مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه، خودرو از کالا سرمایه ای به مصرفی تبدیل شده و با تناسب میان عرضه و تقاضا زمینه دسترسی مصرف کننده واقعی به خودرو فراهم خواهد شد.
حمص یکی از غذاهای معروف لبنان است که در منوی بین‌الملل بسیاری رستوران‌ها جا دارد. با این حال کمتر کسی با پاستای حمص آشنایی دارد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تسریع تبدیل وضیعت استخدامی ایثارگران شد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه ذاتی همه دستگاه‌های کشور است.
شاخص کل بورس امروز با رشد حداقلی ۱۲۰۰ واحدی مواجه شده بود در انتهای معاملات با ریزش ۸۸۸ واحدی مواجه شد.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود. شب گذشته با وزیر ورزش و مسئولان مجموعه آزادی صحبت کردم. همه اعلام می‌کنند متاسفانه شهرداری چاه عمیقی حفر کرده و برداشت آب از آن به شکلی است که آب به دریاچه آزادی نمی‌رسد.
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دریاچه آزادی با توجه به کم‌شدن سطح آب دارد به پیست اسکیت تبدیل می‌شود و کسی نمی‌گوید ورزشکاران ما باید کجا تمرین کنند.
تمرین بدنی یکی از متحدان اصلی ما در کاهش روند پیری است. این استراتژی پیشگیرانه باید براساس تاکتیک های مشخص باشد. ما بدون شک برخی از بهترین روش ‌ها مانند ورزش بدنی، رژیم غذایی متعادل، روال خواب خوب، مراقبت از سلامت عاطفی و بررسی مولکول‌های بیرونی مانند داروها، هورمون‌ ها و مکمل‌ ها را می‌دانیم. جالب اینجاست که از میان تمام این تاکتیک ها یکی از بهترین ها برای مقابله با پیری ورزش بدنی است.
مهاجم تیم امید ایران پس از اردو احتمالا قراردادش با استقلال را رسمی خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تبدیل احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ به جریمه نقدی به خطر انداختن حقوق عمومی جامعه و مردم است.
شاخص کل تا ابتدای معاملات با رشد ۱۲۶۴ واحدی مواجه شده بود که هم اکنون با ریزش مواجه شده است.
سامانیوم (باشگاه مشتریان بانک سامان) با ارائه محصولی جدید به نام کارت سامانیوم امکان تبدیل امتیاز به وجه نقد را فراهم کرد.
صالحی گفت: اگر قرارداد واردات گاز از ترکمنستان به ایران برای یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵سال منعقد شودبه ما کمک میکند به هاب انرژی منطقه تبدیل شویم و نقشی قوی برای مدیریت گاز درمنطقه داشته باشیم.
مردان قبیله پاپوآ برای به دست آوردن روحیه جنگجویی دست به انجام اعمال وحشیانه و خونینی می‌زنند. آنها برای اینکه به نهایت شجاعت و دلاوری دست یابند، با اجرای مراسم آیینی خود کاری می‌کنند که پوستشان شبیه به پوست کروکودیل شود تا از این راه بتوانند روح کروکودیل را تسخیر کنند و در نهایت به چنان دلاوری‌ای برسند که نام و آوازه‌شان در تمام قبیله‌ها بپیچد و همه، آنها را بشناسند.
اشک‌های شوق مهدی قایدی بعد از گل تساوی استقلال در دقیقه 101 وقتی گل دوم وارد دروازه تیمش شد،‌روی صورت او خشکید.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: تبدیل وضعیت کارگران و انعقاد قرارداد مستقیم آنان با دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت دنبال شود که این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت ندارد.
نماینده سقز و بانه در مجلس گفت: متاسفانه مسمومیت سریالی دانش آموزان چند ماهی است به گستردگی ایران در حال وقوع است و به موضوعی پرچالش و بدون جواب تبدیل شده است.
تنها چند دقیقه زمان در دیدار با گل گهر نیاز بود تا رضا میرزایی تبدیل به مرد محبوب آبی‌ها شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تمدید اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران در سال آینده مخالفت کردند.
دستگاه‌های خورشیدی ابزاری هوشمندانه و ساده برای تصفیه آب کثیف یا شور هستند، اما با سرعت نسبتاً کندی کار می‌کنند، استفاده از ضایعات میوه می‌تواند سرعت این دستگاه‌ها را افزایش دهد.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مولد سازی را به نحو احسن اجرایی می‌کنیم و اموال متروکه تبدیل به مولد می‌شود و این منطقی قوی است.
انگار خدا برای رامین جور دیگری خواسته بود. او بعد از جام جهانی هم درخشان بود و حتی یک نمایش معمولی هم از او نمی‌بینیم...
امروزه در بیشتر کشور‌های اروپایی و همینطور آمریکا گزینه‌های محدودی به هنگام مرگ وجود دارد؛ سوزاندن یا دفن سنتی. با این حال طی سال‌های اخیر موسسات جدیدی اقدام به ارائه گزینه‌های سازگار با محیط زیست کرده‌اند.
تبدیل گوشی هوشمند به وب‌کم لزوماً یک قابلیت جدید برای اندروید نیست، اما اولین باری است که سیستم‌عامل اندروید به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را بدون استفاده از برنامه شخص ثالث به وب‌کم تبدیل کنند.
وزیرخارجه مجارستان گفت که تلاش ها برای تبدیل اتحادیه اروپا به ایالات متحده اروپا به بن بست رسیده است.
۵۰۰ هزار هکتار دیمزار کم‌بازده به کشت گونه‌های پایا و چند ساله در قالب طرح تحول و احیای پوشش گیاهی و تولید علوفه مرتعی تبدیل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ