیس نشان می‌دهد افزیش قیمت‌های قبوض برق و گاز در این کشور، از هر ۱۰ شرکت تولیدی، ۶ شرکت در معرض تعطیلی قرار می‌گیرند.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با انتقاد از تولید و فروش سیگار از سوی دو شرکت با ماهیت انگلیسی آمریکایی و ژاپنی، از اتحاد شرکت های استعماری برای هدف گرفتن سلامت جامعه ایرانی پرده برداشت.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوشبینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوش‌بینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ