عباس عبدی درباره پیشنهاد استعفای رئیسی نوشت: مشکل این است که چنان تنش و تعارضی درون ساختار قدرت وجود ندارد، وضعیت موجود حداکثر ظرفیت فعلیت‌یافته میان جناح حاکم چه از لحاظ سیاست‌گذاری و چه از لحاظ اجرا است؛ بنابراین چنین تغییراتی بی‌معنی است و اجرا هم نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد و مراسم معارفه ظهر امروز انجام می‌شود.
اندکی پس از استعفای وزیر دارایی کویت، امروز هم وزیر آموزش این کشور استعفا کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی می‌خواهند برای ما حاشیه درست کنند که تیم را رها کنیم گفت: به هواداران تعهد دارم و با قدرت به کارم ادامه می دهم و استعفا نخواهم داد.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
طبق ادعای اسپورت 1، توماس توخل تصمیمی برای استعفا از هدایت بایرن ندارد و با وجود ناراحتی شدید از اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، برنامه‌ریزی برای فصل بعد را شروع کرده است.
رئیس باشگاه اتحاد کلباء به صورت غیرمنتظره از سمتش استعفا کرد.
یک استعفا در باشگاه استقلال
رئیس رژیم صهیونیستی وضعیت فعلی در تل آویو را بحرانی توصیف کرده و گفته است در این شرایط پیشنهادات استعفا را رد کرده است.
خوان لاپورتا شایعات استعفای خود از ریاست بارسلونا را رد کرد و گفت تا جان در بدن دارد از اعتبار باشگاه دفاع خواهد کرد.
روسای ۳ کمیته فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در اعتراض به عملکرد رئیس این فدراسیون و بی‌توجهی به این رشته اصیل ایرانی از سمت خود استعفا کردند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست مقابل المپیک لیون تاکید کرد که رفتار هواداران با لیونل مسی منصفانه نیست.
استعفا رد شد، مطهری به تمرین نساجی برگشت
ناکامی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منجر به استعفا یا اخراج چندین مربی شده و تیته سرمربی برزیل آخرین مربی است که جدا شده است.
همان گونه که در جریان قرار گرفتید امروز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ اخبار زیادی درباره استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس و جایگزینی محمد رضوانی فر منتشر شد. در گفتگو با احسان دشتیانه عضو شورای عالی بورس به بررسی ابعاد مختلف ماجرای امروز پرداختیم.
پس از تجمع امروز پزشکان در مقابل سازمان نظام پزشکی و برخورد پلیس با این تجمع رئیس و قائم مقام هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا دادند.
برای همیشه از حضور در تیم ملی کشتی خداحافظی کردم و این تصمیم خود را به فدراسیون نیز اطلاع دادم.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران از سمت خود استعفا کرد.
اصغر مدیرروستا می‌گوید با انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، فعالیت کمیته فنی نیز به پایان خواهد رسید.
استیلی که پیش از این در اردوی قطر با اسکوچیچ به اختلاف خورده بود و از موافقان تغییر سرمربی تیم ملی در جلسه هیات رئیسه بود
محمدجواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون از سمتش کناره‌گیری کرد.
بورس امروز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ در حالی شروع شد که شاخص کل در همین ابتدای بازار ۳۶۳۷ واحد رشد کرد و خود را توانست به سطح یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۱۲۵ واحد برساند. در همین نیم ساعت ابتدایی یک سهم از بازار پایه تابلو خوبی داشت!
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ