سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به دفاع از رویکرد دفاعی تیمش در بازی با بایرن مونیخ پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستمی که در میان مردم پایگاه دارد یا همان «حکومت رضایتی» می‌تواند برای حل مشکلات کشور از مشارکت و همراهی مردم استفاده کند، ولی وقتی سیستم هدایتی با کسری اعتبار و ناکارآمدی روبه‌رو است مجبور هست برای حل مشکلات جامعه به «دروغ» و به «زور» متوسل شود. سیستم‌های غیررضایتی دائم در آماده‌باش برای دفاع از خود هستند نه ابزاری برای توسعه پایدار کشور.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
وزیر دفاع طالبان درخصوص درگیری مرزی اخیر مدعی شد: ایرانی‌ها چهار روز با توپخانه به ما حمله کردند و ما مجبور به عکس‌العمل شدیم.
وزیر دفاع انگلیس می‌گوید که زرادخانه تسلیحاتی کشورهای غربی به شکلی فزآینده تحلیل رفته و آنها را مجبور کرده برای تامین تسلیحاتی اوکراین، به بازارهای بین‌المللی متوسل شوند.
فرزاد آشوبی به بازیکنان پرسپولیس توصیه می‌کند تنها در صورتی که از خارج از کشور پیشنهاد داشتند، این تیم را ترک کنند.
با توجه به نرسیدن تاتنهام به چهار رده اول جدول لیگ انگلیس، این باشگاه اجباری در خرید دائمی کولوسفسکی نخواهد داشت.
بابایی که مادرم رو ۱۰ سال مجبور به...... کرده، وقتی از مادرم دفاع می‌کنم بهم میگه از خونه برو مثل مادرت.... دیگه برنگرد خونه من.
درز اسناد طبقه‌بندی‌شده پنتاگون در ارتباط با برنامه‌ریزی جنگی واشنگتن در اوکراین، وزارت دفاع آمریکا را به هراس انداخته و مقامات را مجبور به تشدید تدابیر امنیتی کرده است.
دبیر شورای امنیت روسیه تاکید کرد این کشور در مقابل اقدامات غرب مجبور به دفاع از حاکمیت خود است.
هافبک دفاعی پرسپوليس نیز به دلیل سرماخوردگی شدید، مجبور به ترک اردوی این تیم شد.
وزارت دفاع بریتانیا فاش کرد که نیرو‌های روسی مجبور شده‌اند تنها با "اسلحه و بیل" به مواضع اوکراین حمله کنند.
وزارت دفاع صربستان امروز در بیانیه ای اذعان کرد که اتحادیه اروپا این کشور را مجبور به ارسال سلاح به اوکراین کرده است.
از چالش‌ها و اولویت‌های بسیار مهم واشنگتن در عربستان سعودی، کمک به این پادشاهی است که امنیتش را خودش فراهم کند. منطق کار ساده است: هر چه عربستان‌سعودی بهتر بتواند در مقابل تهاجم ایران، بازدارندگی و دفاع داشته باشد ایالات‌متحده کمتر مجبور خواهد بود در این مأموریت‌ها شرکت کند و در نتیجه این فرصت را خواهد داشت که بخش بیشتری از منابع نظامی خود در منطقه را به منطقه هند و اقیانوسیه یا اروپا منتقل کند، جایی که بیشترین نیاز به آن‌ها وجود دارد.
هافبک ازبکستانی استقلال از هواداران این تیم خداحافظی و جدایی خود را رسما اعلام کرد.
ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو دو روز پیش گفته بود نیاز‌های تسلیحاتی اوکراین فراتر از سطح تولید صنایع دفاعی کشور‌های غربی است. وی افزوده بود که اوکراین سریعتر از آنچه متحدانش برای تامین سلاح در توان دارند مجبور به مصرف مهمات و سلاح می‌شود.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
بسیاری از متخصصان پوست و مو بر غیرسرطان زا بودن استفاده از لیزر برای از بین بردن مو‌های زائد تاکید داشته و آن را روشی بی‌خطری می‌دانند، اما سوالی که این میان به ذهن می‌رسد این است که اگر این مو‌ها زائد هستند چرا وجود دارند و چرا در تمام بدن افراد رویش دارند که حالا مجبور شویم به دنبال راهی برای حذف دائمی آن‌ها بگردیم. سوالی که متخصصان طب سنتی به آن پاسخ داده و رویش این مو‌ها را راهی برای دفع مواد زائد درون بدن می‌دانند و از بین بردن دائمی آن‌ها را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنند.
وزیر دفاع هند مدعی شد نیروهای مرزی چین تلاش داشتند به مناطق مرزی این کشور حمله کنند که با واکنش نیروهای هند مجبور به عقب‌نشینی شدند.
ستاره خط دفاعی منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت شدید مجبور به ترک زمین شد و به نظر می رسد که جام جهانی را از دست داده باشد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به انتقاد از عملکرد تیمش برابر ناپولی پرداخته است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
هدف ایران پس از عملیات رمضان همچنان وادار‌ کردن صدام به عقب‌ کشیدن نظامیان عراقی از خاک ایران و پذیرش شرایط ایران جهت خاتمه‌ یافتن جنگ بود. ایران قصد کشور‌گشایی نداشت، ولی از آنجا که تا آخر جنگ تعدادی از یگان‌های ارتش عراق همچنان در خاک ایران بودند، نیروهای مسلح ایران نیز مجبور بودند برای دفاع از کشور در هر نقطه‌ای از جبهه‌ها بجنگند و خود را محدود به دفاع در اراضی ایران نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ