سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران اقدام پارلمان سوئد علیه سپاه پاسداران را با قوی‌ترین عبارات محکوم می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام بی‌شرمانه هتک حرمت به قرآن کریم که در سایه حمایت پلیس برخی کشورها از جمله سوئد و دانمارک انجام شد را به شدت محکوم می‌کنیم.
در پی اقدام چند نماینده مجلس ایتالیا در میزبانی از تروریست نشان‌دار در محل پارلمان این کشور، «جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
سخنگوی وزارت امورخارجه چین در پاسخ به خبرنگاران درباره عبور ناایمن کشتی‌های آمریکایی و چینی از کنار هم در تنگه تایوان گفت این اقدام تحریک آمیز ابتدا از سوی طرف آمریکایی آغاز شد و بی پاسخ نمی‌ماند.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که علیه ۱۱ تن از مقامات ایرانی محدودیت‌های صدور روادید اعمال کرده است که مدعی است مسئول «سوء رفتار، بازداشت یا کشتن مشارکت‌کنندگان در اعتراضات بوده‌اند یا شریک جرم آن بوده‌اند و آن‌ها را از حقشان برای آزادی بیان و تجمعات مسالمت‌جویانه محروم کرده‌اند.»
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات تند، احساسی و غیرسازنده جمهوری آذربایجان و اخراج ۴ دیپلمات ایرانی از این کشور گفت: اقدام به عمل متقابل دیپلماتیک را در دستورکار داریم.
در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه از سوی مشاور دفتر ریاست‌ جمهوری اوکراین در رابطه با اقدام تروریستی علیه تأسیساتی در اصفهان، کاردار سفارت این کشور توسط رییس اداره سیاسی در حوزه اورآسیا به وزارت امور خارجه احضار شد.
کاردار اوکراین در کشورمان در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه مشاور دفتر ریاست جمهوری این کشور درباره اقدام تروریستی در اصفهان به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
کاردار اوکراین در کشورمان در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه مشاور دفتر ریاست جمهوری این کشور درباره اقدام تروریستی در اصفهان به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
مشاور رئیس جمهور اوکراین دیروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اتخاذ رویکردی مشابه آنچه از سوی محافل سیاسی و رسانه‌ای اسرائیل مطرح شده بود، از مشارکت کیف در اقدام علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام مسلحانه در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همانند هر کشوری در ارتباط با امنیت ملی خود با هیچ طرفی تساهل و مماشات نخواهد کرد. اقدام اکبری اقدام علیه امنیت ملی بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان‬ اقدام تروریستی در مقابل ساختمان وزارت امور خارجه افغانستان را به شدت محکوم کرد.
«نیکلاس رش» سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران بدنبال اقدام موهن یک نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت، مقدسات و ارزشهای دینی و ملی عصر امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
به دنبال اقدام موهن یک نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت، مقدسات و ارزشهای دینی و ملی، سفیر فرانسه در کشورمان عصر امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته‌ توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
توضیحات کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه را در خصوص تبادل زندانیان با آمریکا را مشاهده می‌کنید.
مقام وزارت خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران گزینه‌های ممکن را در واکنش متقابل به هر گونه اقدام نامتعارف طرف بریتانیایی مد نظر قرار خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری علیه آمریکا را محکوم کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را قویا محکوم کرد و تصمیم این کشور در قطع رابطه سیاسی را اقدامی نسنجیده خواند.
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را محکوم کرد و نوشت:صدور بیانیه از سوی آمریکا و استقبال صهیونیست‌ها از این تصمیم،ازوجود برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده حکایت دارد.
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را محکوم کرد و نوشت:صدور بیانیه از سوی آمریکا و استقبال صهیونیست‌ها از این تصمیم،ازوجود برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده حکایت دارد.
سخنگوی وزارت امورخارجه انفجار تروریستی در مسجدی در کابل را محکوم کرد.
در پی اقدام تحریک‌آمیز تعداد قلیلی از معاندین در اهانت به کلام الله مجید و مقدسات اسلامی در شهر هامبورگ، کاردار سفارت آلمان در غیاب سفیر این کشور، به وزارت امور خارجه احضار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ