سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشال، بی‌بی سی، من و تو و صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند کشور را نابود کنند، گفت: جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه: برای امنیت و آرامش همواره تلاش می‌کنیم. ملت به تمام فتنه‌ها و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ پشیمان‌کننده می‌دهد.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه: برای امنیت و آرامش همواره تلاش می‌کنیم. ملت به تمام فتنه‌ها و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ پشیمان‌کننده می‌دهد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده، سناریوهای اسرارآمیز و رمزآلود و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ‌های پشیمان‌کننده می‌دهد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به تمامی فتنه‌ها و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخی پشیمان‌کننده می‌دهد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر نسبت به مرزهای کشور و یا منافع جمهوری اسلامی تعرضی صورت بگیرد، نیروهای مسلح پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده‌ای را به دشمن خواهند داد.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار، مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
انصارالله آحاد امت اسلام را به مسئولیت‌پذیری در قبال فلسطین فراخواند.
سعید مهری موفق شد با یک حرکت انفرادی دیدنی از سمت راست، تک گل صعود بخش تیمش را وارد دروازه پارس جنوبی کند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور گفت: دهه‌ها مداخله خارجی، کودتا، وابستگی و تحقیر همه جانبه ملتی بافرهنگ منجر به قیام تاریخ‌ساز ملت ایران علیه رژیم مستبد پهلوی شد.
گروه مقاومت حماس اعلام کرد که عملیات زعتره پاسخی به جنایات صهیونیست‌ها بود.
نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت:‌ سردار سلامی همچنین گفت که اگر اتحادیه اروپا در اقدام شیطنت‌آمیز بخواهد علیه سپاه پاسداران صورت دهد و دست به تحریم سپاه بزند پاسخ ما به آن‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.
سخنگوی سپاه گفت: شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند اما چنان تسلطی به آنها داریم که به تک تکشان پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تاکید کرد: قطعاً این شرارت‌ بی‌پاسخ نخواهد ماند و آمران و طراحان آن باید منتظر پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز ملت ایران باشند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: فرزندان غیور این ملت با دستان بلند انتقام خود، پاسخ مقتدرانه و پشیمان‌کننده اقدام تروریستی ناجوانمردانه در شیراز را خواهند داد.
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت ایران را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم و هر کسی بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.
وزیر کشور گفت: به گروهک‌های تروریستی و آشوبگران پاسخی محکم می‌دهیم و به هیچ وجه حاضر نخواهیم بود به آنها اجازه نفوذ دهیم.
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: الان ۵۰ هزار گواهی اسقاط موجود است بنابراین با ادعای کمبود گواهی اسقاط قصد دور زدن قانون ساماندهی صنعت خودرو را داشتند.
چندی پیش مقرر شد ایران و روسیه روابط تجاری خود را به صورت روبلی_ ریالی انجام دهند؛ مساله ای که اگرچه منجر به کاهش اثربخشی دلار در اقتصاد می‌شود اما انتقاداتی را نیز به دنبال داشته است.
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: رشد قیمت مواد غذایی و بهای انرژی تاثیرات «رکورد تورمی» دارد که به معنای کاهش تولید و افزایش تورم در سراسر جهان است.
نشریه «صبح صادق» در پاسخ به انتقاد علی جنتی مبنی بر کمک جمهوری اسلامی به دیکتاتوری اسد در سوریه دوسال قبل از شروع داعش نوشت: «اعتراضات به معنای مردمی آن در دو استان کوچک – درعا و سویدا – در حاشیه مرز اردن روی داد که اجتماعات از ۱۰۰ نفر و دویست نفر فراتر نمی‌رفتند. در این مقطع جمهوری اسلامی از برخورد خشن دستگاه امنیتی سوریه با آنان انتقاد کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ