اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندکی پس از استعفای وزیر دارایی کویت، امروز هم وزیر آموزش این کشور استعفا کرد.
وزارت ورزش و جوانان شایعه استعفای سید حمید سجادی را رد کرد.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
طبق ادعای اسپورت 1، توماس توخل تصمیمی برای استعفا از هدایت بایرن ندارد و با وجود ناراحتی شدید از اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، برنامه‌ریزی برای فصل بعد را شروع کرده است.
رئیس باشگاه اتحاد کلباء به صورت غیرمنتظره از سمتش استعفا کرد.
یک استعفا در باشگاه استقلال
هرتزوگ همچنین افزوده است که پیشنهاد استعفای خود را رد کرده‌ام؛ چون استعفا در شرایط فعلی اصلاً درست به نظر نمی‌رسید.
رئیس رژیم صهیونیستی وضعیت فعلی در تل آویو را بحرانی توصیف کرده و گفته است در این شرایط پیشنهادات استعفا را رد کرده است.
خوان لاپورتا شایعات استعفای خود از ریاست بارسلونا را رد کرد و گفت تا جان در بدن دارد از اعتبار باشگاه دفاع خواهد کرد.
روسای ۳ کمیته فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در اعتراض به عملکرد رئیس این فدراسیون و بی‌توجهی به این رشته اصیل ایرانی از سمت خود استعفا کردند.
صلاحیت عمومی در واقع عنوانی برای تحت فشار قرار دادن اساتید است. در نهایت از آن‌ها خواستم واضح اعلام کنند در چه بخشی رد شده‌ام، چون هیات علمی صفر کیلومتر نبودم. گفتم اگر پرونده آموزشی، پژوهشی و اخلاقی من کوچک‌ترین خط ناخوانا، کج و کم‌کاری دارد حاضرم کناره‌گیری کنم و حتی حقوقم را بر می‌گردانم.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست مقابل المپیک لیون تاکید کرد که رفتار هواداران با لیونل مسی منصفانه نیست.
عباس عبدی درباره پیشنهاد استعفای رئیسی نوشت: مشکل این است که چنان تنش و تعارضی درون ساختار قدرت وجود ندارد، وضعیت موجود حداکثر ظرفیت فعلیت‌یافته میان جناح حاکم چه از لحاظ سیاست‌گذاری و چه از لحاظ اجرا است؛ بنابراین چنین تغییراتی بی‌معنی است و اجرا هم نخواهد شد.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها گفت: شما به مردم گفتید پول ایران را بعد از یورو و دلار قوی ترین پول منطقه خواهیم کرد. شما گفتید تورم را تک‌رقمی می کنید. شما گفتید جلوی استقراض از بانک مرکزی را می گیرید. مگر آقای رئیسی اینها را نگفت؟ مگر آقای رضایی نگفت؟ مگر تمام پوششی هایی که همراه آقای رئیسی آمده بودند اینها را نگفتند؟ این ادعاها چه شد؟ وی در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا گمان می کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی توانید آن را درست کنید، استعفا دهید و کنار بروید. بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود...»
ناکامی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منجر به استعفا یا اخراج چندین مربی شده و تیته سرمربی برزیل آخرین مربی است که جدا شده است.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
استعفای نداده گرشاسبی رد شد!
همان گونه که در جریان قرار گرفتید امروز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ اخبار زیادی درباره استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و جایگزینی محمد رضوانی فر منتشر شد. در گفتگو با احسان دشتیانه عضو شورای عالی بورس به بررسی ابعاد مختلف ماجرای امروز پرداختیم.
ایلان ماسک با بحرانی در توئیتر روبرو است زیرا به نظر می رسید موجی از کارمندان اولتیماتوم او برای آمادگی جهت فعالیت بیشتر و سختگیرانه تر را رد کرده اند.
انتظامی در ادامه‌ این یادداشت با اشاره به اینکه استعفا از سمت فعلی‌اش گویا برای برگزارکنندگان انتخابات کافی نبوده است، به ماجرای رد صلاحیتش پس از این استعفا پرداخت و گفت: «برگ بعدی را رو و مرا ردّ صلاحیت کرده‌اند و حجت را هم بر من تمام. از بین قریب ۵۵٠ نامزد چند نفر معدود را رد کرده‌اند که به قول یکی از آقایان، بعدا گفته نشود فقط یک نفر بوده! امکان قانونی اعتراض هم نیست.»
پس از تجمع امروز پزشکان در مقابل سازمان نظام پزشکی و برخورد پلیس با این تجمع رئیس و قائم مقام هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا دادند.
استعفا دادن از سمت روند اداری و رسمی خود را دارد و سوریان نامه کتبی به فدراسیون نداده است که مورد پذیرش یا رد رئیس فدراسیون قرار بگیرد.
برای همیشه از حضور در تیم ملی کشتی خداحافظی کردم و این تصمیم خود را به فدراسیون نیز اطلاع دادم.
اگرچه تاکنون بار‌ها گمانه‌زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری برخی وزرای ضعیف یا پرحاشیه تکذیب و رد شده است، اما تجربه نشان داده برخی اخبار با این مضمون به منظور گرفتن بازخورد‌های جامعه است و در صورت پالس مثبت جامعه، این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ